Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maapallon chakrapisteet, oletko käynyt näissä?

Vierailija
24.07.2020 |

Esim. Mount Shastalla ja Lake Titicalla on voimakkaita energiavortexeja.

https://wanderluxe.theluxenomad.com/guys-guide-getting-all-mystical-at-…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt. Pihaan tuli chakrapiste kun ilmaan ilmestyi valkoista sähköä tai mikä lie chakrapallero.  Ei tarvitse lähteä merta edemmäs kalaan :D

Vierailija
2/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*rseessäs on chakrapiste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glastonburyssa ehkä, lapsena kävin Englannissa mm Stonehengessä mutten muista mentiinkö tuonne asti.

Vierailija
4/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*rseessäs on chakrapiste.

niin siellä itse asiassa onkin. kaikilla.

Vierailija
5/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsen joskus käymään tuolla mt. shastalla yhden intiaanin kanssa...

Vierailija
6/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuossa listassa, mutta Balilla on joku temppeli jollain energianpointilla ja sillä aluueella käydessä tuli itselle kyllä valtavan tyyni olo. Sedona kiinnostaisi itseäni matkakohteena, siellähän on kanssa todella korkeat noi maan energiat.

Vierailija
7/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glastonburyssä olen käynyt ja ihan tarkoituksella tuota energian kokemista varten. Harrastelen itsekseni "noitajuttuja" hedge witch /  green witch tyyliin ja täytyihän se päästä kokemaan. Olen herkkä aistimaan energian yleensäkn ja tuo kokemus oli suorastaan huimaava. Noissa paikoissa on myös helppo päästä kontaktiin tuonpuoleisten kanssa, tosin eivät aina ole kutsuttua tai toivottua laatua.

Vierailija
8/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Glastonburyssä olen käynyt ja ihan tarkoituksella tuota energian kokemista varten. Harrastelen itsekseni "noitajuttuja" hedge witch /  green witch tyyliin ja täytyihän se päästä kokemaan. Olen herkkä aistimaan energian yleensäkn ja tuo kokemus oli suorastaan huimaava. Noissa paikoissa on myös helppo päästä kontaktiin tuonpuoleisten kanssa, tosin eivät aina ole kutsuttua tai toivottua laatua.

Miten se energian tunteminen ja kontaktin ottaminen tuolla tapahtuu? Meditoidako, jotta olisi vastaanottavaisemmassa tilassa?