Jälleen uusia epäsikiöitä vasemmiston ja islamin epäpyhän avioliiton seurauksena - opetusmateriaaliin päätynyt islamistisia helvetinsäkeitä
Kommentit (14)
Ei meillä vasemmistolaisilla ole mitään liittoa muslimien kanssa. Uskonnollisesti sitoutumaton puolue. Itse olen kristitty.
Ap on pahasti mielenterveyshäiriöinen tai Venäjän rölli. Ehkä molemmat, eli persu.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä vasemmistolaisilla ole mitään liittoa muslimien kanssa. Uskonnollisesti sitoutumaton puolue. Itse olen kristitty.
Vasemmistolainen argumentaatio-oppi, osa 1: kiistä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on pahasti mielenterveyshäiriöinen tai Venäjän rölli. Ehkä molemmat, eli persu.
Tervetuloa, vanha kunnon vakiohullumme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolainen argumentaatio-oppi, osa 1: kiistä.
Ja jos kiistäminen ei tehoa, hyökätään henkilön kimppuun. Ad hominemein ja muine välinein.
Vihreiden vaaliohjelmaanhan on jo lisätty nämä säkeet Moskovan toiveesta.
Vasemmiston pyrkimys on minimoida kristinuskon näkyvyys yhteiskunnassa, ja viimekädessä tuhota se.
Sotien jälkeisinä vuosikymmeninä he käyttivät "aseenaan" tuolloin muodikkaan vasemmistolaisen hegemonian perusteluja kristinuskon vaikutuksen vähentämiseen. No, maailman johtava sosialistinen maa Neuvostoliitto kaatui omaan surkeuteensa ja heidän aatteensa parasta ennen päivämäärä oli auttamatta takana. K0mmunismin aatteella ei enää kenellekään saanut "myytyä" Jumalan kieltämisen ideologiaa, eikä juuri mitään muutakaan.
Uudeksi "aseeksi" heille löytyi yhteiskunnan monikulttuuristuminen, jolla he nyt perustelevat miksi tälle yllä mainitulle invasiiviselle vieraalle uskonnolle pitää tehdä yhteiskunnassa tilaa, ja häivyttää Kristinuskoa näkyvistä ettei tulijoille tule "paha mieli länsimaisen uskonto- ja kulttuuri perinteen tuputtamisesta".
Kuten aiemminkin, toteuttajiksi he löytävät aina kosolti "hyödyllisiä id iootte ja" joille uppoavat heidän kulloinkin vallitsevan muodin mukaisiksi tuunatut perustelunsa, kuten nykyään suvaitsevaisuuden ja mo ni kulttu urisuuden edistäminen.
Vierailija kirjoitti:
Islam menestyy jo sillä, ettei sitä selvästi rajoiteta ja tuoda esiin arvojemme ristiriidat. Islam ei epäröi käyttää suvaitsevaisuutta hyväksi. Tähtäimessä on rinnakkaisyhteiskunta ja se on jo hyvällä alulla. Lakien vastaisiin käytäntöihin ei puututa jne. Kun vasemmisto muutoin länkyttää kaikesta muusta mahdollisesta ja mahdottomasta. Liitto se on.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että kun mielenterveyshäiriöinen ja venäjän trolli parittelee, jälkeläisestä tulee yleensä persu, tai sikiö abortoituu kokonaan?
Mitä väliä uskonnolla jos on kiva tyyppi? Ei tapakristillisyyskään ole mikään este rakkaudelle.
Eihän kukaan ota tosissaan ja kirjaimellisesti Raamatun tai Koraanin oppeja. Pitää olla lievästi mielenvikainen jos näin on. Otatko sinä kirjoitukset tosissaan?
Uskonnonopetus hemmettiin kouluista. Tilalle jokin etiikkaa, moraalia, uskontoja ja elämänkatsomusta yhdistelevä opinto.
Minulla on sellainen oletus että suurin osa vasemmistolaisista on kristittyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että kun mielenterveyshäiriöinen ja venäjän trolli parittelee, jälkeläisestä tulee yleensä persu, tai sikiö abortoituu kokonaan?
Miesten parittelusta ei synny sikiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen oletus että suurin osa vasemmistolaisista on kristittyjä.
Kyllä näin on.
Opetushallitus, opettajan aineisto: https://www.oph.fi/fi/tilastot-ja-julkaisut/julkaisut/salam-islamin-pol…
"2. Olemme muslimeja | Opetushallitus
Oppilas oppii ymmärtämään, että kaikki eivät usko samalla tavalla kuin muslimit. Oppilas harjoittelee keskustelemaan omasta ja muiden uskonnosta. Oppilas oppii käyttämään termejä islam ja muslimi. Oppilas tutustuu islamin pilareihin. Oppilas oppii uskontunnustuksen merkityksen suomeksi." ...