Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen hankkiminen

Vierailija
19.07.2013 |

Minulla on ennestään 9 lasta, mutta haluaisin vielä vauvan (: Silloin lasten luku olisi yhteensä 10 mutta mieheni ei halua enää lapsia.. Hänelle olisi riittänyt jo 2 lasta.. Meillä on ollut riitaa asiasta joten mitä minä teen asian suhteen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen tekemään asian selväksi! Joko vauva tai vaikka lemmikki?(: Esim. Kani, kissa, koira jne.

Vierailija
2/2 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sulla on oikeus vauvaan, sähän sen kuitenkin synnyttäisit. ILman sua, mies ei olisi saanut yhtään lasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme