Miksi puhelimella pystyn palstailemaan, mutta läppärillä en
Kommentit (14)
Läppärin päivitykset tekemättä ja astukset mitä sattuu.
Mulla toisella kännykällä toimii ja toisella on ollut melkein koko päivän rikki.
Mulla aivan sama juttu!
Taitaa itse palstassa olla se ongelma.
Koneesi IP on estetty trollauksen takia.
Mulla auttoi kun tyhjensin selaushistorian. Teen sen kyllä säännöllisesti muutenkin, mutta jokin keksi sinne oli varmaan jäänyt homehtumaan. Chromea käytän selaimena.
Minulla ainakin on toiminut läppärillä koko päivän, sen vähän, mitä olen palstalle kerennyt. Ja selaimena Chrome.
Minulla ei tabletilla toimi chromella, operalla toimii.
Mietinkin tuossa jo sivuhistorian poistoa kun ennenkin olen sellaiseen törmännyt, mut kun en nyt haluaisi poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei tabletilla toimi chromella, operalla toimii.
Mietinkin tuossa jo sivuhistorian poistoa kun ennenkin olen sellaiseen törmännyt, mut kun en nyt haluaisi poistaa.
Niin ja toisella tabletilla ei chromella ole toiminut aikoihin, siihen kun ei saa enää päivitettyä uudempaa chromen versiota.
Vierailija kirjoitti:
Koita chromea läppärissä
Tämä.
Minulle explorer läppärissä väittää, että olen saanut palstalta banaania.
Vierailija kirjoitti:
Läppärin päivitykset tekemättä ja astukset mitä sattuu.
Automaattisesti päivittyvät. Mutta ehkä siinä voi silti tulla ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Mulla auttoi kun tyhjensin selaushistorian. Teen sen kyllä säännöllisesti muutenkin, mutta jokin keksi sinne oli varmaan jäänyt homehtumaan. Chromea käytän selaimena.
Kiitos
Minulla firefox toimii, chrome ei.
Selaimista vain pahamaineinen IE tuntuu toimivan, Firefox antaa tuon ilmoituksen samantien ja tämä "virusmagneetti" toimii.