Yritän löytää tällaisen italialaisen iskelmän - autatteko?
Kyseinen kappale on ollut olemassa ainakin jo vuonna 1990, ehkä aiemminkin (jopa 60-luvulla). Siinä lauletaan mielestäni ensin hitaammin ja sitten kiihtyvällä nopeudella "laa laa la, la la la la la la laa la, la laa, laa laa la, lalalalalalalalaala" jne. Sävel on iloinen, vaihteleva ja tarttuva. Saattaa olla jokin muinainen euroviisukipalekin. Mikähän se olisi?
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 00:45"]
Entä tämä
[/quote]
Mamma Mariaa on ehdotettu aikaisemminkin, mutta se ei ole etsimäni. Se on kyllä vähän samantapainen, mutta ei ihan tuollainen renkutus.
ap
eiköhän se ole helpointa löytää siten, että menet itse youtubeen ja kiroitat siihen italian music ja esim 80s tai 70s ja menet niitä tuloksia läpi kunnes tuo löytyy.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:23"]
eiköhän se ole helpointa löytää siten, että menet itse youtubeen ja kiroitat siihen italian music ja esim 80s tai 70s ja menet niitä tuloksia läpi kunnes tuo löytyy.
[/quote]
Arvaa vain, kuinka paljon olen yrittänyt tuollakin metodilla :)
Ricchi e Poveri: Sarà perché ti amo?
Tuo kappale kertoo muistaakseni jostain pikku elaimesta, muuta ei nyt tuu mieleen.
Tai mahdollisesti satuolennosta, tosi suositu kappale.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:23"]
[/quote]
Arvaa vain, kuinka paljon olen yrittänyt tuollakin metodilla :)
[/quote]
No, selvästi et tarpeeksi! Ei muuta kun jatka. Oletko sä muuten edes varma, että se on italiankielinen kappale eikä esim espanjankielinen tms?
Ootko varma ettei ole jugoslavialainen tms, eikä italialainen biisi, koska nekin teki 80- ja 90-luvulla välimerellisiä rallatuslauluja?
Kummallista, kun täällä tasaisin väliajoin joku kyselee jonkun biisin perään, mistä ei tiedä muita sanoja kun lallatusta... Välillä etsitään poppia, välillä diskoa, milloin mitäkin. Mutta koskaan ei tiedetä mitään sanoja, ja aina biisi jää arvoitukseksi.
Entä tämä