Kasvonaamio josta oikeasti hyötyä?
Olen kokeillut jos jonkin merkkistä kosteuttavaa tai kiinteyttävää kasvonaamiota, mutta en kyllä ole huomannut yhdenkään oikeasti vaikuttavan. Oletko sinä ja jos niin mikä tuote oli kyseessä?
Kommentit (17)
Mä käytän vaan puhdistavia/kuorivia, ja olen tykästynyt sellaiseenkin luksustuotteeseen kuin H&M dead sea mineral mask :D Maksaa joku 2 e, mutta toimii mun naamalle. Käytän 1-2 kertaa viikossa.
luomu:
- hiiva + vesi
- kanamunan keltuainen
- kurkkunaamio( kurkkuviipaleita)
Kas kun ei lepakonpaskaa ja kissansylkeä. Noi pula-ajan konstit eivät kyllä oikeasti auta juuri mitään, mutta onhan niillä läträäminen "omaa aikaa".
oliko 5 ap? luomunaamiot kyllä tehoaa- erityisesti allergisille t. luomu
No ap ei kyllä lähde noin epämääräsille luomulinjoille, sillä olen itse aika allerginen ja astmaatikko, mutta aina olen onnistunut valitsemaan tuotteita jotka ei ole aiheuttaneet mitään oireita.
Eli ihan oikeita tuotteita on nyt haussa ja aina kivempi jos pystyt tuotenimen antamaan.
ap
Harmi, mulla olisi ollut todella hyvä ohje joka on auttanut monia. Se vaan että kun se tosiaan sekoitellaan itse. Mutta mun herkälle iholle se on ollut sata kertaa parempi kuin yksikään kaupan tekele joka sisältää paljon enemmän keinotekoisia aineita.
Meisän perheessä herkät ihot ja paras kesäkonsti on ekojen mökkilöylyjen jälkeen hunajaturvenaamio. On tosi kosteuttava ja puhdistava. Ei tarvitse mitään muita rasvoja. Noista varsinaisista kosmetiikkanaamioista en ole löytänyt itse muuta kuin Clarins Beauty Flash Balm. On hyvä jos jättää yöksi tai sitten käy myös juhlameikin alle,
Aknelle/epäpuhtaalle ihollei ainoa toimiva on ollut muistaakseni Pupulandia Jennin (?) blogissa joskus ollut naamio:
- Freemanin AHA-happoja sisältävä ananas-kasvonaamio
- Aspiriini
Yksi aspiriini liuotetaan pieneen määrään vettä niin, että se hajoaa. Hierotaan varovasti kasvoille ja laitetaan perään paksulti tätä Freemanin naamiota. Aspiriinin voi liuottaa myös suoraan naamioon. Hellä hieronta ja antaa olla kasvoilla viitisentoista minuuttia.
Käsittely on jonkin verran kuivattava, joten kannattaa tehdä max. 2krt/vko ja muistaa kosteutus. Kosteutuksena käytän muuten luonnon öljyjä: joskus naamionomaisesti neitsytkookosöljyä (ihana meikinpoistoonkin!) tai manteliöljyä.
Naamio on muuten halpakin: aspiriinihan ei paljoa maksa ja tuo Freemanin (ei testattu eläimillä, btw :) )naamio maksaa n.6e/iso tuubi. Saa ainakin Sokoksista/S-ryhmän kosmetiikkaa myyvistä liikkeistä.
Hups, ap kysyi kosteuttavaa, mutta tiedoksi nyt sitten kaikille tämä aknenaamiokin. :) t.10
Aubrey Organics, Calming Skin Therapy, Hydrating Mask, Sensitive Skin, 3 fl oz (89 ml)
Tässä tosi helppo ja nopea kasvonaamio. Edullinenkin vielä ja raikastaa kasvot heti https://lapsennimi.com/2017/09/helppo-kasvonaamio-nivea-urban-skin/
Lumenen tämä naamio kosteuttaa ihanasti
https://www.sokos.fi/fi/sokos/lumene-lahde-tehokosteuttava-geelinaamio-…
Vierailija kirjoitti:
No ap ei kyllä lähde noin epämääräsille luomulinjoille, sillä olen itse aika allerginen ja astmaatikko, mutta aina olen onnistunut valitsemaan tuotteita jotka ei ole aiheuttaneet mitään oireita.
Eli ihan oikeita tuotteita on nyt haussa ja aina kivempi jos pystyt tuotenimen antamaan.
ap
hahah noissa kaupan myrkyissä on paljon enemmän kemikaaleja ja allergeeneja kuin kotitekoisissa luonnonaineista tehdyissä naamioissa.
Osta pilailupuodista naamio itsellesi.
Lidlistä saa parin kappaleen pakkauksissa kosteuttavaa naamiota, joka on mielestäni erinomainen. Laitan illalla, pyyhin enimmät paperiin ja aamulla on pehmoinen iho. Eikä tule kalliiksi.
Minä olen ollut tyytyväinen biodrogan kosteuttavaan naamioon. Usein jätän naamion koko yöksi kosmetologin ohjeen mukaan. Pintakuiva ihoni on selvästi "auennut" eli nyt epäpuhtaudet eivät jää enää nalkkiin ja aiheuta näppylää.
Mulla on ollut pitkä projekti joka sisältää tiheää kuorintaa, kosteuttavia naamioita ja ampulleja, ja kosmetologin mekaanista puhdistusta. Nyt alkaa iho olla terveempi. Mun iho paksuuntui pahasti kun kilpirauhanenn oli vuosia vajaatoimintainen eikä sitä lääkitty. Samalla naamaan tuli finnejä, joita pitkään hoidettiin väärin kuivattavilla tuotteilla. Kuorinta ja kosteutus on mun totuus nyt.