Puolisoni oli vain vähän aikaa sinkkuna minun ja edellisen välillä
Hänellä oli (”kasaankuivanut”) kymmenen vuoden suhde, joka kuitenkin loppui niihin aikoihin, kun tutustuimme ja pian aloimmekin seurustelemaan. Vaikka kaikki on ihan mahtavaa ja olemme olleet ns. vakavasti yhdessä jo puolisen vuotta, minua silti vaivaa se, että jotkut ehkä saattaisivat pitää minua vain laastarina. En ole tavannut vielä kumppanini vanhempia tai isoa osaa ystävistäkään, vaikka he haluaisivatkin,koska pelkään, että joku ajattelee minun tulleen tuon edellisen parisuhteen väliin, vaikka se suhde oli jo loppu (miehelle myös henkisesti) kun aloimme seurustelemaan. Miten pääsen tästä tunteesta yli, että kaikki kuitenkin vain vertailisivat minua edelliseen jne.? Mies vakuuttaa (ja näyttää myös) olevansa todella onnellinen kanssani, minkä kuulemma läheisensäkin ovat huomanneet.
Kuviossa ei ole lapsia.
Kommentit (5)
Eksä meni uuteen suhteeseen heti, koska ei halunnut jäädä yksin. Nyt ovat naimisissa ja lapsi tulossa. Ilmeisesti kuitenkin ovat ihan onnellisia.
Onko pakko ylianalysoida kaikki?
Itse olin 5 päivää sinkkuna kun aloimme nykyisen miehen kanssa tapailla. Asuin vielä exän kanssa yhdessäkin koska kesti 3 viikkoa ennenkuin hän löysi uuden asunnon. Olemme nyt olleet yhdessä 30 vuotta. Ei kaikki etsi laastarisuhteita.
Olisit halunnut, että miehesi panee menemään, kun oli tilaisuus?
Ajatuksia?