Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin käynyt parilla lähibaarissa, mutta olo oli kuin lännenleffassa jossa muukalainen astuu saluunaan ja kaikki vie käden pistoolinperälle

Vierailija
24.07.2020 |

Olo oli hyvin ei-toivottu ja en ole ikinä juonut lonkeroa niin nopeasti!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pubiruusu ja on totta, että uusi naama kantabaarissa herättää aina huomiota. Se ei ole vihamielisyyttä, vaan lähinnä uteliaisuutta. Pidän lähikuppiloista koska niissä tapaa mielenkiintoisia ihmisiä, monesti taiteilijoita ja kirjailijoita.

Vierailija
22/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun rohkeasti jutulle vaan. Sisäsiittoista joo, uusia naamoja tuijotetaan joo, mutta jos et ala pöyhkeilemään ja esittämään parempaa ihmistä, niin ei siellä vaaraa ole. Vähän pohjia kannattaa ottaa että rentoutuu. Ihmisiä kaikki on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin itse samasta ongelmasta. Mieheni yrittää puhua minulle järkeä; oikeasti ketään siellä baarissa ei kiinnosta. Ja tiedän mieheni olevan oikeassa, kyseessä on jonkin asteinen minäkuvan vääristymä. Eiköhän me itse kukin vilkaista baariin tulevaa, onko tuttu tai onko joku jota tarvii varoa mutta muussa tapauksessa ei herätä mitään tunteita.

Vierailija
24/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo tottunut siihen että minua tuijotetaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa, sen kun mollotatte suu auki. Itsetunto kestää :D

T. Latina

Vierailija
25/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo tottunut siihen että minua tuijotetaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa, sen kun mollotatte suu auki. Itsetunto kestää :D

T. Latina

Vai että ihan latina

Vierailija
26/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Latina

Jos olet latinonainen, niin ei se ole mitään muuta kuin ihailua. ;) <3

Vierailija
27/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin perus :D

Vierailija
28/34 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pubiruusu ja on totta, että uusi naama kantabaarissa herättää aina huomiota. Se ei ole vihamielisyyttä, vaan lähinnä uteliaisuutta. Pidän lähikuppiloista koska niissä tapaa mielenkiintoisia ihmisiä, monesti taiteilijoita ja kirjailijoita.

Siellä ne hengen jättiläiset kokoontuu🤣

Vierailija
29/34 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä ne hengen jättiläiset kokoontuu🤣

Jep.

Vierailija
30/34 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne. Huvittavaa ja kuumottavan ahdistavaa samaan aikaan. Olen myös koonnut itseni ja istunut vieraisiin pöytiin. Olen saanut turpaan ja juossut karkuun. M40

Vierailija
31/34 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maalaiskylissä enää ole kuin yksi baari ja sekin auki harvoin.

Joskus käyn iltakaljalla/ryypyllä paikallisessa ja olen ainoa asiakas.

Vai että roseviiniä....

Kuppiloiden valikoima on kaljaa, siideriä, lonkeroa, kirkasta, jallua, tummaa ja (ehkä) vaaleaa rommia, pari viskiä ja minttuviina sekä giniä.

Lantrinkeja cokis, soodavesi, appelsiinimehu ja tonic.

Kätkähdin, kunlähikaupungin suuressa rokkiklubissa juomavalikoima oli yhtä köyhä.

Vierailija
32/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niillä silmät lähellä toisiaan ja yks (fiksuin ehkä) soitti nurkassa banjoa ja yks vanhin ukko tanssi ja toiset katso sitä ennen kuin sä tulit ja veit huomion.

Tiedän missä olit, onneksi muutin pois.

Vierailija
33/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ainakin niitä, jotka mielestään ovat sellaisia muutaman tuopposen jälkeen.

Vierailija
34/34 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ainakin niitä, jotka mielestään ovat sellaisia muutaman tuopposen jälkeen.

Löytyy usein myös entisiä melkein-sissikenraaleita, -muukalaislegioonalaisia tai -ammattiurheilijoita. Tai ainakin kovasti luulevat olevansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän