Salarakkaani on innokas "golffari"
On todella ihana tekosyy sanoa vaimolle, että menee golffaamaan kun oikeasti tulee luokseni... no tiedätte. ;)
Kommentit (30)
Ihana juttu. Hitsin leikkisää! Ja kiinnostavaa.
19. reikä on aina se paras reikä golffarin mielestä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 15:31"]
On todella ihana tekosyy sanoa vaimolle, että menee golffaamaan kun oikeasti tulee luokseni... no tiedätte. ;)
[/quote]
Okei, ja mitähän mies touhuaa silloin, kun hän sanoo SULLE, että menee "golfaamaan"?
Kutonen, mä en tiedä eikä mua kiinnosta. Meillä on kevytsuhde ja miehellä perhe. ;) Perheelliset miehet, eivät ne vaimoaan jätä, eivätkä kakkostakaan, ellei kakkonen heitä. Niin se vain menee.
ap
Aijaa, mä en ole sua kyllä huomannut kun miehen kanssa käydään golfaamassa, täytyy olla tarkkana että missäs puskassa lymyilet
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 16:05"]
Aijaa, mä en ole sua kyllä huomannut kun miehen kanssa käydään golfaamassa, täytyy olla tarkkana että missäs puskassa lymyilet
[/quote]
Sä olet aina ollut vähän hidas, mutta mä selitän: emme käy golffaamassa yhdessä, mies käy minun kodissani. Kyseessä ei ole sinun atm-miehesi.
ap
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 16:05"]
[/quote]
Sä olet aina ollut vähän hidas, mutta mä selitän: emme käy golffaamassa yhdessä, mies käy minun kodissani. Kyseessä ei ole sinun atm-miehesi.
ap
[/quote]
ja sitten heräsit ja olikin lasten ruoka-aika
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 15:41"]
Kutonen, mä en tiedä eikä mua kiinnosta. Meillä on kevytsuhde ja miehellä perhe. ;) Perheelliset miehet, eivät ne vaimoaan jätä, eivätkä kakkostakaan, ellei kakkonen heitä. Niin se vain menee.
ap
[/quote]
oi, ihan kevytsuhde :) meillä sitten varmaankin raskassuhde kun ei tartte pettää toista :)
Ap ei ole oikeaa golfaria vielä nähnytkään. Siinä jää pikkumirrit kakkoseksi kun pääsee taas mittimään mailavalintoja, tullen suuntaa, greenin kallistusta ja oikeaa grippiä.
12 etkö vieläkään tajua, että emme todellisuudessa golfaa vaan golf on miehelle peiteharrastus. Upeasti sinulla muuten tuo golf-sanasto hallussa! Ettet vain olisi minun ihana ja kuuma K?
ap
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 17:00"]
12 etkö vieläkään tajua, että emme todellisuudessa golfaa vaan golf on miehelle peiteharrastus. Upeasti sinulla muuten tuo golf-sanasto hallussa! Ettet vain olisi minun ihana ja kuuma K?
ap
[/quote]
Ja tämä K niin kun tulee sinun luo koko golf-setti mukanaan joka kerta, hah hah hah hah...
Makuuhuonegolf: maila reikään ja pallot jää ulkopuolelle.
Sen hän jättää autoonsa, höppänä! :) Eikä sen kuljettaminen ole mitenkään vaikeaa kuten tajuat, jos vähän mietit.
ap
Ap, sa olet saalittava ja yksinkertainen. Hyva reika.
Salarakas, mikä vitun rakas? Miksi golf on ihana tekosyy, onko sinun mielestäs. Siis hienoa ja ihanaa että valehtelee perheelleen?
ja miksi kertoa se täällä, mua ainakin hävettäis.. No kukin tyylillään..
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 17:17"]
Sen hän jättää autoonsa, höppänä! :) Eikä sen kuljettaminen ole mitenkään vaikeaa kuten tajuat, jos vähän mietit.
ap
[/quote]
No joopa joo....varmaan setti vielä ihan iskemätön kun sinun luona joka golfreissunsa viettää ja vaimo ei muka tajua mitään? Ja pokkana raahautuu "reiältä" kotiin vaimon luo? Pidät tyhmänä vaimoa?
Mua suoraan sanoen hävettäis kertoa että mä annan reikääni varatulle ukolle koska tulkitsen sen niin että on niin hiton ruma ja tyhmä ettei onnistu vapaasta miehestä saamaan itselleen vakipanoa vaan joutuu tyytymään kusipäisiin pettäjiin jotka tulevat kun vaimolle sopii ja raahavat vielä golfkärrynkin mukanaan. Ei jumalauta, itse sinkkuna pyöritän kolmea vapaata miestä ja jos joku niistä tulisi golfkärry perälaarissa panemaan mua pariksi tunniksi ja katsoisi aikaa kellosta et kosja pitäis lähteä nii kyllä tulis fiilis että pään sisässä ja ulkokuoressa on jotain vikaa.
Tuleeko hole-in-one joka kerralla vai vai hinkaako vaan par vitosia?