On se mallillaan että makaronilaatikostakin tehtiin luksusruokaa joka on kallista ja vaikeasti saatavaa
Ei sitä ois muutama vuosi sitten vielä voinut uskoa mutta noin se vain on, jotain muuta pitää keksiä tilalle.
Kommentit (26)
Tee soijarouheella niin tulee hyvää ja halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko vielä väitteellesi perustelut, kiitos.
Hyvää ja TUORETTA naudan jauhelihaa ei saa enää juuri mistään tai jos jossain sitä myydään niin hinta on hirvittävä (18,90€/kg).
Vierailija kirjoitti:
Mutta maistuu paskalle.
Itse olen huomannut italialaisen keittiön ylipäänsä täysin ala-arvoiseksi moskaksi.
Tosin isolla rahalla tuotettu propaganda pitää myyttiä yllä.
Vierailija kirjoitti:
Tee itse
No, itse olen aina sen tehnytkin mutta kun ei löydy hyvää jauhelihaa enää mistään ja mihinkään soijaan en ala sitä tekemää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ja TUORETTA naudan jauhelihaa ei saa enää juuri mistään tai jos jossain sitä myydään niin hinta on hirvittävä (18,90€/kg).
Jaa. Itse haen lihat aina lähimmästä tilamyymälästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse haen lihat aina lähimmästä tilamyymälästä.
No, täällä isossa kaupungissa ei tuollaisia ole lähellä ja autottomalle tuo on siis mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se on kauppias mikä tuosta rahat käärii, ei tuottaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta maistuu paskalle.
Olet maistanut paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Yhteen makaronilaatikkoon menee 400g jauhelihaa ja siitä syö 20 annosta kun pistää paljon makaronia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta maistuu paskalle.
Varmaan maistuukin jos ei osaa sitä valmistaa ja maustaa sitä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Yhteen makaronilaatikkoon menee 400g jauhelihaa ja siitä syö 20 annosta kun pistää paljon makaronia.
20 on kyllä liioittelua, mutta 4-6 annosta tulee yhdestä paketista jauhelihaa. Ei ole järin kallista sekään.
Makaronilaatikko on Suomessa pula-aikana kehitetty versio italialaisesta lasagnesta. Makaronia, jauhenlihaa, munamaitoa ja suolaa.
Nistipataa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 annosta? Hullu olet. Siitä syö 3 annosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta maistuu paskalle.
Silloin ei osaa valmistaa soijarouhetta.
Paska varmaan maistuu paremmalle kuin soijarouhe
Mitä oikein laitat makaronilaatikkoon jotta siitä tulee kallista luksusruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein laitat makaronilaatikkoon jotta siitä tulee kallista luksusruokaa?
TUORETTA HYVÄÄ jauhelihaa, en sitä hirveän makuista teollisuusjauhemössöä mitä on kaupat pullollaan, hyi helv!