Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pussimuusia ja kalapuikkoja. Nam!

Vierailija
17.06.2013 |

Laiska äiti kokkaa, kunhan isäntä ensin työmatkaltaan tuo ruuan kotiin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalapuikot on kyllä hyviä! Itse tarjoilin juuri herkullisia HK:n lihapullia.

Vierailija
2/13 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussimuusi on ihanaa, nam. Mies pitää mua ihan hulluna kun tykkään pussimuusista :D

Kalapuikotkin on hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus peruskoulussa ihmettelin, että miten koulussa perunamuusi maistuu aina niin hyvältä. Sata kertaa paremmalta, kuin joku kotona tarjottu maito-perunalillu. Sit selvis, että pussimuusiahan sen täytyi olla. Siitä huolimatta en oo pussimuuseja pahemmin ostellut. Mielummin teen ihan itse samanlaista maito-perunalillua kuin kotona.

Vierailija
4/13 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkäsin siitä koulun muussista. Kerran kuitenkin maistoin Mummonmuussia, 90-luvun pussimuussia. Ja voi helkkari se oli pahaa. :( Siinä oli aivan joku outo maku, jota en voinut sietää.

Nykyään olen tehnyt muutaman kerran pussimuussia, ja se ei muistuta yhtään tuota 90-luvun kokemusta. Saattoi olla joku pilaantunut erä? Joka tapauksessa meni kauan ennen kuin uskalsin kotona valmistaa valmisperunamuussia. 

Vierailija
5/13 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussimuusseissa on arominvahvennetta ja maunparannuskemikaaleja, siksi ne maistuu paremmilta.

Vierailija
6/13 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 18:06"]

Minäkin tykkäsin siitä koulun muussista. Kerran kuitenkin maistoin Mummonmuussia, 90-luvun pussimuussia. Ja voi helkkari se oli pahaa. :( Siinä oli aivan joku outo maku, jota en voinut sietää.

Nykyään olen tehnyt muutaman kerran pussimuussia, ja se ei muistuta yhtään tuota 90-luvun kokemusta. Saattoi olla joku pilaantunut erä? Joka tapauksessa meni kauan ennen kuin uskalsin kotona valmistaa valmisperunamuussia. 

[/quote]

Mulla on samanlainen kokemus. Siksi käytänkin nykyisin Rainbow-muussia =) Pitäs varmaan testata uudestaan se mummon muussi.

Vierailija
7/13 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlatkaa kaikki e:t mitä siinä sisältöluettelosta löytyy. tietysti on maukkaampi.

Vierailija
8/13 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsi. vaimo soittaa aviomiehelleen:kulta mitä syöt tänään perunan kanssa? -en tiedä, varmaan lihaa. -voi kulta miten mä tiesin? ostin jo meille pekonin makuisia sipsejä!

no mäkin joskus käytön eineksia, mutta täytyy muistaa niissä on aina makuparannusainetta, säilöntäaineita, vardinkin lapsille ei saa antaa 

Vierailija
9/13 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin pussimuussi on parasta, maitoon ja voihin tehtynä maistuu ihan aidolle tavaralle eikä ole oudon väristä / sisällä jälkimakuja. Mummon muussi on mielestäni vieläkin oudonmakuista, Rainbow ihan ok mutta jauhe ei sekoitu kovin helposti. Pirkka huono ja ES samoin.

t. laiska keittiössä

Vierailija
10/13 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhän oon aina tehny muussin ite, ku vois päästä huomattavasti helpommallaki.....

Mummon muussi oudon makuista ja Lidlin hyvää kun vieraissa syönyt.

Vierailija
11/13 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin laiska? Itse teen raaka-aineista nopeammin aterian

Vierailija
12/13 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi tekee parasta muussia, itse en saa sellaista millään ja siksi käytänkin pussimuusseja kun ne maistuu paremmalta kuin mun tekemä. Tuota Lidlin täytyy kokeilla...

Vierailija
13/13 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 18:25"]

vitsi. vaimo soittaa aviomiehelleen:kulta mitä syöt tänään perunan kanssa? -en tiedä, varmaan lihaa. -voi kulta miten mä tiesin? ostin jo meille pekonin makuisia sipsejä!

no mäkin joskus käytön eineksia, mutta täytyy muistaa niissä on aina makuparannusainetta, säilöntäaineita, vardinkin lapsille ei saa antaa 

[/quote]

Lapsille ei saa antaa sitä ja lapsille ei saa antaa tätä.. Kohta ihmiskunta tappaa itsensä kätevästi nälkään, kun nykyäidit ovat hysteerisiä asioista joista eivät ota selvää. (huom! E-koodeja löytyy ihmisen elimistöstä luonnostaankin, eivätkä ne ole tappavia tai muutenkaan vaarallisia jos et joka päivä syö eineksiä kilokaupalla)