Mitä mieltä äideistä jotka antavat vauvan kavereille hoitoon?
Monet nuoret äidit 18-25v antavat usein pienenkin lapsen yöksi hoitoon kavereille viikonloppuisin että pääsevät juhlimaan. Erään tuttuni alle puolivuotias poika on ollut kuukauden ikäisestä lähtien jo neljän eri samanikäisen kaverin luona viikonloppuisin. Miten 20v lapseton osaa/jaksaa hoitaa noin pientä lasta ja heräilä öisin. Olen itse myöskin nuori äiti mutten ikinä uskaltaisi antaa lasta jollekkin tutulle hoitoon.
Mitä mieltä?
Kommentit (23)
Minullakin on tällainen tuttu ja täytyy sanoa että en ymmärrä, miten voi haluta vauvansa luota bilettämään. Minua oikeen ahdisti kun pari muuta kaveria sai kanssani vauvan samoihin aikoihin, ja alkoivat kysellä että koskas lähdetään baariin, kun vauvat muutaman kuukauden. Minä olin sitten kuulemma ihan hanurista kun en halunnut lähteä, nyrkin ja hellan välissä vähintään, matkalla burnouttiin. Jaaha. Keksin sitten tekosyitä, kun ei tosiaan ole mun mielenterveys jostain baari-illasta kiinni.
Olen nuori äiti enkä voisi mitenkään antaa vauvaa hoitoon mennäkseni bilettämään. Jos annan vauvan hoitoon, niin ehkä äidilleni, ja varmaan silloin hoitelisin asioita, siivoisin tai nukkuisin tms.
En suoraan sanoisi ikäasiaksi. Veljen naisystävällä on ikää 32, lapset 4v ja 8kk, nämä siis edellisestä liitosta. Nämä lapset olivat äidilläni hoidossa viikon, kun veljeni naisystävineen lähtivät ulkomaille. Muutenkin nämä lapset ovat äidilläni, eläkeläisellä, 1-2 yötä VIIKOSSA, vaikka veli ja naisystävä vain olisivat kotona.
Ja niin, itse olen lapseton, joten en vingu sitä että omat lapseni eivät pääse mummolaan jotta minä pääsisin ryyppäämään...