Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulla on luonnonkiharat hiukset, niin miten hoidat niitä?

Vierailija
17.06.2013 |

Itselläni on luonnonkiharat hiukset ja nyt vihdoin ja viimein, kun ikää on kohta 30, olen hyväksynyt asian. :)

Millä tuotteilla peset hiuksesi? Ja millä tuotteilla muotoilet ja miten? Vinkkejä, niksejä? Omat hiukseni ovat kuivahkot johtuen varmaan siitä, etten ole osannut käyttää täsmätuotteita ja olen pitänyt hiuksiani joko ponnarilla tai suoristanut raudalla. Nyt tahtosin korostaa tuota luonnollista kiharuutta, mutta en oikein osaa enkä tahtoisi näyttää röllipeikotakaan. Hiukseni ulottuvat puoleen selkään, joten ovat vielä pitkähkötkin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huuhdellut kiharani koko kesän sadevedellä ja hiuksista tulee ihanan pehmeät.

Vierailija
22/28 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huuhdellut kiharani koko kesän sadevedellä ja hiuksista tulee ihanan pehmeät.

Näinpä juuri. Luonnonkiharoissakin on eroja, se mikä toiselle sopii, ei välttämättä omalla kohdalla toimikaan. Kokeilemalla löytää omat tuotteet ja tavat. Minulla tuo suolasuihke vaikuttaa samalla tavalla kuin olisi lämpökäsitellyt hiuksia :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita vinkkejä luonnonkiharoiden korostamiseen?

Vierailija
24/28 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei suolasuihke tehny hyvää!!!!! Meni kummaksi hattaraksi mun vaalea ohut tukka. Jännä et sitä niin moni täällä mainostaa

Vierailija
25/28 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa sokerisuihketta, periaate sama kuin suolasuihkeessa mutta ei vie kiiltoa. Itse rutistelen sillä kiharat kuntoon.

Vierailija
26/28 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivat mullakin, hamputtaa ja pörröttää, hius tykkää vaihtelusta. Tällä hetkellä lempparituote on got2be joku oumppupullossa oleva jätettävä hoitsikka. Välilä hius tykkää kosteuttavasta ja välillä silottavasta (= silikonit). Aina pesun jälkeen muotovaahto, silloin tällöin pesu syväpuhdistavalla, aina kun pehko muuttuu elottomaksi. Kuohkeutta hiuspuuterilla tai kuivashampoolla. Ja huuhtelu lopuksi kylmällä vedellä suihkun päätteeksi! Välillä hiusnaamio.

Vierailija
27/28 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivat mullakin, hamputtaa ja pörröttää, hius tykkää vaihtelusta. Tällä hetkellä lempparituote on got2be joku oumppupullossa oleva jätettävä hoitsikka. Välilä hius tykkää kosteuttavasta ja välillä silottavasta (= silikonit). Aina pesun jälkeen muotovaahto, silloin tällöin pesu syväpuhdistavalla, aina kun pehko muuttuu elottomaksi. Kuohkeutta hiuspuuterilla tai kuivashampoolla. Ja huuhtelu lopuksi kylmällä vedellä suihkun päätteeksi! Välillä hiusnaamio.

Vierailija
28/28 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkihara tukka on kuiva. Käytä vahvasti kosteuttavia sampoita ja hoitoaineita. Morroccanoil-sarjassa on ainakin minun hiuksilleni sopivia tuotteita.