En uskaltanut lähteä ihmisen mukaan baarista!!
Harmittaa :(.
Hän pyysi jo toistamiseen jatkoille kotiin, toivoo seuraa, ei seksiä yms.
Olemme tavanneet baarissa kaksi kertaa.
En voi sillä mitään, että en uskalla lähteä kenenkään kotiin eikä sitä helpota, että hän kokoajan suostuttelee minua.
Herää väkisinkin kauhukuvia psykopaateista yms.
Samalla mua harmittaa, että ehkä ystävyyssuhde meni ohi!?
Mitä ihmettä teen? Tämä on tosi outo tilanne.
Kommentit (15)
Pyydä ensi kerralla:
"Lähdetkö huomenna pizzalle?" tms646
Vierailija kirjoitti:
Teit ihan oikein.
Voi olla, että hän vilpitön tai sitten ei.
Ei ole ihan tavanomaistakaan tuollainen. Hyvä olla varuillaan.
Ei ole tavanomaista pyytää baarista jatkoille?
Vierailija kirjoitti:
Teit ihan oikein.
Missähän pahvilaatikossa sinäkin olet kasvanut?
Miksi pitäisi edes baarista lähteä? Miksi että sovi treffejä toiselle päivälle, menisitte vaikka kävelylle tai kahvilaan? Sen luulisi onnistuvan jos oikeasti on tarkoitus tutustua eikä vaan päästä panemaan.
No ei normaali ihminen jankuta sen jälkeen, kun on jo kieltäydytty.
Kyllä on ihan syytä hälyjen kilahtaa.
Jos on yksinäinen ja haluaa seuraa niin miksei hänellä käy seura siellä? Miksi halua sinut juuri kotiinsa. Minusta tuo herättää epäilyjä.
Hyvä, että lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit ihan oikein.
Ei ole ihan tavanomaistakaan tuollainen. Hyvä olla varuillaan.Ei ole tavanomaista pyytää baarista jatkoille?
Tavanomaistaon lähteä hetken mielijohteesta panojatkoille, mutta tuo vähän haiskahtaa.
Ties mitä ap:lle olisi voinut käydä.
Onneksi oli järkevä.
Nimenomaan ap kieltäytyi ja pyytely jatkui.
Muka ystävänä, mutta miksei sitten istuminen baarissa käy?
Kukaan mun kavereista ei olis ikinä löytäny kumppania, jos ei olis baarista lähdetty jatkoille. Että ei se ihan tavatontakaan ole. Jo mun vanhemmat lähti tansseista saatille ja siskohan siltä retkeltä sai alkunsa.
Hyvä että pidit omat rajasi etkä suostunut vain miellyttämisen vuoksi. P.illuhan sillä oli mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mun kavereista ei olis ikinä löytäny kumppania, jos ei olis baarista lähdetty jatkoille. Että ei se ihan tavatontakaan ole. Jo mun vanhemmat lähti tansseista saatille ja siskohan siltä retkeltä sai alkunsa.
Aika surkea kaveripiiri sulla, jos kukaan ei muuten olisi kumppania löytänyt...
Vierailija kirjoitti:
Jaa mä sanoin et en lähde mut annoin puhelinnumeron, kundi soitti sit perään ja mentiin leffateatteriin treffeille. Ollaan naimisissa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihan syytä hälyjen kilahtaa.
Jos on yksinäinen ja haluaa seuraa niin miksei hänellä käy seura siellä? Miksi halua sinut juuri kotiinsa. Minusta tuo herättää epäilyjä.
Hyvä, että lähtenyt.
Koska kotona voi harrastaa yhteistuumin seksiä. Ei ole mitään muuta syytä mennä laskuhumalassa kenenkään kanssa mihinkään. Duh.
Teit ihan oikein.