Isäni vaimo antoi lapsenlpselleen MINUN 1v. lahjaksi saamani lusikan!!
Voin kertoa että kyllä vi*uttaa!!
Isäni ollut siis useamman vuoden yhdessä tämän ns.äitipuoleni kanssa.
Isän vaimolla on reilu vuoden ikäinen lapsenlpsi, jolle tämä pälli oli päättänyt antaa minun oman lusikan, mikä on aina ollut minule rakas ja tärkeä! (Joo, tiedän että kuulostaa naurettavalta,mutta tällä pienellä lusikalla todella on tunnearvoa minulle)
Lusikka siis on edelleen ollut säilössä isälläni ja siellä ollut käytössä, mutta en kuuna päivänä olisi voinut kuvitella että se nainen menee antamaan sen OMAKSI jollekin!! Kertoi vaan suu hymyssä kuinka "Veera" niin tykkää siitä lusikasta kun siinä on se oravan kuva. Olin järkyttynyt kun kuulin asiasta,mutten kehdannut isompaa äläkkää nostaa. Isälleni sanoin että lusikka on minulle tärkeä ja haluaisin sen itselleni, mutta isäni totesi vain että mitä sinä nyt enää semmoisella mitään tekisit!!! Argh, kyllä ottaa päähän!!
Kommentit (22)
Tuo vanhempien kotona säilyttäminen riippuu täysin perheestä, ei ole mikään aikuistumiskysymys. Mulla on ikää kohta 30 ja vanhempien talo on edelleen mun "koti". Sinne saa aina mennä ja siellä syödä mitä haluaa jne, ovet on omille lapsille aina auki. Samoin siellä on paljon lapsuuden tavaroita tallessa, ei mun olisi niitä muuten mahdollista säilyttää missää.
Näin meillä, tiedän että monella on toisin. Eri asiat toimii eri ihmisille, mutta kaikkien toiveita pitää kunnioittaa kuten tämän lusikan kanssa nyt.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 23:35"]
Kiitos neuvoista. Kihisen niin kiukusta, että taidan ottaa teidän viisaista neuvoista vaarin ja soittaa huomenna isän vaimolle ja pyytää lusikan takaisin. "Veeran" vanhempien kanssa en ole oikeastaan missään tekemisissä, joskus saatetaan sattumalta osua samaan aikaan isäni luokse, mutta silloinkin keskustelumme on hyvin väkinäistä.
Ja tosiaan, minusta on täysin loogista että omien vanhempien luona, omassa lapsuuden kodissa on säilössä vanhoja lapsuusmuistoja/tavaroita. Tässä ehkä enemmänkin on kyse siitä että äitipuoli ei osaa niin ajatella miltä MINUSTA asia tuntuu, koska ei ole äitini ja näin ollen tunneside minuun ei ole vahva.
Ap
[/quote]
Oletko muuten koskaan kysynyt isältäsi ja äitipuoleltasi että onko heille ok että säilytät lapsuusmuistojasi heidän kodissaan? Vai oletko vaan itseksesi päättänyt että se on ihan loogista ja ok?