Olisin käynyt parilla lähibaarissa, mutta olo oli kuin lännenleffassa jossa muukalainen astuu saluunaan ja kaikki vie käden pistoolinperälle
Olo oli hyvin ei-toivottu ja en ole ikinä juonut lonkeroa niin nopeasti!
Kommentit (34)
Ei kun rohkeasti jutulle vaan. Sisäsiittoista joo, uusia naamoja tuijotetaan joo, mutta jos et ala pöyhkeilemään ja esittämään parempaa ihmistä, niin ei siellä vaaraa ole. Vähän pohjia kannattaa ottaa että rentoutuu. Ihmisiä kaikki on.
Kärsin itse samasta ongelmasta. Mieheni yrittää puhua minulle järkeä; oikeasti ketään siellä baarissa ei kiinnosta. Ja tiedän mieheni olevan oikeassa, kyseessä on jonkin asteinen minäkuvan vääristymä. Eiköhän me itse kukin vilkaista baariin tulevaa, onko tuttu tai onko joku jota tarvii varoa mutta muussa tapauksessa ei herätä mitään tunteita.
Minä olen jo tottunut siihen että minua tuijotetaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa, sen kun mollotatte suu auki. Itsetunto kestää :D
T. Latina
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo tottunut siihen että minua tuijotetaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa, sen kun mollotatte suu auki. Itsetunto kestää :D
T. Latina
Vai että ihan latina
Vierailija kirjoitti:
T. Latina
Jos olet latinonainen, niin ei se ole mitään muuta kuin ihailua. ;) <3
Vierailija kirjoitti:
Olen pubiruusu ja on totta, että uusi naama kantabaarissa herättää aina huomiota. Se ei ole vihamielisyyttä, vaan lähinnä uteliaisuutta. Pidän lähikuppiloista koska niissä tapaa mielenkiintoisia ihmisiä, monesti taiteilijoita ja kirjailijoita.
Siellä ne hengen jättiläiset kokoontuu🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pubiruusu ja on totta, että uusi naama kantabaarissa herättää aina huomiota. Se ei ole vihamielisyyttä, vaan lähinnä uteliaisuutta. Pidän lähikuppiloista koska niissä tapaa mielenkiintoisia ihmisiä, monesti taiteilijoita ja kirjailijoita.
Siellä ne hengen jättiläiset kokoontuu🤣
Jep.
Tuttu tilanne. Huvittavaa ja kuumottavan ahdistavaa samaan aikaan. Olen myös koonnut itseni ja istunut vieraisiin pöytiin. Olen saanut turpaan ja juossut karkuun. M40
Ei maalaiskylissä enää ole kuin yksi baari ja sekin auki harvoin.
Joskus käyn iltakaljalla/ryypyllä paikallisessa ja olen ainoa asiakas.
Vai että roseviiniä....
Kuppiloiden valikoima on kaljaa, siideriä, lonkeroa, kirkasta, jallua, tummaa ja (ehkä) vaaleaa rommia, pari viskiä ja minttuviina sekä giniä.
Lantrinkeja cokis, soodavesi, appelsiinimehu ja tonic.
Kätkähdin, kunlähikaupungin suuressa rokkiklubissa juomavalikoima oli yhtä köyhä.
Oliko niillä silmät lähellä toisiaan ja yks (fiksuin ehkä) soitti nurkassa banjoa ja yks vanhin ukko tanssi ja toiset katso sitä ennen kuin sä tulit ja veit huomion.
Tiedän missä olit, onneksi muutin pois.
Vierailija kirjoitti:
Tai ainakin niitä, jotka mielestään ovat sellaisia muutaman tuopposen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ainakin niitä, jotka mielestään ovat sellaisia muutaman tuopposen jälkeen.
Löytyy usein myös entisiä melkein-sissikenraaleita, -muukalaislegioonalaisia tai -ammattiurheilijoita. Tai ainakin kovasti luulevat olevansa.