Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kokee tänään melkoisen yllärin.

Vierailija
19.06.2013 |

Eli löysin mieheni treffi ilmoituksen ilman kuvaa netistä. Tekaisin oman profiilin ja olemme nyt deittailleet netissä.Tänään sitten tapaamme livenä. Saas nähdä mitä mies tuumaa. Olen saanut miehestäni esiin aivan uusia puolia joista hän on kertonut minulle netissä. Minulle hän ei ole niistä koskaan oikeasti puhunut.Jotenkin näen  että tämä voisi tuoda meidän suhteeseen jotain uutta. Vihainen en osaa enään olla vaikka alkuun järkytyin. Mieheni kertoman mukaan olen ensimmäinen jonka hän tapaa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten ap:n eiliset treffit sitten lopulta sujui? nim.Kiinnostaa kovasti:)

Vierailija
2/35 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki myös profiilin eräälle deittisivustolle. Jätti koneen auki ja näin sain selville. Tein itselleni profiilin ja laitoin miehelle viestiä. Vastaili aluksi, mutta lopetti kun aloin ehdotella treffejä. Poisti sitten koko profiilin. Ei vissiin kuitenkaan halunnut vierasta seuraa. Mies ei vieläkään tiedä kuka hänelle viestitteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huh huh! ei muuta kun onnee vaan!

Vierailija
4/35 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko miehellesi pyllyä tänään?

Vierailija
5/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Mahtavaa, hyvä ap! :D voi, haluaisinpa niin olla kärpäsenä katossa treffeillänne... päivitäthän tänne, miten tilanne kehittyy, pliiiis? :) Voi kunpa kaikki, joiden mies tekee deittiprofiilin nettiin, voisivat tehdä samoin!

Vierailija
6/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se sittenkään sun mies...

Vierailija
7/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää vain kysymys miten sinä sen treffi-ilmoituksen löysit ;)

Ei vaan, itselleni käynyt samaa, mies oli unohtanut tyhjentää sivuhistoriaa ja kirjoittaessa jonkun oman nettisivun osoitetta, selain ehdotti sitä deittisivua ja epäilykseni heräsi. Löytyihin sieltä vaivatta silloisen mieheni ilmoitus ja itsekin tekaisin sähköpostin varmistaakseni asian. Noin pitkälle en kuitenkaan pystynyt juttua viemään, niin vihainen olin. Pakkasin kamat ja muutin muualle. Miehen mukaan kyse oli vitsistä, jostain syystä mua ei naurattanu...

Vierailija
8/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 14:34"]

Onkohan se sittenkään sun mies...

[/quote]

Samaa ajattelin. Ja sitten tarina menisi täydellisesti että ap:n mies sattuisi sattumalta kulkemaan treffipaikan ohi ja löytämään vaimonsa treffeillä vieraan miehen kanssa.

Vierailija
9/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo22:ko siellä?

Vierailija
10/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule puskee se viha asian tiimoilta jossain vaiheessa läpi, jos ei nyt niin kymmenen vuoden päästä tulee esiin...niin että anna mennä vaan, jos vaan nyt naurattaa niin voitkohan jatkossa luottaa siihen kaveriin täysillä? Itse en voinut, kun paljastui että entinen haki deittiseuraa ja vapaa kaverini törmäsi häneen ilmoituksen kautta. Mieltä se vain kaihersi tasasin väliajoin vuoden päivät, sittenpä lähdin suhteesta....Löytyi sellainen mies joka ei deittiseuroja kattele. Ja toivottavasti ei ikinä koe siihen tarvettakaan. :)

Vierailija
11/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti sää suosii siellä Porvoossa

Vierailija
12/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro sitten miten kävi!:D hyvin osaat tuohon suhtautua. Tiedän että miehelläni on jollai deitti palstalla ilmoitus, on kertonut. Laitettu tosin ennen kuin me tapasimme ja salasana hukassa:) olisin kiinnostunut näkemään profiilin ja millaiset naiset olisivat kiinnostuneet ukostani ja missä mielessä.. Mutta kyllä suuttuisin jos sivuhistoriasta löytyisi nyt jotain deittailu sivustoja ja uusi profiili, ensimmäisenä kuitenkaan tuskin ajattelisin että mies on seuraa hakemassa vaan ajattelisin että hän kavereineen on keksinyt jonkin "leikin", kuka saa enemmän yhteydenottoja tms, kun noilla muutenkin kaikkia hölmöjä juttuja missä ei aina ajatella niin tahdikkaasti.

Vierailija
13/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin ja innolla odotetaan varmasti kuulumiset miten yllärissä kävi....

Vierailija
14/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Puupäästä luin tämän vitsin juuri viikonloppuna mummolassa, kun ei parempaakaan lukemista ollut. Justiina ja Pekka tapasivat puistossa. 

Vierailija
15/35 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain leffassa oli tällanen kohtaus.. 

Vierailija
16/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää varatut tunkeko sinne sinkkumarkkinoille valehtelemaan! Vituttaa sotkeentua aviokriiseihin kun itse on ihan tosissaan etsimässä kivaa, kunnollista ja VAPAATA seuraa.

Vierailija
17/35 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, olen itse aikoinani tehnyt saman tempun exälle. Ilme oli kyllä näkemisen arvoinen. Ei pystynyt millään puhumaan itseään ulos tilanteesta kun viestittely oli siirtynyt deittipalstalta jo sähköpostiin ja oli oikein laittanut kuvansakin mulle. 

Vierailija
18/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh... Loistavaa! Tule tosiaan ilmoittamaan miten miehesi reagoi nähtyään sinun olevan deittiseuralainen. Ihan huippua:D

Vierailija
19/35 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli täähän olikin vaan pelkkä pahainen provo, koska ap häippässyt taajuuksilta. Pettynyt. :((((

Vierailija
20/35 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän jutun ap keksi, tuskin taas totta koko juttu :) näin juhannuksen allahan sitä parisuhteessa juuri etsitään treffikumppania, jooo........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän