Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut voivat elää ilkeänä?

Helsinki
25.07.2020 |

Rikkooko valta tai raha moraalin? Onko niin että se joka saa niin sille annetaan ja heikomman päälle vain lisää astutaan?

Entä kun itsellä on lapsi joka tajuaa että toiset tarpoo äidin yli?

Vaikka äiti eikä lapsi ole tyhmiä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon

Vierailija
2/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa typerä kirjoitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä on köyhien jutut

Vierailija
4/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon

Mielenkiintoinen vastaus.

Vierailija
5/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin rahan puute rikkoo moraalin. Harva linnassa istuva on varakas. Lisäksi moni köyhä kannattaa laillistettua varastamista varakkaammilta, kun eivät itse viitsi itseään elättää.

Vierailija
6/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen entinen esimies. Ikuisesti on piirtynyt mieleen se hetki kun tuli tarkistamaan reaktioni aiheuttamaansa surulliseen olooni. Se tuijotti kosteilla lasimaisilla silmillään mua, niin ilmiselvää tyydytystä tuntien toisen pahasta olosta, että näytti siltä kuin olisi kokenut orgasmin. Suu hieman raollaan, ikään kuin tyydytys olisi aiheuttanut hengitysvaikeuksia, koska oli niin kiihtyneessä ja syvästi tyydyttyneessä mielentilassa. Voin vakuuttaa että sairaampaa näkyä en ole koskaan nähnyt.

7/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärttyisiä on kaikissa tuloluokissa ja ikäryhmissä.

Tahallista ilkeyttä voi olla monesta syystä. Halu olla rauhassa, halu kostaa, halu kohottaa omaa statusta, stressi, kivut, mielenterveysongelmat. Mitä kenelläkin. Joskus ihmiset eivät itse tajua sanovansa tai toimivansa ilkeästi.

Vierailija
8/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi naapurin taskussa kirjoitti:

Päinvastoin rahan puute rikkoo moraalin. Harva linnassa istuva on varakas. Lisäksi moni köyhä kannattaa laillistettua varastamista varakkaammilta, kun eivät itse viitsi itseään elättää.

Linnassa istuvaa tai koulutuksellansa ansaitsevaa ei kannata edes verrata. Suomessa on pienituloisia akateemisia ja kepulikonstein rikastuneita. Niissä on vissi ero.

Ihan kuka tahansa merkonomi voi perustaa yritýksen vanhukset ry ja rahat veroparatiisiin.

Muitakin esimerkkejä vastaavista yrityksistä löytyy.

Vierailija
9/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen entinen esimies. Ikuisesti on piirtynyt mieleen se hetki kun tuli tarkistamaan reaktioni aiheuttamaansa surulliseen olooni. Se tuijotti kosteilla lasimaisilla silmillään mua, niin ilmiselvää tyydytystä tuntien toisen pahasta olosta, että näytti siltä kuin olisi kokenut orgasmin. Suu hieman raollaan, ikään kuin tyydytys olisi aiheuttanut hengitysvaikeuksia, koska oli niin kiihtyneessä ja syvästi tyydyttyneessä mielentilassa. Voin vakuuttaa että sairaampaa näkyä en ole koskaan nähnyt.

Niin hyvä tyyppiesimerkki! Ihminen aiheuttaa toiselle valtavan pahan olon ja ilkkuu sitten päälle. Jotkut oikeasti saavat nautintonsa lupausten pettämisellä ja ilkeydellä.

Vierailija
10/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti pomo.

Vierailija
11/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taidat kiusata rikkaita.

Vierailija
12/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteille ilkeänä eläminen on elämän tarkoitus.