Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikro höyrytys- ja grillitoiminnolla?

Vierailija
16.06.2013 |

Haluaisin löytää mikroaaltouunin, jossa olisi sekä höyrykypsennys-, että grillitoiminto. Hintaa saisi olla maksimissaan noin 200 €.

Olen yrittänyt vertailla mikrouuneja netissä eri myyjien nettisivuilla, mutta en ole oikein onnistunut löytämään sellaisia mikrouuneja, jotka täyttäisivät nuo ehdot. Sellaisia mikroja kyllä löytyy, joissa on joko höyrytys- tai grillaustoiminto, mutta molemmat ominaisuudet omaavia mikroja on huomattavasti vaikeampi löytää.

Tilaisin mikron mielelläni suoraan netistä, jos minulla ei ole mahdollisuutta mennä myyntipaikkaan paikan päälle asioimaan. Mahdolliset postikulut eivät saisi olla kovin korkeat. Paikkakunnallani ei ole kovin paljoa kodinkoneita myyviä liikkeitä.

Osaako joku kertoa, minkämerkkisiä ja hintaisia höyry- ja grillimikrouuneja on olemassa ja mistä ja miten sellaisen voisi hankkia?

Millaisia kokemuksia ihmisillä on mikrojen höyrytys- tai grillaustoiminnoista?

Netissä vastaan tuli mikro, jonka ominaisuuksissa mainittiin höyrypuhdistus. Osaako joku kertoa, mitä se tarkoittaa? Ilmeisesti siinä mikrossa ei kuitenkaan ole höyrykypsennystoimintoa, vaan sen puhdistus onnistuu höyryllä. Näin ainakin ymmärsin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertoilma-grilli-mikrouuni minulla on, mistään höyrytyksestä en ole edes kuullut. Höyrytyksen teen astialla, en koko uunilla.

Vierailija
2/8 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mikrossa on grillaustoiminto, mutta alun kokeilujen jälkeen sitä ei ole tullut käytettyä. Se on niin hiiiidas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli mikro jossa oli grillaus,hidas ,suunnattoman hidas ja lopuksi grillissä oleva rasva syttyi palamaan.Se siitä mikrosta.

Vierailija
4/8 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti sulle nopeesti googlata meidän mikro, mutta enpä löytänytkään suomenkielisiltä sivuilta. Mutta tässä se on kuiteski:

http://www.klausklein.co.za/microwave-grill-convection-/344-microwave-convection-wavedom-lg-34-ltr-mc8483nlr.html

Höyrytystä en oo koskaan edes kokeillut, uunia ja grilliä joskus alkuaikoina. Paljon nopeemmin onnistuu tavallisessa unissa, joten  nykyään pelkästään mikrokäytössä

Vierailija
5/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkuperäinen kysyjä.

Minulla ei ole minkäänlaista kokemusta tuollaisista mikroista, joissa on grillaus- ja/tai höyrytystoiminto, joten on mukava kuulla muiden kokemuksia. Ne helpottavat ostopäätöksen tekoa paljon! Kuulisin mielelläni mahdollisimman paljon kokemuksia erilaisista mikroaaltouuneista, koska netissä vertaileminen on hankalaa.

Mitä tarkoitatte tuolla, että grillitoiminto on hidas? Mitä olette yrittäneet grillata mikrossa ja kauanko siinä on kestänyt?

Millaisia kokemuksia teillä on mikron höyrytystoiminnosta? Entä kiertoilmamikroista?

Millaisessa hintaluokassa tuollaiset mikrot yleensä ovat, joissa on edes höyrytystoiminto? En löytänyt tuolta Klaus Klein:in sivuilta eurohintoja, joten euromääräiset hinnat helpottaisivat vertailua huomattavasti!  :)

Vierailija
6/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, miten käy, jos höyry/grillimikroon laittaa kertakäyttölautasella ruokaa valmistumaan?

Vierailija
7/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Whirlpoolin mikro, jossa pelkkä höyrytystoiminto, ei grilliä. Höytystä käytän silloin ja tällöin, on ihan hyvä. Onnistunee ehkä tavallisellakin mikrolla, jos vaan hankkii höyrytysastian ja saa jotenkin kokeiltua mitä tehoja ja kypsennysaikoja käyttää. Mikrossa tehty grillaus kuulostaa niin epäilyttävältä, että sitä ei tekisi mieli edes kokeilla.

Vierailija
8/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi ensin sulattamalla ja sitten  grillaamalla pakastepizzan saa siitä hyvän ja rapsakan. Yhden tai kahden talouteen ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän