Kotipizzan parhaat
Mitkä on mielestänne parhaat syömiset kotipizzasta? Itse olen jäänyt koukkuun Berlusconi -pizzaan.
Kommentit (39)
Muuten hyviä pizzoja mutta varokaa ruksaamasta valkosipulia kun tilaatte, ainakin viimeksi pizza ei maistunut muulta kuin valkosipulilta. Tykkään valkosipulista mutta liika on liikaa.
Americana on suosikkini. Myös molemmat pepperoniversiot maistuvat kyllä.
Heidän pannupitsat oli niin hyviä. Kun ne pannupitsat lähti niin silloin lähti myös mun asioimiseni kotipizzassa. :(
Asiakaspalvelu - kerran erehdyin käymään kyseisessä puljussa ja tilatessani Tropcana-pizzaa myyjä alkoi nauramaan ja huusi siviilijaverinsa takahuoneesta pilkaten, että tuo haluaa ostaa tuplakanan, onko meillä jotain tuplakanoja. Lisäksi erehdyin pyytämään piirakseen oreganoa ja mimmi huusi, että kyllä hän voi laittaa vaikka kaikki firman oreganot minulle, mutta hän tietää etten minä niistä mitään maksa kuitenkaan...
Turkkilaisessa pizzeriassa saa asiallista palvelua ja hinta sekä laatu ovat kohdallaan.
Kaikki kotipizzan pizzat ovat vítun hyviä, kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Special Opera.
Sama, tosin alkuperäisessä Pizzeria No.1:ssä oli vielä parempi.
Mulle maistuu Parmiano tai Berlusconi
Mexicana ihanan tulinen, ei siis "tulinen" kuten usein suomalaisissa ravintoloissa, vaan oikeasti Tulinen. Tulee vesi kielelle kun vain ajattelee.
Kotipaikkakunnalla harvemmin pitsoja valmiina ostetaan, mutta jos ostetaan niin kyllä parhaat tulee Kotipizzalta.
Mökkipaikkakunnalla ajateltiin että kokeillaan nyt sielläkin muitakin, kun kovin montaa vaihtoehtoista paikkaa ei ole. Tulos: paikallinen (tai no, oikeastaan turkkilainen) kebab-pizzeria-lounaspaikka - kaksi lähes mautonta pitsaa. Seuraavaksi paikallinen ABC - pitsat keskeltä raakoja, ei ollut leikattu viipaleiksi, mössön syöminen mahdotonta ilman lusikkaa.
Palasimme Kotipizzan asiakkaiksi.
En käy Kotipizzassa. Pieniä, kalliita ja mauttomia, varsinkin tomaattikastiketta maistuu ummehtuneelle. Joskus aiemmin kävin, silloin suosikki oli pannupizza, tonnikala-katkarapu. Mä en tiedä mikä niiden pahvilaatikoissa on, kun pizzat maistuu pahvilaatikolle, ei kebuloiden pizzat maistu. Tosin en niitäkään liiemmin suosi, jos, ja hyvin usein kun, haluan pizzaa, haluan sen suoraan uunista kuumana lautaselle, joten käyn ihan oikeassa ravintolassa/pizzeriassa syömässä.
Vierailija kirjoitti:
En käy Kotipizzassa. Pieniä, kalliita ja mauttomia, varsinkin tomaattikastiketta maistuu ummehtuneelle. Joskus aiemmin kävin, silloin suosikki oli pannupizza, tonnikala-katkarapu. Mä en tiedä mikä niiden pahvilaatikoissa on, kun pizzat maistuu pahvilaatikolle, ei kebuloiden pizzat maistu. Tosin en niitäkään liiemmin suosi, jos, ja hyvin usein kun, haluan pizzaa, haluan sen suoraan uunista kuumana lautaselle, joten käyn ihan oikeassa ravintolassa/pizzeriassa syömässä.
Kokeile käydä nykypäivänä, eivät ole vuosiin olleet enää pienempiä kuin muualla.
Maukkuus riippuu pizzasta, en ole huomannut että sama pizza samoilla täytteillä olisi muualla maukkaampi.
Otitko vahingossa gluteenittoman jos pahvilta maistuu? Itse tein kerran sen virheen kun kuulin liian epäselvästi mitä myyjä sanoi puhelimessa. Gluteeniton tosiaan kuin pahvia söisi.
Minä taas tykkään siitä tiukan purevasta valkosipulista! Nam! Joskus hieman yllätyin kuinka vahva mutta sitten aloin tykkäämään!
Tikkurilan Kotipizzasta osoitteesta Talvikkitie 37, tilaamani kinkkua sisältävä lätty oli kaiken arvostelun alapuolella. Tilasin siis kotiin, jonkun sovelluksen kautta. Pieni ja vähätäytteinen känttyrä, halkaisija max 24 cm. Kinkku oli omituista, kuin jotain muoviastua. Mitä lie tekokinkkua. Hirveetä kusetusta koko tilaus.
Juustoa ei nimeksikään ja muutenkin koko tilaus oli hyvin aneeminen ja vähätäytteinen. Ei varmasta ollut suositusten ja ohjeiden mukainen.
Sovelluksessa oli mukana Jymy jäätelö. Senkin takia sen erehdyin ottamaan, kun teki silloin mieli jäätelöä.
Ikinä en ole sellaista pizzaa aiemmin nähnyt,enkä syönyt. Kaiken lisäksi tilauksen toimitus kesti 1,30 tuntia ja välillä tuli ilmoitus, olemme ihan kohta perillä, hieman ruuhkaa. Hinta oli suolainen toimituksineen 27,30 euroa. Mukana oli iso Cokis, 4,50 e.
ÄLKÄÄ ikinä tilatko ko firmasta mitään, ei kannata. Onneton tilaukseni tapahtui 8.5.2020.
Tein reklamaation ja tarjosivat hyvitykseksi uutta pitzaa, en ottanut. Miksi olisin kokeillut moista tuubaa vielä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kana-kotzone
Tuplakana...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole mitään hyvää. Ylihintaisia kitupizzoja.
Niillä on tiukka laadunvalvonta. Voi olettaa saavansa tuoreista raaka-aineista. Juustokin on aitoa pizzajuustoa eikä mitään halpahallin "juustoa". Hieman pienempiä kuin yleensä pizzerioissa, kyllä joo.
Ihan sama vaikka kuinka on olevinaan tuoreet raaka-aineet, pahalta maistuvat.
Rakastan pizzaa. Aiemmin kun olin ihan possu ja söin istä varmaan kerran viikossa, tilasin yleensä ns. karvakäsipizzerioista. Tässä lähellä onkin pari oikein hyvää. Nyt kun olen pitänyt linjoistani huolta, tilaan parempia, pienempiä ja kalliimpia, esim. oliivit kalamata-oliiveja eikä mitään bulkkilaatua. Eli ei minkään ketjun pizzoja vaan oikean ravintolan. Harvemmin kun enää pizzaa syön niin on varaa panostaa laatuun.
Ei varmaan halvimpia koska maksavat kunnon palkat ja verot toisin kuin monet muut. Ei ole puoli sukua pimeästi töissä.
Yhtä isoja ne ainakin täällä on kuin muualla. Joskus 10v sitten olivat pienehköjä, silloinko viimeksi kävit?
Muualla pitsat mielestäni usein liian kuivia, kotipizzassa mehevyyttä.