Peukutusketju: Provot
Arvostellaan keksittyjä provoja.
Jokainen saa keksiä provoja.
(Leikkimielinen)
👍= kiva provo
👎= huono provo
Aloitan:
Kello 7.00 joku naapureista hakkaa vasaralla patteria joka aamu (siltä se ainaskin kuulostaa).
Itse olen lomalla ja haluaisin nukkua, mutta ei. Tarkoituksella yrittää tehdä lomastani hel*****ä!
Ja sitten ne linnut viheltää joka aamu saat***n lujaa!
Kommentit (62)
Lapsi 4v ei suostu käyttämään kurahousuja ulkona leikkiessään. Eikä auta sanoa että kaikilla muillakin on - hänen mielestään se ei haittaisikaan vaan se että puen nämä hänelle päälle kumipuoli sisälle päin, sieltä ne pahemmat sotkut tulevat. Mikä neuvoksi?
Naapurini valittaa, että pesen vaatteeni ilta kymmenen jälkeen. Silloin, kun pesen vaatteeni niin pesen ne 23 tuntia ENNEN ilta kymmentä.
Miksi ei vauvat voi itse vaippojaan vaihtaa?
Maailma kehittyy, joten vauvojenkin pitäisi.
Pari naista käy lenkillä ja kulkevat kotini ohi.
Olen tarkkaillut heidän liikkeitä ja he katsovat aina sälekaihtimista sisään, kun avaan ne, jotta näkisin tarkkaileeko ne kotiani. Hiton kyttiä.
Olen imuroinut kokopäivän, mutta puhdasta ei tule. Toiset sanoo, että laita se töpseli päälle päälleni. Kyllä minulla JÄRKI on, mutta puhdasta ei vain tule.
Tuttuni valittaa, kun pitää tehdä joka päivä töitä. Itsekin teen niin. Itseäni vaan vatuttaa mennä maanantaisin töihin viikonlopun jälkeen. Puhuisi ennemmin siitä niin olisi jotain yhteistä aihetta.
Narkkareille ja rikollisille pitäisi perustaa oma kaupunki. Voisivat siellä hillua mielin määrin! Muu väki sais elää rauhassa ja pelotta.
Mies tykkää kaikenlaisista koneista. Nyt sai sukulaiselta vanhan neulekoneen ja on pari päivää testaillut sitä. Kysyin, että ethän ole myymässä sitä, voisin kokeilla sitä itsekin. No ei ole myymässä, aikoo villakalsarit itselle neuloa! Onhan tuo hienoa, että nelikymppinen mies haluaa tehdä kalsarit. Arvaa kuka on joutunut tuntitolkulla valistamaan, että se marketin perus seiskaveikka ei pöksyihin käy ja se nyt ottaa enemmän kuin rullan per lahje lankaa. Apua.
Vierailija kirjoitti:
Pari naista käy lenkillä ja kulkevat kotini ohi.
Olen tarkkaillut heidän liikkeitä ja he katsovat aina sälekaihtimista sisään, kun avaan ne, jotta näkisin tarkkaileeko ne kotiani. Hiton kyttiä.
Tämä oli hyvä!
Kahdeksannen kerroksen naapuri väitti kasvattavansa perunoita parvekkeellaan mutta minulla oli epäilykseni. Kiipesin ränniä pitkin hänen parvekkeelleen ja kyllä, olin oikeassa. Hamppuahan se siellä viljeli. Otin kuvia todisteeksi ja lähetän ne huomenna poliisille, että käyvät tekemässä kotietsinnän. Saa narkkari ansionsa mukaan.
T. 5. kerroksen asukas.
Ihmisillä on liian paljon aikaa, kun tällaisia jaksatte kyhäillä. Menkää tekemään jotain hyödyllistä! Toivottavasti ette kotonanne loikoile kauniina kesäpäivänä, vaan olette mökillä/maalla/matkalla edes.
Vierailija kirjoitti:
Ette te av-mammat oikeesti mitään kovia muijia oo.
Totta. Säälittävää kakan jauhantaa koko ketju täynnä.
Pesettekö jauhenlihan ennen kuin alatte kirjoitella provoja av-palstalle?
Naiset, miten estätte sen ettei töissä miehet ihastu tai ala ahdistella?
Tämä provoni päätyi jopa tuohon suosituimpien listalle :D
Poika olisi halunnut tyttöjen taitoluistimet, koska pitää niiden korkemmasta korosta. Ei suostu pukemaan ostamiamme hokkareita. Onko poikani homoseksuaali?
Vaimo suuttui, kun virittelin hänen Toyota Yarista. Nyt Yaris kiihtyy 0-100km/h 4,7 sekunnissa ja huippunopeus 230 km/h. Autosta tuli kuulemma mahdoton ajaa vaikka omasta mielestäni sillä on nyt kätevä pujotella aamuruuhkissa.
Postinjakaja tuo postin aina kello kuusi aamulla. SIIHEN EI OLE KIVA HERÄTÄ! Ensi kerralla, kun hän tuo postini niin sullon postiluukkuni tukkoon, ettei hän herätä minua posteillani.(Jos jäi epäselväksi niin postiluukkuni on koti ovessani)