Paul Stanley vai Gene Simmons?
Kumpi on(tai oli) komeampi?
Huom. tämä ketju ei ole tosikoilla ja jos ette tiedä, ketä nämä herrat ovat, niin ei tarvitse päteä sillä tiedolla.
Kommentit (31)
Eric Carrilla oli maailman isoin tukka! Paul Stanleysta olen aina itsekin pitänyt, Gene on vähän...etova.
Gene on kosheria joten valitsen hänet.
Paulkin on kosheria, jos et tiennyt
Paul ehdottomasti! Siis kasari-Paul!
Pauli oli aika komee silloin joskus (ja etenki ne rintakarvat), mutta jostain syystä diggasin aina enemmän Genestä. Namnam, oli ne niin ihanii :)))
Paul tietty (ja just tuo kakkosen lisähuomio 'kasari').
Mutta jostain kumman syystä kerran keikalla lavan lähituntumassa tuli sellainen ohikiitävä hetki, että tajusin että joidenkin mielestä se voi olla myös Gene.
Paul Stanley oli todella komea joskus aikanaan, vielä 90-luvullakin. Genessa oli sellaista pissapääkarismaa. Nykyäänhän nuo ovat jo vanhoja pappoja.
Päivitys. Paul Stanley näyttää vieläkin aika hyvältä näemmä, ikääkin 62v
Paul Stanley just sillon kun riisuivat meikit <3 15v tyttö oli ihan ihan lääpällään Pauliin silloin. Ei näin aikuisenakaan katsottuna ole muuten hassumman näköinen mies.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 10:14"]
Paul tietty (ja just tuo kakkosen lisähuomio 'kasari').
Mutta jostain kumman syystä kerran keikalla lavan lähituntumassa tuli sellainen ohikiitävä hetki, että tajusin että joidenkin mielestä se voi olla myös Gene.
[/quote]
Jepjep. Genellä on karismaa : )
Paul Stanley, varsinkin Reason to live-videossa HOT HOT HOT!
Paul Stanley tietysti, siis silloin aikoinaan.
Kummatkin olivat itseasiassa komeita, pitkiä miehiä. Siis ilman niitä saappaitakin. Näin oli ainakin vuonna 1990, jolloin näin ne vaihto-oppilaana ollessa.
Paul Stanley Animalizen aikoihin! Olin suuri fani!
Gene. Gene Simmonsilla on akateeminen koulutus, osaa sujuvasti neljää kieltä eli unkaria(äitinsä on unkarista kotoisin), hepreaa(asui israelissa elämänsä 8 ensimmäistä vuotta), englantia(asunut amerikassa vuodesta 1957) ja saksaa.
Eric Carrilla oli maailman isoin tukka! Paul Stanleysta olen aina itsekin pitänyt, Gene on vähän...etova.