Aira Samulin. Onko ilkeä ?
En ole tavannut. Nyt joku uusi tanssivideonsa kiertää somessa. Mulle on useampi ihminen sanonut, olisi ilkeä. Sen suuntaista on myös osassa keskusteluja kun netistä lukee... onko kellään kokemusta?
Kommentit (66)
Hän on taloudellisesti hyvin menestynyt ja siksi koppava. Koittaa esittää mukavaa.
Luin Airan kommentteja tuosta Peter Nygårdin tapauksesta enkä tykännyt. On jossain myös aidosti leuhkinut suhteillaan varattuihin miehiin. Erästä naista haukkui vuosia sitten lihavaksi ja mummomaiseksi, nainen oli silloin hiukan yli 40. Nainen kertoi siitä itse lehdessä, en nyt muista naisen nimeä, oli joku pikkujulkkis silloin.
Itsekeskeinen ja kylmä kuva hänestä tulee. Ilmeisesti kauhea läskipelko hänellä on, eikä varmaan äitinäkään ole ollut lämpimimmästä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Hän on Satu Tiivolan hyvä ystävä. Tiivolan olen tavannut ja häntä ei kyllä voi lämpimäksi sanoa... Molemmat daamit varmaan tuntevat oman arvonsa. En tiedä mikä merkitys luonteen kehityksessä on ollut sota-ajan menetyksillä. Useimpiin ne ovat vaikuttaneet ainakin jollakin tavalla.
Airan ystävästä pystyt arvaamaan millainen Aira saattaisi olla?
Valot päälle.
Ihmettelen tämän naisen valittelua rahasta. Hänellä on asunto Bulevardilla ja Hyrylän mutkan talo, hän saa myös eläkettä. Luulisi tuohon ikään mennessä oppineensa että pitää elää varallisuutensa mukaan.
Kerran olen "lavasteissa" n. 10 vuotta sitten tavannut, kun olin auttelemassa erään tapahtuman järjestämisessä ja hän esiintyi siellä. Ei esiintymisen ulkopuolella hymyillyt eikä tervehtinyt tai ottanut mitään kontaktia meihin henkilökuntaan. Silloin tuntui tylyltä, mutta toisaalta, onhan hänelläkin varmasti stressiä ja huonompia päiviä.
Aikoinaan Aira Samulin teki todella ilkeän tanssin, jossa hän pilkkasi Martti Ahtisaaren liikkumista ja ylipainoa. Maramara taisi olla tanssin nimi.
Silloin kyllä ihmettelin Samulinin ilkeyttä.
Mitä väliä tuommoisesta vanhasta kääkästä. Nygårdin bestis, se kertonee jo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt Airan kanssa töitä aikoinaan ,kun hän järjesti muotinäytöksiä. Ekku oli mannekiini, jonka Aira nappasi. Hän oli tosi mukava, toisin kuin Lenita, jonka kanssa myös tein töitä. Kolmantena oli Roswitha Heikkilä. Hän oli ihana kunnes hurahti uskoon.
Ps. Lenitan kirjassa on kuva minusta.
Hei minäkin olin joskus Airan hommissa esittelemässä asuja. Aira oli tosi mukava meitä nuoria tyttöjä kohtaan. Kaikkea hyvää hänelle. Ihana ihminen. 💗
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä tuommoisesta vanhasta kääkästä. Nygårdin bestis, se kertonee jo kaiken.
Sinustakin tulee vanha jossain vaiheessa - usko pois. Voit valita, oletko "vanha kääkkä" tai ihan tavallinen mummo/pappa. Ilkeä ainakin olet ja semmoiset vanhukset on hankalia hoidettavia työssäni. Eivät ole eläneet elämäänsä ja kiukuttelevat siitä meille hoitajille.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla ostettavissa mielipiteensä ja ihmisten rikokset, joista muka "tykkää".
