Mies jättää aina vessan vetämättä, kun käy paskalla, ei pese käsiään (paskalta) tai
ulkoa tullessaan, ei käy viikonloppuisin suihkussa ollenkaan, koska iho kuulemma kuivuu, pyörittelee koko ajan kotona ollessaan räkäpalloja sormiensa välissä. Pukumies ja ison yrityksen johtotehtävissä. Onko muiden miehet näin siivottomia?
Kommentit (45)
Ei vedä vessaa paskomisen jälkeen? Tuo on jo sairasta. Ihan oikeasti.
Syvästi vajaamieliset toimii noin. Ja vielä asut tuollaisen kanssa? Olet varmaankin samanlainen, ei muuten mitään tulisi yhteiselosta.
Miten tuollainen pystyy hoitamaan työnsä?
Hyi kamala.
Onneksi minulla on "duunarimies" ja käy suihkussa vähintään sen kerran päivässä, useamminkin ja on tarkka vaatteistaan, kynsistään, ja hygieniasta.
Ja käyttää ihorasvaa.
Yök yök, enpä haluaisi olla AP:n haisunäätämiehen kanssa samassa paikassa lähelläkään.
Varmaan joku putkiliike. Yrittää saada keikkoja siitä omastakin talosta.
10 vuotisen liiton aikana tullut tällainen. Mulla on jääkaapin vihanneslokerossa oma juusto, koska en halua räkäpalloista juustoa.
Ja käyhän mies arkiaamuisin suihkussa ja laittaa puhtaan, silittämäni paidan. Mahtaneeko olla niin ajatuksissaan, ettei vedä vessaa - mulla se on kyllä ihan automaatio, vaikka olisin änkyräkännissä.
ap
yhhyh.
onko teillä omat vessat? jos ei niin vaadi oma. siellähän mies sitten käy vanhojen kakkojensa päälle uudet turauttamassa.
Onneksi mies on aika vähän kotona, koska tekee pitkää päivää töissä.
Mies on tosiaan viisissäkymmenissään alkanut viihtyä hyvin omassa itsessään, ettei suihkua kaipaa. Seksiähän meillä ei ole, joten ei tarvitse kovin lähelle miestä mennä:-)
No, ei tämä leikin asia ole, mutta tuntuisi hassulta erota tällaisen vuoksi. Ja myös hölmöltä patistaa suihkuun, käsien pesusta kyllä muistutan koko ajan ja kuulostan varmaan ihan kamalalta... onneksi ei ole keittiöihmisiä, mies siis. Juustoa silti käpälöi iltaisin. Leikkaan lapsille ja itselle omastani:-)
Mutta onko mieheni ainoa laatuaan? Eikö teidän miehet kaivele jatkuvasti nenäänsä tms.?
ap
oma pikkuvessansa, mutta tänään oli kuitenkin iltapalan aikaan käynyt meidän vessassa vääntämässä tortut. Siellä ne odottivat, kun menin lasten kanssa iltapesulle.
Onneksi mies on aika vähän kotona, koska tekee pitkää päivää töissä. Mies on tosiaan viisissäkymmenissään alkanut viihtyä hyvin omassa itsessään, ettei suihkua kaipaa. Seksiähän meillä ei ole, joten ei tarvitse kovin lähelle miestä mennä:-) No, ei tämä leikin asia ole, mutta tuntuisi hassulta erota tällaisen vuoksi. Ja myös hölmöltä patistaa suihkuun, käsien pesusta kyllä muistutan koko ajan ja kuulostan varmaan ihan kamalalta... onneksi ei ole keittiöihmisiä, mies siis. Juustoa silti käpälöi iltaisin. Leikkaan lapsille ja itselle omastani:-) Mutta onko mieheni ainoa laatuaan? Eikö teidän miehet kaivele jatkuvasti nenäänsä tms.? ap
niin että päästää käsien päälle noin sekunnin ajan vettä. Eihän se semmoinen mikään käsienpesu ole. Pyyhe on aina ihan likainen, kun hinkkaa ne märät likaiset kätensä pyyhkeeseen. Vessa unohtuu usein vetämättä.
pyyhkäisee kätensä, jos epähuomiossa sattuu ne pesemään tai huuhtaisemaan. Vaihdan sen parin päivän välein, kuten varmuuden vuoksi kaikkien muidenkin pyyhkeet.
ap
järkevästä/terveestä ihmisestä, joka olisi noin siivoton. Mulla on ihan normi hygieeninen mies, ollut töissä myös sairaiden parissa, joten erityistarkka käsihygieniastakin. Tylsäähän se on aikuista miestä alkaa ojentamaan, mutta kyllä joku tolkku pitäisi olla, kun toisten kanssa elää...
Tätähän on toisaalta tutkittu kieli poskessa, että naiset jättävät kädet miehiä useammin pesemättä vessakäynnin jälkeen.
Kyse on siis yksilöstä.
luultavasti tekee pitkäaikaista empiiristä koetta siitä, miten paljon naiset tekevät miehen puolesta asioita. Silittää paidan, siivoaa jäljet, vetää jopa vessanpöntön. Miksi miehen tarttis tehdä mitään, kun kotona on pikku apulainen joka hoitaa kaiken perässä. Aina on puhtaat pyyhkeet, silitetyt paidat jne. Sä olet ap ihan ääliö kun teet noita asioita miehesi puolesta.
siistissä kodissa. Oppiiko 50v. vielä tavoille? Mikä siinä hygieniasta huolehtimisessa on niin vaikeeta? Musta on ainakin ihanaa käydä suihkussa ja töpsötellä kosmetiikan kanssa. Tuleeko ihmisistä parisuhteessa toistensa äärilaidat? Mä olen lasten myötä alkanut kiinnittää enemmän huomiota käsihygieniaan ym. Mies taas mennyt toiseen suuntaan.
Ai niin, mieheni ei muuten pissaa seisaaltaan, joten pissaa ei meillä seinillä ole! Lattialla kyllä...
että tästä lähtien käyttää VAIN ja AINOASTAAN sitä omaa vessaansa ja myös siivoaa sen itse. Sitten vaadit, siis VAADIT, että vessan ovi pysyy kiinni, ei tule hajuja. Samoin kerrot hänelle, että sinä ja hänen omat lapsensa ette voi syödä samaa juustoa, koska se on räkäinen!!!!!!
Miksi teillä ei ole seksiä? Tai siis ymmärrän kyllä jos hän on likainen, mutta mikä suhde semmoinen on?
YÖK