Miten täällä on nyt noin paljon noita lapsettomia?
Neuvovat mitä lapsellisten tulisi tehdä ja mitä ajatella. Provoja taitavat olla koko sakki.
Kommentit (8)
Niin, kaikillahan on lapsia. Ne, jotka väittävät ettei ole, valehtelevat.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 13:58"]
Tai siis joo, lapsettomiahan täällä käy paljon, oon itsekin käynyt lapsettomana, mutta en ole tehnyt siitä mitään numeroa.
[/quote]
Oletkin muita parempi, tiedetään :).
Minusta on kiinnostavaa keskustella elämäntapavalinnoista sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat tehneet erilaisia valintoja kuin itse olen.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 13:58"]
Tai siis joo, lapsettomiahan täällä käy paljon, oon itsekin käynyt lapsettomana, mutta en ole tehnyt siitä mitään numeroa.
[/quote]
Oletkin muita parempi, tiedetään :).
[/quote]
Jaa. No en ole itse koskaan asiaa näin kokenut, mutta jos olet sitä mieltä, niin kiitoksia. Lähinnä tarkoitin sitä, että mulla ei ole koskaan ollut tarvetta tehdä avauksia, joissa yritän kertoa muille, miten heidän pitäisi elää.
Parastahan on, kun ne lapsettomat tulevat neuvomaan, miten pitäisi kasvattaa yms. Suunnittelevat kaiken valmiiksi, synnytyksestä lähtien ja raskaaksi tulosta. Ei parane mennä vinkkamaan niille mitään, kun mikään valmiiksi suunniteltu ei onnistunutkaan, eikä ne tv:n supernannyn kasvatusvinkit sopineetkaan heille... Lapseton siskoni neuvoo minua miten minun pitäisi kasvattaa poikani, koska hänen ystävänsä tekee näin tyttönsä kanssa, minun pitäisi tehdä samalla tavalla poikieni kanssa... Jep jep. Lapsettomuus kunniaan, hehän ovat parhaita vanhempia lapsillemme!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 14:31"]
Parastahan on, kun ne lapsettomat tulevat neuvomaan, miten pitäisi kasvattaa yms. Suunnittelevat kaiken valmiiksi, synnytyksestä lähtien ja raskaaksi tulosta. Ei parane mennä vinkkamaan niille mitään, kun mikään valmiiksi suunniteltu ei onnistunutkaan, eikä ne tv:n supernannyn kasvatusvinkit sopineetkaan heille... Lapseton siskoni neuvoo minua miten minun pitäisi kasvattaa poikani, koska hänen ystävänsä tekee näin tyttönsä kanssa, minun pitäisi tehdä samalla tavalla poikieni kanssa... Jep jep. Lapsettomuus kunniaan, hehän ovat parhaita vanhempia lapsillemme!
[/quote]
Hyvä, että tajusit.
Palstailen täällä melkein päivittäin. Aiheet vaihtelevat, eikä Suomessa ole yhtään likimainkaan näin aktiivista palstaa. En koe kuuluvani jotenkin eri lajiin kuin äidit, myös minulla voi olla kokemusta hiivatulehduksesta, mielipide jonkun bloggarin viimeisimmistä toilailuista, neuvo siihen kuinka kauan ranskankerma säilyy.
Numeron teen lapsettomuudesta silloin kun se on ketjun aiheena, ja sellaiset ketjut avaan todennäköisemmin kuin ne joissa kysellään miten vauva pitää pukea tällaisella säällä.
Mä en usko, että niitä on niinkään kovin paljon, on vain muutama (tai jopa yksi) hirveän aktiivinen.