Aion irtisanoa lapsuuden ystävyydet: itse menestyn, he eivät
Ikää on jo meillä kaikilla yli 30 v mutta vain minulla on hyväpalkkainen vakityö valtiolla asiantuntijana. He sinnittelevät pätkätöissä ja ovat katkeroituneet. Eivät voi minulle enää mitään tarjota.
Kommentit (23)
Onko sinulla uudet ystävyydet jotka ovat myös hyväpalkkaisia vakkareita valtiolla? Et enää vilkaisekaan lapsuuden ystäviä päin, he ovat lakanneet olemasta sinulle?
muista kirjallisesti. ja muista myös irtisanomisaika 6 kk ....
"irtisanoa ystävyydet" kaikkea paskaa täältäkin saa lukea
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla uudet ystävyydet jotka ovat myös hyväpalkkaisia vakkareita valtiolla? Et enää vilkaisekaan lapsuuden ystäviä päin, he ovat lakanneet olemasta sinulle?
Ei ap vielä ole ehtinyt ystävyyssopimuksia laatia.
No katkase ihmeessä, mitä sitä riippakiviä raahaamaan.
Menestynyt hyväpalkkainen asiantuntija valtiolla. Päivän paras :D 4/5.
Ihan oikein. Köyhyys on tarttuvaa.
Loistava idea!
Lapsuudenystäväni ja myöhemmin koulukaverini katkaisi välit minuun, kun sairastuin syöpään.
Hän oli terve, joten ainoa järkevä ja toimiva ratkaisu.
Palkkaystävät katkeroituivat pätkätöistä.
Olisko sulla niille mitään vinkkejä, miten menestyä myös?
Sillat. Bensaa. Antaa palaa!!! Go wiener go!
Olet pelle ja ystäväsi pääsevät pahasta kun eivät ole enää tekemisissä kanssasi.
Kannattaa järjestää yt-neuvottelut asian tiimoilta, tokihan se on pelkkä muodollisuus, mutta näin voit saattaa loppuun lapsuuden ystävyyssuhteet jotka ovat menestyksesi tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Olet pelle ja ystäväsi pääsevät pahasta kun eivät ole enää tekemisissä kanssasi.
Lapsuudesta asti olleet ihmiset ovat niitä oikeita ystäviä. Et tule muodostamaan samanlaista sidettä, jos vaihdat kavereitasi aikuisiällä. En tuomitse, mutta syy on aika heikko.
Olet kauhea ihminen. Onneksi olkoon, ilo on kavereittesi puolella kun pääsevät sinusta eroon.
Onneksi et ole ystäväni. Tosin tuollaista ystävää tuskin tulisi ikävä.
Ja sitten heräsit, ja päästit kissan ulos.
no, et kovin korkealle päässyt, kun täällä palstailet
😁👋