G: Kannattaisiko meidän erota?
- mieheni ei aina kiukkuinen, tiuskii, valittaa,, ei koskaan sano yhtään mukavaa sanaa minulle.
ei hymyile, ei naura minun kanssani koskaan. On tosi kylmä. Emme keskustele juuri koskaan mistään.
- hän ei urheile kuten minä eikä ole kiinnostunut historiasta, kulttuurista.
- seksiä on kuitenkin n. kerran viikossa.
- ei auta juuri koskaan kotitöissä, minulla on ranteessa hiusmurtuma ja silloinkin hän auttoi jos apua pyyysin.
- hän on ehdottomasti kieltänyt minua matkustamasta ystäväni kanssa euroopaan, En saa olla yötä muualla kuin siskoni taikka äitini luona.
- hän onulkokultainan, hän on hyvin ystävällinen ja vieraanvarainen minun ystävilleni. Mutta se on vain kuorta, oikeasti hän ei välitä heistäkään.. kieltää minua olemasta paljon heidän kanssaa tekemisissä. Itse tapailee ystäviään usein.
- Olemme olleet yhdessä pian 10v,. mutta emme ole saaneet lapsia, vika on minussa. Hän haluaisi lapsia. Kai siksi kun kaverillakin on.
- Kaikki omaisuutemme on hänen nimissään. hän on hyväpalkkainen. Jäisin puille paljaille, pienellä palkallani tuskin saisin asunto vuokrattua. Se pelottaa kamalasti.
- olen pettänyt häntä vuosi sitten, Kadun kyllä asiaa katkerasti.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 08:31"]anteeksi teksti kamalan sekavaa. piti kirjoittaa kiireesti työn lomassa. ap[/quote]
No ansaitsetkin paskan ja pienen palkan, kun työaikana pitää tulla vauva-sivustolle pyörimään. Opettele tekemään töitä ja muuta omilles.
Kyllä mä jättäisin miehesi. Aina löytyy joku asunto tai sitten menet väliaikaisesti jonkun kaverin luo, mutta et kerro siitä kenellekään viralliselle taholle. Jos mun mies kieltäisi mua matkustelemasta tai olemasta kavereiden kanssa, niin varmasti lähtisin joka viikonloppu jonnekin ja näyttäisin etten ole kenenkään omaisuutta. MIksi ihmeessä kaikki on miehesi nimissä? Sä maksat ruuat ja mies omaisuuden vai? Lähde nyt, niin kerkiät vielä hyvin kerryttää omaisuutta ilman typerää miestäsi.
Sinä kuule tuhoat itsesi jos et tuosta suhteesta lähde. Sinulla on oikeus olla onnellinen. Lähde ja eroa. Mene mukaan eroryhmään, hanki rahallista tukea vaikka yhteiskunnalta, kerro asiadta ystävillesi. Voit olla varma, että sinua ymmärretään ja autetaan.
Rohkeutta!
Kyllä AP olisin tyytyväinen ettei sitä lasta ole ilmaantunut. Meillä vaimo on valunut osaksi kuvaamaasi suuntaan, no seksiä ei kyllä ole kerran viikossa kun ei ole edes joka vuosi. Lapsi kyllä ilmaantui aikanaan ja on ollut este eroamiselle. Lapsen myötä paljastui paljon ikävää, vaikka olihan sitä jo ennestäänkin. En usko että lapsi mitään suhdetta pelastaa, päin vastoin. Jos persoonat eroaa kovasti, niin pian kiistellään kasvatusmetodeista sun muusta. Oikeasti tuntuu usein, että on pakko ottaa ero vain siksi ettei minun tarvitse olla näkemässä miten poikaamme kasvatetaan.
Eli AP hyvä, lähdet vain ja etsit sen asunnon. Aivan varmasti löydät asunnon. Ja voisit vaikka ilmoittautua kunnan vuokra-asuntojonoon valmiiksi?