HKI MESSUKESKUKSESSA tännän kirppis. Olitteko paikalla? Millaista oli?
Oliko paljon ostajia. Myyjiä ainakin näytti olevan kun kirppissivut ilmoittivat paikan olevan loppuunmyyty.
Kommentit (15)
Oliko kukaan tänään Messukeskuksen kirppiksellä?
Olin! ostajana. Ja mukaan tarttui toooosi paljon hyödyllistä, edullista, uudenveroista ja vanhempaa.. sellaista jota olin mennyt hakemaankin. No, joku herätejuttu tarttui myös mukaan. Kolme tuntia meni kiertäessä suunnilleen kaikki käytävät läpi. Musiikkia oli taustalla, hyvä fiilis. En mitään tunkeilua havainnut, sai rauhassa edetä vaikka valtava määrä oli ihmisiä. Oli kiva päivä! Lisää tällaista! :)
tosi kivaa oli, kaikki pöydät täynnä.
Mutta se sama ikuinen juttu, ne lastenvaunut. Yksikin pariskunta käveli edessä, mies piti käsiä taskussa ja oli kypsän näköinen, nainen työnsi vaunuja ja hän meni aivan pöytiin penkomaan. Oli tönässyt mua tarpeeksi monta kertaa, kunnes tajusin vähän jättäytyä, mutta ei, seuraavassa pöydässä he jäivät ja taas tuli tönäilyjä.
Mikä ihme siinä on ettei mammat osaa mennä tungoksessa ilman että tönisi vaunuilla ? Tai jos ukko kävelee vieressä, olisi hyvä että mies työntäisi niitä vaunuja siinä keskellä, jossa muut eivät kävele.
Valtteriin ei enää voinut mennä, kun vaunukansa ei osannut käyttäytyä lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 15:20"]
Mutta se sama ikuinen juttu, ne lastenvaunut. Yksikin pariskunta käveli edessä, mies piti käsiä taskussa ja oli kypsän näköinen, nainen työnsi vaunuja ja hän meni aivan pöytiin penkomaan. Oli tönässyt mua tarpeeksi monta kertaa, kunnes tajusin vähän jättäytyä, mutta ei, seuraavassa pöydässä he jäivät ja taas tuli tönäilyjä.
Mikä ihme siinä on ettei mammat osaa mennä tungoksessa ilman että tönisi vaunuilla ? Tai jos ukko kävelee vieressä, olisi hyvä että mies työntäisi niitä vaunuja siinä keskellä, jossa muut eivät kävele.
[/quote]
jos kyseinen nainen töni minua vaunuilla ainakin 10 krt, kuinkahan paljon muut saa tönimistä osakseen ???
Sinä diy-blodi, alle 160 cm nuori äiti, jonka mies piti kulahtanutta lippistä päässä ja oli erittäin kypsän näköinen, älä töni niillä vaunuillasi enää. Sanoin sinulle 2 krt mutta et edes osannut pyytää anteeksi tai lopettaa sitä.
Tämä sama ongelma on myös muilla kirppiksillä. Miehet kulkee tylsistyneinä mukana. Miksi lähteä edes mukaan, jäisi lapsen kanssa tekemään jotain mielekkäämpää.
Ahdas lastentarvikekirppis, jonne koko perhe ahtautuu. Nainen katselee, isä ja lapset tukkii pöytien, isä korkeintaan paimentaa hyllyjen välissä juoksevaa tenavaa. Äiti ei varmaan saa tehdä mitään ostopäätöksiä itsenäisesti
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 15:22"]
[/quote]
jos kyseinen nainen töni minua vaunuilla ainakin 10 krt, kuinkahan paljon muut saa tönimistä osakseen ???
Sinä diy-blodi, alle 160 cm nuori äiti, jonka mies piti kulahtanutta lippistä päässä ja oli erittäin kypsän näköinen, älä töni niillä vaunuillasi enää. Sanoin sinulle 2 krt mutta et edes osannut pyytää anteeksi tai lopettaa sitä.
[/quote]
Huh! Mua v****ttaa tällainen julkinen nolaaminen. Itse olin paikalla vaunujen kanssa, kuitenkaan sovi kuvailuusi. Taidat olla jotenkin mielisairas kun et ole vielä maanantaina päässyt yli tuosta vihastasi tätä äitiä kohtaan?
