Marrakset loppuviikko
Kommentit (42)
täällä kirjottelen. Meidänkin isäntä hävis juhlimaan ja poika nukkuupi, joten saan nauttia tästä ihanasta hiljaisuudesta ja ajatella vaan ihan omia juttuja kera saunasiiderin..hermo lepää.
Meillä poika täyttää 8 kk nyt ihan hetken päästä..syntyikin nimittäin tasan 00.00 eli saatiin itse valita syntymäpäivä.On ollut muuten aika hulinaa vaikkakin hauskaa sellaista..poitsu koittaa epätoivoisella vimmalla päästä liikkeelle ja suuttuu suunnattomasti omille jaloille ja käsille kun ei onnistu.Tänään oltiin monta tuntia ulkona reippailemassa kun ei ole enää niin mahdottoman kuuma.Naurattaa kun jätkä istua tikottaa vaunuissa ja kommentoi kuuluvalla äänellä kaikkea näkemäänsä. Autot kiinnostaa kovasti eli poikamaiset elkeet heti pienestä..
Tamatu tais kirjottaa siitä, että vaihtavat miehen kanssa rooleja kuukaudeksi..toi on ihan huippujuttu.Siis että mieskin näkee ja ennen kaikkea kokee mikä urakka se on kotirintamallakin..JEE.
Ammateista kysyttiin ja itse olen " oikealta" ammatiltani lähihoitaja mutta viimeksi olen tehny hommia tarjoilijana..nähtäväksi jää kumpaan hommaan palaan sitten joskus hamassa tulevaisuudessa vai palaanko kumpaankaan noista..Jostain syystä opiskelu on alkanu kiinnostaan muakin yhä enemmän ja enemmän koko ajan.
Mutta joo..nyt on pakko kömpiä pienen tuhisijan viereen nukkumaan.(Meillä on sängynvaltaaja) ÖITÄ !!!
Puuh. Mies lähti juhlimaan kavereittensa kanssa, käytiin pojan kanssa heittämässä se ja kaks muuta miekkosta baariin. Sit käytettiin koira ulkona, meillä on sellainen hoidossa tämän viikonlopun, syötiin iltapuurot ja tehtiin muut iltatoimet ja taas möyrittiin ja hyörittiin kunnes vihdoin poika nukahti. Nyt on rauha maassa ja talossa, ja aikaa kirjoitella tänne. Väsyttää.
Mistäs täällä tällä kertaa olikaan puhetta, tahtoo unohtua. Puhihaa taisi kysellä ammateista joku päivä, minä oon parturi-kampaaja ja maskeeraaja. Ja kukas se oli kun kyseli hampaista, meiän poikasella ei oo vielä ainokaistakaan. Oikeastaan oon siihen ihan tyytyväinen ollut kun vielä imetän, niin oon säästynyt puraisuilta :)
Onnea 8 kuukautta täyttäneille! Meillä on " syntymäpäivä" , eli tuo 8 kk tulee täyteen ensi viikolla. Joka kerta kun tulee uusi kuukausi, tuntuu että onpas poika taas kasvanut ja onpas aika mennyt nopeasti jne. Kyllä ne on oikeassa kun sanovat että vauva-aika on kovin lyhyt. Jostain syystä tuntuu että muistan siitä kovin vähän!! Tuntuuko kestään muusta samalta? Kaikki on mennyt niin nopeasti ja välistä oon ollut ihan jossain sumussa kun asiat unohtuu ja sit on ollut sitä synnytyksen jälkeistä masennusta ja väsymystä jne, niin enkö ole sitten osannut täysillä keskittyä nauttimaan vauva-ajasta kun tuntuu että se on hujahtanut kohta ohitse, ilman että olen ehtinyt edes kunnolla saada siitä kiinni ja iloita ja olla tässä ja nyt. En osaa taas sanoiksi sekavia ajatuksia laittaa.
Ostettiin tänään sit vihdoin (oli jo aikakin!!) turvaistuin pojalle. Päädyttiin lopulta Hts BeSafe Kid:iin. Sen saa vain selkä menosuuntaan. Vaikuttaa hyvältä. Yksi " koeajo" ollaan keretty tekemään tänään kun vietiin nuo äijänköriläät sinne viihteelle.
Gerda