Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulosotossa oleva Kaisa Liski kierrättää rahojaan lapsen säästötilin kautta

Vierailija
24.07.2020 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006580393.html
Kannattaako tuota kertoa lehdessä, koska se voidaan tulkita velallisen epärehellisyytenä jos uo ei pääse rahoihin käsiksi kun ne kierrätetään muiden ihmisten tilien kautta.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, että Kaisa perustaa kahvilan yhdessä ystävänsä kanssa. Olisi siis osakas. Olen voinut ymmärtää väärin. Jos hän onkin työntekijä, ei millään voi saada niin paljoa palkkaa, että veloistaan selviäisi!

Sitäpaitsi, näin lähellä asuvana voin sanoa, etten koskaan nähnyt edellisenkään omistajan aikana yhtään asiakasta ko. kahvilassa, joten tuskin tulee kovin suurta menestystä tai pitkää toimintaa. Kaisa on myös niin näyttävän näköinen nainen, ettei hän houkuttele paikalle kahviloiden suurkuluttajia, naisia, eikä hänen "lookslikensa" "istu" ehtoisan emännän rooliin.

Vierailija
42/57 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan se kaisa pröystäilikin, k.si loiskui päässä.

Hän on sellaista kieroa sukua, rehellisyys ja suoruus ei kuulu luonteeseen,

vaan kierous ja häikäilemättömyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat taas kateellisina.

Vierailija
44/57 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä joku Lapin matkailuyrittäjä saa merkattua omaan kirjanpitoonsa pimeät palkat? En tajua

Vierailija
45/57 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat taas kateellisina.

Joo, kiinni jäin. Olen aina haaveillut isoista ulosottoveloista, maineen menettämisestä ja siitä, että saisin tuhlata lapselleni säästetyt rahat.

Vierailija
46/57 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan huutelisi tosta lapsen tilin käytöstä.

Vierailija
47/57 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa jos epäonnistuu missä tahansa on on heti joukko ihmisiä haukkumassa luuseriksi.Yksikään tavan tallaaja ei jätä tahallaan velkojaan maksamatta.Kyllä ulosotto pitää siitä huolen.Herrat kun muutaman sata miljoonaa vie kansan verorahoja.Eipä haittaa seuraavan eduskuntavaaleissa on kyseinen henkilö kansanedustaja voipi tulla ihan ministeri.Eipä se mitään haittaa jos on valtiovarainministerinä tälläinen henkilö.Oikee ihminen valvoo kansan verorahoja

Vierailija
48/57 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä joku Lapin matkailuyrittäjä saa merkattua omaan kirjanpitoonsa pimeät palkat? En tajua

Vastaanpa, vaikka ikivanha viesti.

Asiakkaiden käteismaksuja ei "lyödä kassaan", niitä ei merkata kirjanpitoon ja niillä maksetaan pimeät palkat.  Käteismaksuista ei makseta veroja, pimeän työn tekijöistä eläke- ym. palkan sivukuluja. Tuskin heitä on vakuutettukaan...

Näinhän toimivat muutkin kuin Lapin matkailuyrittäjät, käännä kompassia.

Vierailija
49/57 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatikaa aina kuitti, maksatte sitten käteisellä tai millä tahansa tavalla.

Vierailija
50/57 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tuntuu Kaisalla ravintola /kahvila pärjäävän. Töitä piisaa, niin paljon kuin jaksaa tehdä.

Vierailija
51/57 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin, että Kaisa perustaa kahvilan yhdessä ystävänsä kanssa. Olisi siis osakas. Olen voinut ymmärtää väärin. Jos hän onkin työntekijä, ei millään voi saada niin paljoa palkkaa, että veloistaan selviäisi!

Sitäpaitsi, näin lähellä asuvana voin sanoa, etten koskaan nähnyt edellisenkään omistajan aikana yhtään asiakasta ko. kahvilassa, joten tuskin tulee kovin suurta menestystä tai pitkää toimintaa. Kaisa on myös niin näyttävän näköinen nainen, ettei hän houkuttele paikalle kahviloiden suurkuluttajia, naisia, eikä hänen "lookslikensa" "istu" ehtoisan emännän rooliin.

Nythän voi perustaa yrityksen ilman osakepääomaa, siihen 0 €uron "panostukseen" Liskin rahat riittävät. Mutta jos kyse jostain kahvilasta ja kehuskelee ravintolabisneksellä... kertoo kaiken k.o. ihmisen ajatusmaailmasta/luonteesta :-(

Ei jatkoon!

Vierailija
52/57 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Kaisa Läski saa puhuttua itsensä vapaaksi noista veloista. On sen verran supliikkinainen.

Vierailija
53/57 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näyttävän näköinen nainen". Lihava vosu,

Vierailija
54/57 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin laskut on tai siis velat on menny Ulariin mutta ovat passiivisessa tilassa koska olen opiskelija mutta otin kaikkiin velkoihin yhteyttä ja tein maksusuunitelma..Ja kysyin vielä ularilta että onko tämä tällä selvä vai tuleeko vielä jotain maksuja?he vastasivat että jos näin olen sopinut niin velkojat sitten ilmottaa sinne kun olen maksanut..Ja aijon maksaa,koska tulen kesällä saamaan koko aika töitä niin olisi vaan noloa jos palkan laskentaa menis tieto että ottaa mun palkasta osan.

Vierailija
55/57 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Kaisa Läski saa puhuttua itsensä vapaaksi noista veloista. On sen verran supliikkinainen.

Ei muuten pysty. Sisäpiirin tieto.

Vierailija
56/57 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että joku kierrättää rahansa ulosoton ohi. Kansanedustajat ja ministerit on kierrättänyt aina tulonsa verottajan ohi. Samoin on vaalirahojen laita. Jos tavan pulliainen tekee vastaavaa nousee hitonmoinen häly. Herrat on kautta aikojen pölliny veronmaksajien rahoja. Osa on jääny kiinni ja kiistänyt asian että enhän minä sellaista ole tehny.Mitaan seuraamuksia ei herroille tule.

Vierailija
57/57 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskan marjat rehellisyydestä herrat varastaa se kun ehtii. Köyhä kituuttaa ja maksaa joka euron

Aina jää kiinni joku veronmaksajien rahoja varastava mitään tuomiota ei saa uuden viran jossa voi taas jatkaa samaa hommaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän