Peukutusketju: Provot
Arvostellaan keksittyjä provoja.
Jokainen saa keksiä provoja.
(Leikkimielinen)
👍= kiva provo
👎= huono provo
Aloitan:
Kello 7.00 joku naapureista hakkaa vasaralla patteria joka aamu (siltä se ainaskin kuulostaa).
Itse olen lomalla ja haluaisin nukkua, mutta ei. Tarkoituksella yrittää tehdä lomastani hel*****ä!
Ja sitten ne linnut viheltää joka aamu saat***n lujaa!
Kommentit (62)
Kaaso tuli auttamaan minua pukeutumaan hääpukuuni ennen häitäni. Hän kaatoi Muka vahingossa punaviiniä hääpuvulleni. Jouduin kävelemään alttareille trikoissa ja t-paidassa, koska muita vaatteita ei ollut saatavilla.
Kaaso on ihastunut mieheeni ja yritti estää häämme.
Naapuri ei anna miehensä tehdä kotitöitä. Mies tulee salaa meille imuroimaan. Viime viikolla se pesi meidän ikkunat. Nyt naapuri epäilee että meillä on meneillään jotain, vaikka en ole yhtään kiinnostunut tuosta miehestä siinä mielessä. Antaisi miehensä puuhata kotona, niin ei tarvitsisi meille tulla!
Käyn salilla ja eräs mies hakeutuu jatkuvasti viereeni. Ei siinä mitään, mutta hän piereskelee joka vedon jälkeen. Hel****nmoinen haju! Mitä ihmettä hän oikein syö? Kumman tässä pitäisi lopettaa salillakäynti?
(Vähän röyhkeyttä saisi olla enemmän, sillä osa ei kuulosta provoiluilta.)
Liotin mattoni naapurin paljussa ja pesin ne painepesurilla. Koskaan en ole saanut niin puhtaita mattoja.
Nyt naapuri nillittää koirankarvoista jotka muka irronneet matoistani paljuunsa. Putsaisi paljunsa useammin. Näytin hänelle puhtaat mattoni , ei niissä ole yhtään koiran karvoja.
Olenko liian kaunis kun peiliin katsoessa näyttää niin, ja ihmiset usein sanovat jotain tyyliin oho oletpa sä taas laittautunut ja vaikuttavat kateellisilta?
Naapuri sanoi, että keksi jotain järkevää tekemistä, vaikka olin kuokkinut puoli pihaa.
Ostin fillarin ja heti istahduttuani sen päälle se meni rikki. Myyjä ei suostunut perumaan kauppoja vaan haukkui minua läskiksi. Minähän loukkaannuin ja haastoin hänet oikeuteen haukkumisesta.
Naapuri ei tervehtinyt minua rapussa.
Olin ihan keskellä aulaa lastenvaunujen kanssa odottamassa hissiä ja katsoin sitä iloisesti hymyillen kun se tuli portaita alas. Se ei edes vilkaissut vaan luikki nopeasti ovesta ulos.
Miten voi olla noin huonokäytöksisiä ihmisiä! Tämäkin kun oli vanhempi nainen, niin luulisi, että koulussa olisi opetettu.
Naapurin 86 v. pappa kiipeää katolleen ja tiirailee sieltä meidän takapihalle nähdäkseen mitä me teemme. Eräänä kuumana päivänä olin biksuissa ja pappa innostui niin,että putosi katolta ja mursi lonkkansa.
Nyt pappa ja hänen tuomari tyttärensä vaativat minulta sairaalakulut ja vahingon korvausta. Mikä neuvoksi?
Potilas istui sairaalassa osaston ruokatilassa iltapalalla yksin. Kun lähestyin häntä haju kasvoi. Eipä arvannut kenenkään tulevan ja oli päästellyt rauhassa p..ieruja. Sitten poistui paikalta viattoman näköisenä.😁
Vierailija kirjoitti:
Nönnönnöö. Palstan säännöissä on kielletty provoilu:
Järjestelmän toiminnallisuutta haittaavia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
-viestien monistamista
-massapostitusta tai
-Trollausta eli esimerkiksi tahallista yliärsyttämistä ja provosointia sisältävät viestit.
T. 🐟
Annoin liken, koska tämä kuulosti provolta provoiluille.
Mökki naapurini kalastaa ihan laiturini edessä. Vielä kerran, kun hän asettuu siihen samaan paikkaan niin heitän omat verkkoni hänen laiturinsa eteen. Ei se rikollista ole, kun hän on kalat horoskoopiltansa.
Anoppi ja appi tunkivat itsensä kutsumatta useammaksi päiväksi kylään. Asuntomme on muutenkin pieni ja remontti vie vielä tilaa. Majoitin heidät leikkimökkiin pihalle. Apen iskias kuulemma paheni vedossa ja ahtaassa tilassa polvet suussa nukkuessa.
Lähtivät äkäisesti pois, appi kierossa nilkuttaen ja anoppi mulkoillen ja mutisten . Miten korvaan heille tämän? Olisiko herkkukori paikallaan?
Soitan akustista kitaraa kerrostalon alimmaisessa kerroksessa ja viidennen kerroksen asukas valittaa soittamisestani. Mikä hullu tyyppi hän oikein on? Kukaam muu ei edes kuule soitteluani.
Naapurin tyttö soittaa nokkahuilua, kun käskin hänen lopettaa soittamisen niin hän sanoi jonkun sanoneen hänelle "Anna sen soida". En kuuntele enää hetkeäkään Elastisen musiikkia.
Miksi jalkapallon pitää olla jalkapallo?
Sisäsyrjällähän sitä pelataan, joten syrjäpalloksi alan sitä kutsumaan.
Naapurin nuori perussuomalainen kloppi on hommannut itselleen mustan poikaystävän. Mitä teen?
Harrastus kaverini on aina niin tekopirteä.
Aina kysyy minulta miksi olen niin äkäinen ja negatiivinen. Katsoisi peiliin. Ei kukaan jaksaisi tommoista tekopirteyttä.
Meillä on perikunnalla asumaton mökki ja nyt joku on muuttanut sinne asumaan. Menin leikkaamaan nurmikon, mutta se olikin leikattu, pihassa oli istutuksia ja kaiken lisäksi oveen oli vaihdettu lukko!