Lue keskustelun säännöt.
Peukutusketju: Provot
24.07.2020 |
Arvostellaan keksittyjä provoja.
Jokainen saa keksiä provoja.
(Leikkimielinen)
👍= kiva provo
👎= huono provo
Aloitan:
Kello 7.00 joku naapureista hakkaa vasaralla patteria joka aamu (siltä se ainaskin kuulostaa).
Itse olen lomalla ja haluaisin nukkua, mutta ei. Tarkoituksella yrittää tehdä lomastani hel*****ä!
Ja sitten ne linnut viheltää joka aamu saat***n lujaa!
Kommentit (62)
Vaginani lörtsähtelee kävellessä. Onko mitään apuja tähän vaivaan? Lihoamisen takia myös vaginani on lihavoitunut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä mieltä olette, onko ystäväni narsisti, psykopaatti tms.? Tässä muutamia asioita, jotka olen pistänyt merkille:
- Ei pidä eläimistä (ei suostunut silittämään lemmikkihämähäkkiäni, ja oli heittää käärmeeni seinään, kun annoin sen hänen syliinsä).
- Juhlapäivinä yrittää vaikuttaa muka hyvältä ihmiseltä antamalle minulle oikein ITSE TEHDYN kortin, jossa on teennäisiä sydämiä, nalletarroja ym.
- Kun käymme ulkona, laittautuu minua hienommaksi, jotta näyttäisin rumalta hänen rinnallaan. Koko illan hymyilee ihmisille yrittäen antaa parempaa kuvaa itsestään.
- Ennen yhdessä suunnittelemaamme matkaa sairastui, ja matka jouduttiin perumaan. Menetin 20 euroa bussilipuistani, joista ei saanut enää rahoja takaisin. Ei oma-alotteisesti suostunut korvaamaan tuota summaa minulle, joten jouduin ottamaan sen itse salaa hänen lompakostaan.
- Syyllistää ruokavaliostani ottamalla Hesessä salaatin, samalla kun itse otan hampurilaisaterian. Osti myös kerran minulle liian pienen ystävyysrannekorun, jotta luulisin olevani lihava.
- Kateellinen. Yrittää omia harrastukseni, jopa änkee samoihin ryhmiin kanssani.
Mikä tuollaista ihmistä vaivaa? Kannattaako enää jatkaa ystävyyttä?