Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukutusketju: Provot

Vierailija
24.07.2020 |

Arvostellaan keksittyjä provoja.
Jokainen saa keksiä provoja.
(Leikkimielinen)

👍= kiva provo
👎= huono provo

Aloitan:
Kello 7.00 joku naapureista hakkaa vasaralla patteria joka aamu (siltä se ainaskin kuulostaa).
Itse olen lomalla ja haluaisin nukkua, mutta ei. Tarkoituksella yrittää tehdä lomastani hel*****ä!
Ja sitten ne linnut viheltää joka aamu saat***n lujaa!

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette, onko ystäväni narsisti, psykopaatti tms.? Tässä muutamia asioita, jotka olen pistänyt merkille:

- Ei pidä eläimistä (ei suostunut silittämään lemmikkihämähäkkiäni, ja oli heittää käärmeeni seinään, kun annoin sen hänen syliinsä).

- Juhlapäivinä yrittää vaikuttaa muka hyvältä ihmiseltä antamalle minulle oikein ITSE TEHDYN kortin, jossa on teennäisiä sydämiä, nalletarroja ym.

- Kun käymme ulkona, laittautuu minua hienommaksi, jotta näyttäisin rumalta hänen rinnallaan. Koko illan hymyilee ihmisille yrittäen antaa parempaa kuvaa itsestään.

- Ennen yhdessä suunnittelemaamme matkaa sairastui, ja matka jouduttiin perumaan. Menetin 20 euroa bussilipuistani, joista ei saanut enää rahoja takaisin. Ei oma-alotteisesti suostunut korvaamaan tuota summaa minulle, joten jouduin ottamaan sen itse salaa hänen lompakostaan.

- Syyllistää ruokavaliostani ottamalla Hesessä salaatin, samalla kun itse otan hampurilaisaterian. Osti myös kerran minulle liian pienen ystävyysrannekorun, jotta luulisin olevani lihava.

- Kateellinen. Yrittää omia harrastukseni, jopa änkee samoihin ryhmiin kanssani.

Mikä tuollaista ihmistä vaivaa? Kannattaako enää jatkaa ystävyyttä?

Vierailija
62/62 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginani lörtsähtelee kävellessä. Onko mitään apuja tähän vaivaan? Lihoamisen takia myös vaginani on lihavoitunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi