Jos olisin mies, yrittäisin kirjoittaa kusella lumeen
Kommentit (25)
Kirjoittaisin vähintäänkin aina omat nimikirjaimeni.
Jos olisin nainen yrittäisin kirjoittaa kusella lumeen. Miksi naiset eivät tätä harrasta?
Naiset voivat ottaa suun täyteen mehua ja sitten kokeilla sitä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 12:47"]
Jos olisin nainen yrittäisin kirjoittaa kusella lumeen. Miksi naiset eivät tätä harrasta?
[/quote]Ei ole mahdollista. Fysiologisista syistä.
voi yrittää liikuttaa lantiotaan kun kusee seisoen vaikka on nainen.
Miehetä lähinnä tähtää. Ne kusee pikkuötököiden päälle, muurahaispeään tms. Jo edesmenneen helsinkiläisbaarin miestenverran siivo parani, kun niiden yhtesipisuaariin (sellainen laakea alue maassa jossa 10 sentin seinät) maalattiin sen keskiosiin aidon näköisiä pikkuottiäisiä.
Jos olisin mies. Kokeilisin minkälainen auktoriteetti minulla olisi. Olisiko kaikki sanomani jotenkin hienompaa ja fiksumpaa? Uskottaisiinko minua paremmin?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 12:49"]
voi yrittää liikuttaa lantiotaan kun kusee seisoen vaikka on nainen.
[/quote]Ei onnistu.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 12:50"]
Miehetä lähinnä tähtää. Ne kusee pikkuötököiden päälle, muurahaispeään tms. Jo edesmenneen helsinkiläisbaarin miestenverran siivo parani, kun niiden yhtesipisuaariin (sellainen laakea alue maassa jossa 10 sentin seinät) maalattiin sen keskiosiin aidon näköisiä pikkuottiäisiä.
[/quote]Wau! Mielenkiintoista! Siinäkö apu miestenvessojen siisteyteen? Miksi tätä ei ole tutkittu enemmän?
mutta pissaamisesta ulkona talviaikaan voi tulla virtsatulehdus riippumatta sukupuolesta, varokaa sitä!
Aha! Tässäpä miesten ja naisten ero. Naiset haluaisivat kirjoittaa kusella. Miehet vain tähtäilevät. He haluavat ikään kuin metsästää kusella.
Oppia ikä kaikki. Mitä vielä kerkeänkään ennen kuolemaani oppimaan!
Kokeilkaas poikien äidit laittaa tarra pytyn sisätakareuneen ihan vesirajan yläpuolelle. Pyytäkää aina tähtäämään siihen. Useampi tippa saattaa päätyä pystyn sisäpuolelle :)
Jos olisin mies, tulisin av:lle kertomaan mielipiteeni joka asiaan ja tekisin selväksi olevani mies. Av-mammojen riita menee poikki heti kun joku mies (tai mieheksi tekeytyvä) kertoo miten asia on. Koska av-mammat tykkäävät miehistä eivätkä osaa olla niiden kanssa eri mieltä.
Kusemisesta sanoisin, että kun omaa sen Marconkin lobbaaman irtonaisen lantion, niin kyllä lähtee. Olen saanut lorotettua nimikirjaimeni hankeen kusella, ja olen nainen.
Miesten ja naisten ero on siinä että mies aina tähtää. Yhteen pisteeseen. Tavoitteissaan, työssään, seksissä. Nainen puolestaan haluisi jotain mitä ei ole tai osaa.
Ketjun aihe selittää itseasiassa miesten ja naisten eron tarkemmin kuin tajuattekaan.
Veikkaan, että Shakira osaa kirjoittaa pissalla lumeen.
Jos olisin nainen, saisin nauttia siistimmistä vessoista mihin tehdä tarpeeni.
Ei kyllä onnistu lumeen kirjoittaminen naisilta! En kyllä usko. Ehkä jos haluaa kusasta kengille mutta kuka hullu nyt sellasita haluaisi? Siis monen sadan Louboutinit menisi sitten siinä!
Ja vaikka ois ne henkkamaukan halppiksetkin, niin kuka nainen haluaisi haista kuselle niissä?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 12:54"]
Kokeilkaas poikien äidit laittaa tarra pytyn sisätakareuneen ihan vesirajan yläpuolelle. Pyytäkää aina tähtäämään siihen. Useampi tippa saattaa päätyä pystyn sisäpuolelle :)
[/quote]Tätä aion kokeilla. Mikähän olisi sellainen vedesn kestävä tarra?
Tuo tarra voisi toimia myös miehelleni. Eikun netistä vaan etsimään pissaustarroja.
Eikä! :D Olen myös nainen ja juuri tuota haluaisin kokeilla jos saisin olla päivän miehenä :D