Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kohdun limakalvon poltosta?

Vierailija
24.07.2020 |

Hei! En muista operaation virallista nimeä, mutta itselläni mahdollisesti edessä. Lapsiluku on täynnä ja hormonikierukka ollut hoitona todella runsaisiin kuukautisiin. Kierukka kuitenkin aiheuttaa välivuotoja (jatkuvaa tulehdusta), joten tk-lääkäri väläytti tuota mahdollisuutta. Tosin puhui myös kohdunpoistosta, mutta se ei taida mikään rutiinitoimenpide olla.

Olen menossa tarkempiin tutkimuksiin mutta kysyn ensin teiltä kokemuksia. Kiitos jos viitsit kommentoida :)

N41

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen polttanut piipputupakkaa savukkeita sekä sikareita mutta tuo on ihan uusi juttu.

Vierailija
2/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vehnätöntä ruokavaliota runsaisiin kuukautisiin. En tiedä miksi mutta minulla väheni vuoto huomattavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
4/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas nostan

Vierailija
5/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entiselle työkaverille tehtiin tuo vuosia sitten. Hän oli ihan tyytyväinen lopputulokseen. Sairauslomaa hän sai pari päivää ja selvisi ihan peruskipulääkkeillä. Paljon kevyempi tapa mitä kohdunpoisto.

Vierailija
6/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaan taalla USA:ssa nimella endometrial ablation, en tieda mika se on suomeksi. Kavin viime syksyna, tehtiin leikkaussalissa humautuksessa, nopeasti ja ongelmitta. Toimenpidepaivan iltana otin buranaa kramppeihin, mutta muuten toivuin mallikkaasti. Toimenpide tehtiin tiistaina, ja menin takaisin toihin torstaina.

Ensimmaiset kuukautiset oli viela normaalihkot, mutta vain noin puolet aiemmista veriloylyista. Viimeiset noin puoli vuotta kuukautiset on olleet vaatimatonta rushkeahkoa tiputtelua noin 3vrk, pikkuhousunsuojalla parjailen mainiosti.

Suosittelen.

Vierailija
7/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuumapallohoito se oli nimeltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme