Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi sinulle painajaismainen asuinpaikka?

Vierailija
23.07.2020 |

Tai asumismuoto? Miten tai millaisessa paikassa/ asunnossa et missään tapauksessa haluaisi asua?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain pikku paikkakunnalla Lapissa. Pääkaupunkiseudulla voisin silloin asua jos minulla olisi pysyvä työpaikka kotini lähellä, kun en ala matkustamaan töihin tuntia suuntaansa liikenneruuhkassa.

Vierailija
22/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin tuppukylässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa asuminen on ollut yhtä helvettiä, enkä totu siihen varmaan koskaan. Asuin lapsuuteni omakotitalossa, aikuisena vain kerrostaloissa. Ihan sama minne muuttaa, kaikkialla on meluavia idiootteja. 

Vierailija
24/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kaukana metsän keskellä missä palvelut ja naapurit ovat matkojen päässä. Kaipaan ihmisiä ja elämää. 

Vierailija
25/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiviisti rakennettu uusi omakotitaloalue jonkin kasvavan kaupungin liepeillä.

Aivan maalla ja kaupungin keskustassa olen molemmissa viihtynyt.

Vierailija
26/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusissa, liian tiheästi rakennetuissa kerrostaloissa. Ikkunoista ei näy mitään vihreää, eikä asunnoissa ole edes kunnon keittiöitä.

Vierailija
27/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku SATOn tms vuokratalo jossa naapurissa tappaleva ja huutava ryyppyremmi vaihtuu aina uuteen edellisten saadessa häädön. Asun itse sellaisessa. Tosin asuntoni on oma mutta osan asunnoista omistaa SATO:

Vierailija
28/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan niitä on kaksikin. Hipsterikommuuni kuplassa ja itäisen pääkaupunkiseudun ghetot.

Vierailija
29/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommuunissa, jossa joka perheellä yksi huone ja yhteiskeittiö ja yhteinen kylpyhuone muiden perheiden kanssa. Asunnossa, jossa ei omaa vessaa, kylpyhuonetta eikä keittiötilaa.

Vierailija
30/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommuunissa, jossa joka perheellä yksi huone ja yhteiskeittiö ja yhteinen kylpyhuone muiden perheiden kanssa. Asunnossa, jossa ei omaa vessaa, kylpyhuonetta eikä keittiötilaa.

Lisään tähän, että ääripäässä jossain erämaan rauhassa kaukana muista ihmisistä ja palveluista olisi varmaan myös hankalaa.

Vierailija
31/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään itärajalla. Joku Imatra ja Lappeenranta on ihan painajaismaisia kyliä.

Vierailija
32/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissani on "yhteisöllinen kerrostaloyhtiö", jonka asukkaat mm. tekevät porukalla teatterimatkoja ja hoitavat taloyhtiön piha-alueet yhdessä ja pitävät ties mitä juhlia. Alkoi ahdistaa pelkkä ajatuskin, kun kuulin tuosta. Itse tykkään asua kerrostalossa juuri siksi, ettei tarvitse tutustua naapureihin.

Vierailija
33/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukaupunki, missä toisten asiat tiedetään paremmin kuin omat. Toinen on kerrostalo, missä naapurit metelöi yöllä. Molemmista on kokemusta.

Vierailija
34/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalta löytyy niin paljon sellaisia paikkoja, etten jaksaisi edes listata. Kerron siis, miten asiat on Suomen sisällä.

Helsinki olisi ihan painajaismainen paikka mulle. En haluaisi enää edes käydä siellä. Mua ahdistaa myös kaikki paikat, joissa ei pääse mihinkään luonnon helmaan ihmisiä pakoon. Joskus en vaan halua törmätä yhteenkään toiseen ihmiseen.

Olen piakkoin muuttamassa Lappiin.

Vierailija
35/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki. Vantaa vielä menee tai Espoo. Ja ei missään nimessä enää kerrostaloon asumaan.

Vierailija
36/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtipudas.

Vierailija
37/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseutu. Vittumaista ihmistä pullollaan. Mukavia tapaa harvoin vaikka kyllä heitäkin on.

Vierailija
38/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eläisin yksin, muuttaisin johonkin maalle, mutta nyt kun on lapsia, se on pahin painajainen! Kaikkia, jotka eivät ole asuneet samalla kylällä viimeistä viittä sukupolvea, katsotaan kieroon ja juoruillaan selän takana. Se ulkopuolisuuden tunne, etenkin lapsille, olisi jäätävää! Samanlaista se kai on kaikilla pikkupaikoilla, eihän noihin kukaan muuta ulkopuolelta, kuin korkeintaan puolison perässä...

Vierailija
39/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin keskustassa kerrostalossa ekassa kerroksessa niin, että aina pakko pitää verhoja/sälekaihtimia kiinni, jos ei halua, että jengi ohikävellessään katselee sisään.

Minä haluan isot ikkunat ja mieluusti jonnekin metsään/luontoon, haluan nähdä kauas, vaikka olisinkin sisällä.

Toisaalta myös pellolle kyhätty uuden uusi omakotialue oli kauhistus: siellä olisi kuitenkin isot ikkunat ja naapurit siinä ikkunan takana ja kaikilla "näkösuojana" tontin rajalla tuijia *oksennus*.

Vierailija
40/73 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun isossa kaupungissa keski-Euroopassa ja tämä ei todellakaan ole hohdokasta. Ainut ”luonto” on lähellä oleva puisto. Lenkille mennessä sinulla on kaksi vaihtoehtoa: se puisto tai kaupungin hulinassa juokseminen. Järviä ei ole lähimaillakaan, joten uiminenkaan ei onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi