Maapallon chakrapisteet, oletko käynyt näissä?
Esim. Mount Shastalla ja Lake Titicalla on voimakkaita energiavortexeja.
https://wanderluxe.theluxenomad.com/guys-guide-getting-all-mystical-at-…
Kommentit (8)
Glastonburyssa ehkä, lapsena kävin Englannissa mm Stonehengessä mutten muista mentiinkö tuonne asti.
Vierailija kirjoitti:
*rseessäs on chakrapiste.
niin siellä itse asiassa onkin. kaikilla.
pääsen joskus käymään tuolla mt. shastalla yhden intiaanin kanssa...
Ei ole tuossa listassa, mutta Balilla on joku temppeli jollain energianpointilla ja sillä aluueella käydessä tuli itselle kyllä valtavan tyyni olo. Sedona kiinnostaisi itseäni matkakohteena, siellähän on kanssa todella korkeat noi maan energiat.
Glastonburyssä olen käynyt ja ihan tarkoituksella tuota energian kokemista varten. Harrastelen itsekseni "noitajuttuja" hedge witch / green witch tyyliin ja täytyihän se päästä kokemaan. Olen herkkä aistimaan energian yleensäkn ja tuo kokemus oli suorastaan huimaava. Noissa paikoissa on myös helppo päästä kontaktiin tuonpuoleisten kanssa, tosin eivät aina ole kutsuttua tai toivottua laatua.
Vierailija kirjoitti:
Glastonburyssä olen käynyt ja ihan tarkoituksella tuota energian kokemista varten. Harrastelen itsekseni "noitajuttuja" hedge witch / green witch tyyliin ja täytyihän se päästä kokemaan. Olen herkkä aistimaan energian yleensäkn ja tuo kokemus oli suorastaan huimaava. Noissa paikoissa on myös helppo päästä kontaktiin tuonpuoleisten kanssa, tosin eivät aina ole kutsuttua tai toivottua laatua.
Miten se energian tunteminen ja kontaktin ottaminen tuolla tapahtuu? Meditoidako, jotta olisi vastaanottavaisemmassa tilassa?
En ole käynyt. Pihaan tuli chakrapiste kun ilmaan ilmestyi valkoista sähköä tai mikä lie chakrapallero. Ei tarvitse lähteä merta edemmäs kalaan :D