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Airaa Nygårdin jutussa sillä eihän Aira tunne kuin sen Nygårdin, jonka on tuntenut. Niin minäkin sanoisin, jos minun hyvää ystävääni syytettäisiin ja tuntisin täysin toisenlaisen ystävän.
Noin tekee kaikki, ei siinä mitään erikoista ole.
Luulen, että Airakin uskoo pahat puheet ja syytökset, mutta hänellä ei ole niistä näyttöä.
Sen perusteella, mitä haastatteluja olen katsonut, niin en haluaisi häntä tavata missään yhteydessä.
Vähän sellaiset narsistihtavat fibat hänestä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siitä sanottu, että se on ilkeä, mutta olisiko se jo 94-vuotiaana vähän pehmentynyt!
Valitettavasti ilkeät ihmiset harvoin iän myötä pehmentyvät, vaan tulevat pikemminkin entistäkin veemäisemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Airaa Nygårdin jutussa sillä eihän Aira tunne kuin sen Nygårdin, jonka on tuntenut. Niin minäkin sanoisin, jos minun hyvää ystävääni syytettäisiin ja tuntisin täysin toisenlaisen ystävän.
Luulen, että Airakin uskoo pahat puheet ja syytökset, mutta hänellä ei ole niistä näyttöä.
No onhan siinä nyt paljonkin erikoista, jos ei usko edes Nygårdin poikaa. Tyhmä saa olla, mutta ei idi ootti. Tietenkin hän voi sanoa, ettei ole mitään sellaisiin asioihin viittaavaa nähnyt josta Nygårdia syytetään, mutta on id ioottimaista mennä kyseenalaistamaan ne magolliset teot, jos kerran on useat todistajat ovat kertoneet täysin päinvastaista. Aina voit sanoa, ettet ole nähnyt mitään (vaikka ehkä olisitkin), mutta älä mene koskaan väittämään, että et usko mitään tapahtuneen, jos et satavarmasti tiedä, että mitään ei ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M perehdytäänitä väliä tuommoisesta vanhasta kääkästä. Nygårdin bestis, se kertonee jo kaiken.
Joillakin ihmisillä ei ole ihmistuntemusta ollenkaan. Ehkäpä Aira on sellainen ja luottaa sinisilmäisesti ihmisiin.
Olen tavannut useamman kerran, kylmä ja kireä. Hänen puolustukseen on sanottava, että näiden tapaamisten aihe ei ollut kevyt ja small talkattava, mikä saattoi osaltaan vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Aira tunne niitä tyttöjäkään joita Nygårdin saarella on ollut, silti hän antaa lausuntoja heistä. Olisi voinut sanoa koko asiasta ”en kommentoi” sen sijaan että puolusti Nygårdia. Olisko niin että ikä alkaa tehdä tepposia eikä ole käsitystä mikä on sopivaa ja mikä ei?
Vierailija kirjoitti:
Molemmat lapsensa ainakin tulivat hulluiksi. Se on jotenkin outoa.
Mitä outoa siinä on? Skitsofrenia periytyy voimakkaasti suvussa, siksi skitsofreenikkojen ei pitäisi tehdä lapsia.
Ratsastaa lapsen ja miehen skitsofenialla. laittoi lapsen laitokseen et saa itse esittää uhria ja löyhytellä valokeilassa. hyi helvetti vielä valitaan mielenterveys hommis jollain palkinnolla.
Olen tavannut Airan kahdesti. Ensimmäisellä kerralla olin lapsi ja vanhempieni kanssa kutsuvieraana tilaisuudessa, jossa Airakin oli vieraana. Pyysin nimikirjoituksen ja juttelimme.
Toisella kerralla tapasin Airan noin kymmenisen vuotta sitten työn merkeissä, juttelimme pitkään.
Kummallakin kerralla Aira oli mukava, iloinen ja puhelias. Omat kokemukseni ovat siis hyvät ja positiiviset.