Ensi kerralla taidan jäädä kotiin, ei huvita tulla paikan päälle kuuntelemaan sekopäiden huutelua, joilla pipo tiukallla.
Tavara oli huonoa ja vaatteet lumppuja. Rattaat eivät häirinneet, mutta sellaiset kommentit kuin "älä jyrää siinä", "älä sitä ja älä tätä" pilasivat fiiliksen. Viihdyin 30 minuuttia ja lähdimme sitten pois. Huomasi, että porukalla on pinna kireellä. Taisivat olla niitä Hurstin jonolaisia? :D
Samaa mieltä! Huomasi taas miten lapsivihamielinen maa Suomi on. :/
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 15:22"]
[/quote]
[/quote]
Huh! Mua v****ttaa tällainen julkinen nolaaminen. Itse olin paikalla vaunujen kanssa, kuitenkaan sovi kuvailuusi. Taidat olla jotenkin mielisairas kun et ole vielä maanantaina päässyt yli tuosta vihastasi tätä äitiä kohtaan?
Ensi kerralla taidan jäädä kotiin, ei huvita tulla paikan päälle kuuntelemaan sekopäiden huutelua, joilla pipo tiukallla.
[/quote]
miksi ei pyydetä anteeksi jos tönitään edellä kävelijää ? Onko silloin pinna kireellä ? Uskoisin että puolella oli dyi blondaus päässä.
kun aikoinaan kuljin vaunujen kanssa minulle max 5 krt yhteensä kaikkien vuosien aikana sanottiin olin töninyt. Pyysin anteeksi ja pidin väliä. Kukaan ei ikinä sanonut 2 krt. Minä sanoin ja sain murinaa ja ilveilyä takas. Kumpi käyttäytyy paremmin ?
Sinnä käyttäydyt tyhmemmin kun jatkat täällä. Ymmärrätkö kuinka eri asia on kirjoittaa asiasta täällä (yleisöä 100 000) kuin Messukeskuksessa (kuuloetäisyydellä 30 henkeä)?
Mikä on dyi-värjäys? Ymmärrän lyhenteen DIY, joka merkitsee do it yourself. :D Tuo dyi-värjäys on varmaan jokin erikoisvärjäys, jonka vain alan asiantuntija tunnistaa. Yleinen se taitaa olla, jos puolella oli se. Kerro lisää sinä, joka joutu tönimisen uhriksi Messukeskuksessa!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 17:04"]
Sinnä käyttäydyt tyhmemmin kun jatkat täällä. Ymmärrätkö kuinka eri asia on kirjoittaa asiasta täällä (yleisöä 100 000) kuin Messukeskuksessa (kuuloetäisyydellä 30 henkeä)?
[/quote]
tätä tekstiä on klikattu 151 krt eli 100 000 lukijaa ei täyty. Kaikki lukijat eivät lue kuin ekat viestit, ei uudestaan kun on otsikon kerran jo nähnyt.
miksi ei saa kirjoittaa siitä ettei jotkut äidit osaa kulkea julkisella paikalla tönimättä vaunuilla ? Jos tönitään, siitä voi tönijä miettiä vankkureittensa kokoa ja kenties hallita ajokkiaan paremmin.
Eikö kohtelias ihminen pyydä anteeksi sen jälkeen kun on toista töninyt ?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 17:13"]
Mikä on dyi-värjäys? Ymmärrän lyhenteen DIY, joka merkitsee do it yourself. :D Tuo dyi-värjäys on varmaan jokin erikoisvärjäys, jonka vain alan asiantuntija tunnistaa. Yleinen se taitaa olla, jos puolella oli se. Kerro lisää sinä, joka joutu tönimisen uhriksi Messukeskuksessa!
[/quote]
ensimmäinen kirjoitusvirhe kautta av historian ? Jopa sinä tajusit miten se olisi pitänyt kirjoittaa. Olisi tosi kiva jos olisit se vaunuilla tönijä ja vielä kivempi olisi jos tajuaisit töniminen sattuu minua ja taatusti niitä muitakin uhreja ja olisi kiva jos lopettaisit sen.
tänään......