Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen uusia epäsikiöitä vasemmiston ja islamin epäpyhän avioliiton seurauksena - opetusmateriaaliin päätynyt islamistisia helvetinsäkeitä

Vierailija
22.05.2026 |

Sairasta!!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetushallitus, opettajan aineisto: https://www.oph.fi/fi/tilastot-ja-julkaisut/julkaisut/salam-islamin-pol…

"2. Olemme muslimeja | Opetushallitus
Oppilas oppii ymmärtämään, että kaikki eivät usko samalla tavalla kuin muslimit. Oppilas harjoittelee keskustelemaan omasta ja muiden uskonnosta. Oppilas oppii käyttämään termejä islam ja muslimi. Oppilas tutustuu islamin pilareihin. Oppilas oppii uskontunnustuksen merkityksen suomeksi." ...

Vierailija
2/14 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä vasemmistolaisilla ole mitään liittoa muslimien kanssa. Uskonnollisesti sitoutumaton puolue. Itse olen kristitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pahasti mielenterveyshäiriöinen tai Venäjän rölli. Ehkä molemmat, eli persu.

Vierailija
4/14 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä vasemmistolaisilla ole mitään liittoa muslimien kanssa. Uskonnollisesti sitoutumaton puolue. Itse olen kristitty.

Vasemmistolainen argumentaatio-oppi, osa 1: kiistä.

Vierailija
5/14 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on pahasti mielenterveyshäiriöinen tai Venäjän rölli. Ehkä molemmat, eli persu.

Tervetuloa, vanha kunnon vakiohullumme.

Vierailija
6/14 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolainen argumentaatio-oppi, osa 1: kiistä.

Ja jos kiistäminen ei tehoa, hyökätään henkilön kimppuun. Ad hominemein ja muine välinein.

Vierailija
7/14 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou Jee,a😀

Vierailija
8/14 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden vaaliohjelmaanhan on jo lisätty nämä säkeet Moskovan toiveesta.

Vierailija
9/14 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmiston pyrkimys on minimoida kristinuskon näkyvyys yhteiskunnassa, ja viimekädessä tuhota se.

Sotien jälkeisinä vuosikymmeninä he käyttivät "aseenaan" tuolloin muodikkaan vasemmistolaisen hegemonian perusteluja kristinuskon vaikutuksen vähentämiseen. No, maailman johtava sosialistinen maa Neuvostoliitto kaatui omaan surkeuteensa ja heidän aatteensa parasta ennen päivämäärä oli auttamatta takana. K0mmunismin aatteella ei enää kenellekään saanut "myytyä" Jumalan kieltämisen ideologiaa, eikä juuri mitään muutakaan.

Uudeksi "aseeksi" heille löytyi yhteiskunnan monikulttuuristuminen, jolla he nyt perustelevat miksi tälle yllä mainitulle invasiiviselle vieraalle uskonnolle pitää tehdä yhteiskunnassa tilaa, ja häivyttää Kristinuskoa näkyvistä ettei tulijoille tule "paha mieli länsimaisen uskonto- ja kulttuuri perinteen tuputtamisesta". 

Kuten aiemminkin, toteuttajiksi he löytävät aina kosolti "hyödyllisiä id iootte ja" joille uppoavat heidän kulloinkin vallitsevan muodin mukaisiksi tuunatut perustelunsa, kuten nykyään suvaitsevaisuuden ja mo ni kulttu urisuuden edistäminen.

Vierailija
10/14 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Islam  menestyy  jo sillä, ettei  sitä  selvästi  rajoiteta  ja  tuoda  esiin  arvojemme  ristiriidat.   Islam ei  epäröi  käyttää  suvaitsevaisuutta  hyväksi.  Tähtäimessä  on rinnakkaisyhteiskunta ja  se  on  jo  hyvällä  alulla.   Lakien  vastaisiin  käytäntöihin  ei  puututa jne.   Kun  vasemmisto  muutoin  länkyttää  kaikesta  muusta  mahdollisesta  ja mahdottomasta.    Liitto  se  on. 

Vierailija
11/14 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että kun mielenterveyshäiriöinen ja venäjän trolli parittelee, jälkeläisestä tulee yleensä persu, tai sikiö abortoituu kokonaan?

Vierailija
12/14 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä uskonnolla jos on kiva tyyppi? Ei tapakristillisyyskään ole mikään este rakkaudelle.

Eihän kukaan ota tosissaan ja kirjaimellisesti Raamatun tai Koraanin oppeja. Pitää olla lievästi mielenvikainen jos näin on. Otatko sinä kirjoitukset tosissaan?

Vierailija
13/14 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnonopetus hemmettiin kouluista. Tilalle jokin etiikkaa, moraalia, uskontoja ja elämänkatsomusta yhdistelevä opinto.

Vierailija
14/14 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen oletus että suurin osa vasemmistolaisista on kristittyjä.

Vierailija
15/14 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että kun mielenterveyshäiriöinen ja venäjän trolli parittelee, jälkeläisestä tulee yleensä persu, tai sikiö abortoituu kokonaan?

Miesten parittelusta ei synny sikiöitä.

Vierailija
16/14 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen oletus että suurin osa vasemmistolaisista on kristittyjä.

Kyllä näin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi