Minkähän takia mies kysyi onko mulla muitakin lapsia :o
Minä siis itse otin puheeksi lapset että mulla on sen ja sen ikäinen, entä itselläs. Vastasi siihen sitten omastaan ja kysyi onko mulla muitakin lapsia. Niin mitä muita hän mahtoi tarkoittaa? En ole niin vanha että olisi aikuisiakaan lapsia vielä.
Kommentit (5)
Etkö sitten kysynyt mieheltä? Että mitä muita: kummilapsia, siskon/veljen lapsia, hoitolapsia, sijaislapsia?
Itse olisin varmaan vastannut, että ei, ei ole lapsenlapsia vielä. Toivottavasti ei vielä 15 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sitten kysynyt mieheltä? Että mitä muita: kummilapsia, siskon/veljen lapsia, hoitolapsia, sijaislapsia?
Itse olisin varmaan vastannut, että ei, ei ole lapsenlapsia vielä. Toivottavasti ei vielä 15 vuoteen.
En vastannut tuohon mitään, siinä oli luontevaa jutella jostain muusta aiheesta eikä lapsista sen enempää. Mutta ihmetys kyllä jäi. No hän oli vähän outo tyyppi muutenkin (ja menneen talven lumiakin jo). ap
Tarkoittikohan sitä jos sinulla on lisää lapsia muiden miesten kanssa ja joutuneet mahdollisesti huostaan... jos varmisti vain että olet vastuullinen etkä holtiton äiti. Ehkä hän tavannut ennen sellaisen naisen eikä halua kohdata sellaista taas,
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittikohan sitä jos sinulla on lisää lapsia muiden miesten kanssa ja joutuneet mahdollisesti huostaan... jos varmisti vain että olet vastuullinen etkä holtiton äiti. Ehkä hän tavannut ennen sellaisen naisen eikä halua kohdata sellaista taas,
No vähän outo kysymys siihen nähden että kerroin jo itse että mulla on yksi lapsi, sen ja sen ikäinen. Olisin kai loogisesti siinä yhteydessä kertonut niistä muistakin sitten jos sellaisia olisi? Ihmettelin vaan miten jollekulle tulee mieleen kysyä tuollaista. Siis jos on vaikka uusi työkaverikin joka kertoo tyttärestään ja pojastaan niin kysytäänkö häneltäkin onko hänellä muita lapsia. Ei kysytä. ap
Mulle tuli tuosta kysymyksestä mieleen että hänellä itsellään on jotain muita lapsia (hylättyjä tai huostaanotettuja tms). Mutta mitähän muuta voi olla taustalla? ap