Mitä tämä oikein on? Puoliso löytää kaikkeen ikävään syyn minusta
Mitä tällainen voi olla? Viime aikoina puoliso on löytänyt kaikkiin ikäviin asioihin, ongelmiin, häntä ärsyttäviin asioihin ja kaikkeen jokabon hänen mielestä pielessä niin syyn minusta. Vaikka omasta mielestäni en liittyisi asiaan edes mitenkään. Ja vaikka kyseessä olisi ihan pieni asia niin se on yhtäkkiä joku hirveä ongelma jonka minä olen hänen mielestään jiten aiheuttanut. Yleensä en saa mitään selitystä miten.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan valmistelee eroa
Eikö voisi sitten vain sanoa että haluaa eron? Ap
Ukkosi on narsisti. Lue aiheesta niin vastaus löytyy.
Hänellä on uusi suhde.
Olen pahoillani.
Kummastelen ihmisiä, jotka eivät rehellisesti eroa edellisestä puolisostaan ja aloita vasta eron jälkeen seurustelua seuraavan ihmisen kanssa. Pidän heitä katalina.
voitko kertoa pari esimerkkiä. On nyt vähän vaikeaa hahmottaa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on uusi suhde.
Olen pahoillani.
Kummastelen ihmisiä, jotka eivät rehellisesti eroa edellisestä puolisostaan ja aloita vasta eron jälkeen seurustelua seuraavan ihmisen kanssa. Pidän heitä katalina.
ja minä taas kummastelen ihmisiä, joiden mielestä kaikki parisuhteen ongelmat tarkoittavat, että toinen pettää.
Mun ex muuttui tollaseksi, kun sillä oli sivuhde. Yritin vielä kiinnijäämisen jälkeen jatkaa suhdetta, mutta miehen mielestä kaikki maailman ongelmat olivat edelleen mun vika, sillä olinhan julmasti vaatinut häntä päättämään sivusuhteen, jos haluaa pysyä minun kanssa yhdessä.
Kun mittani tuli täyteen ja erosin, ex uhriutui toistamalla mantraa, kuinka haluan hänet pois elämästäni, jotta voin elää "omaa muuten täydellistä elämääni". No, kukapa elämäänsä pilaamaan haluaa kaikesta syyllistävän kusipään kumppaniksi?
Vidduundunu suhun, saanut tarpeekseen ja haluaa erota.
Meillä noin on ollut jo pitkään. Meillä kaikki huonosta säästä alkaen tavalla tai toisella vaimon mielestä minun vikani.
Hän on alkanut inhota sinua ja varmaan kohta haluaa erota. Sinä vaan ärsytät joka asiassa, kun ei ole enää kiinnostusta.
Niin ukko on selvästi kyllästynyt sinuun ja elämäänsä. Hänessä nyt ei tietenkään ole mitään vikaa. Sinä olet se kaiken pahan alku ja juuri. Sano ukolle että tuossa on ovi.
En voi kun ihmetellä naisia jotka suostuu olemaan se paskasanko joka ottaa vaan kiltisti kaiken paskan niskaan vaikka ei olisi mitään tekemistä asian kanssa. "Anteeksi että olen olemassa."
naisille tyypillinen, hän haluaa eroon susta. Haukkumisella se alkaa. Siksi voi lopettaa suhteen itse kun noi alkaa ja lähteä kävelemään ja ghostata hänet. Turha jäädä kärsimään suhteeseen joka kuitenkin vaan hajoaa.
Rakkaus on loppunut, ja olemuksesi vain ärsyttää häntä.
Vierailija kirjoitti:
naisille tyypillinen, hän haluaa eroon susta. Haukkumisella se alkaa. Siksi voi lopettaa suhteen itse kun noi alkaa ja lähteä kävelemään ja ghostata hänet. Turha jäädä kärsimään suhteeseen joka kuitenkin vaan hajoaa.
No meillä on lapsia, avioliitto ja molempien nimissä asuntolaina joten en voi noin vain ghostata. Ap
En tajua. Teidän olisi aika jutella aiheesta rauhassa. Jos ei pysty edes juttelemaan niin en kyllä jaksaisi.
Stressi? Ikäkriisi?
Miten toimit, kun puoliso niin tekee? Oletko hiljaa vai yritätkö puhua asiaa auki järkevästi vai annatko tulla takaisin?
Meillä mies teki aikanaan tuota myös ja aikani höntä kuuntelin yrittäen ymmärtää, mutta sitten aloin kyseenalaistaa hänen sanomisiaan. Sain lähes joka kerta hänet huomaamaan, että hän haukkuu nyt ihan väärää puuta ja tajuamaan, että se ei ole fiksua. Aina en jaksanut alkaa juttelwmaan hönen lapsellista käytöstään auki, vaan pistelin tulemaan aika reippaalla tahdilla totuudet.
Selvisi, että miehellä oli todella ikävää töissä, työstressiä pukkasi päälle runsain mitoin ja myös oma vanheneminen ja terveys huoletti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan valmistelee eroa
Eikö voisi sitten vain sanoa että haluaa eron? Ap
Ei tietenkään, odottaa että sinä kyllästyt ja haluat erota, sitten mies on uhri ja saa nyyhkiä, kuinka muija oli julma ja noin vain jätti.
Vierailija kirjoitti:
Ukkosi on narsisti. Lue aiheesta niin vastaus löytyy.
Miten joku voi olla edelliin niin tyhmä, että ehdottelee tuota ikuista narsistisuutta jo ikiseen asiaan? Sinulle varmasti kaikki ihmiset ovat narsisteja. Lue itse asiasta hieman enemmän ja yritä keksiä jotain tuoreempaa.
Vierailija kirjoitti:
En tajua. Teidän olisi aika jutella aiheesta rauhassa. Jos ei pysty edes juttelemaan niin en kyllä jaksaisi.
Olen eri, mutta meillä mies kieltäytyy puhumasta sillä syyllä, että ei ole mitään puhumista. Hän ei ole sanonut eikä tehnyt mitään väärää tai kummallista ja mikään ei ole vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta meillä mies kieltäytyy puhumasta sillä syyllä, että ei ole mitään puhumista. Hän ei ole sanonut eikä tehnyt mitään väärää tai kummallista ja mikään ei ole vialla.
Minä olen puhunut mieheni kanssa silloinkin, kun hänen mielestään ei ole mitään puhuttavaa. Se on hyvin helppoa. Joka ikinen kerta mies huomasi, että hänen pitääkin hieman puhua tai hän ei saa korjattua minun sanomisia enää. Kyllä ne miehet siis puhuvat, mutta se pitää vain saada alkuun. Puhuminen on vähän kuin seksi, eli siihen tulee tehdä aloite.
Varmaan valmistelee eroa