Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aira Samulin. Onko ilkeä ?

Nnnnnnno
23.07.2020 |

En ole tavannut. Nyt joku uusi tanssivideonsa kiertää somessa. Mulle on useampi ihminen sanonut, olisi ilkeä. Sen suuntaista on myös osassa keskusteluja kun netistä lukee... onko kellään kokemusta?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ikinä kun olen hänet tavannut, hän ei ole ollut ilkeä. Ennemminkin todella iloinen, auttavainen ja mukava.

Vierailija
2/66 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt Airan kanssa töitä aikoinaan ,kun hän järjesti muotinäytöksiä. Ekku oli mannekiini, jonka Aira nappasi. Hän oli tosi mukava, toisin kuin Lenita, jonka kanssa myös tein töitä. Kolmantena oli Roswitha Heikkilä. Hän oli ihana kunnes hurahti uskoon.

Ps. Lenitan kirjassa on kuva minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt Airan kanssa töitä aikoinaan ,kun hän järjesti muotinäytöksiä. Ekku oli mannekiini, jonka Aira nappasi. Hän oli tosi mukava, toisin kuin Lenita, jonka kanssa myös tein töitä. Kolmantena oli Roswitha Heikkilä. Hän oli ihana kunnes hurahti uskoon.

Miten uskoon hurahtaminen muutti? Eikö ihmisen silloin juuri pitäisi tehdä parannus?

Vierailija
4/66 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut ilkeä vuosikymmeniä.

Vierailija
5/66 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on kaksi ilmettä. Se aahhahhahhaa-ilme, joka tulee telkkarissa ja kun otetaan kuvia. Sitten se siviili-ilme, jota on vaikea kuvailla, mutta se on kylmä. Sillä se kulkee tuolla ihmisten keskuudessa.

Vierailija
6/66 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin työn merkeissä joku vuosi sitten ja Aira oli tosi mukava, ystävällinen ja iloinen. Ei mitään negaa sanottavaa.

Vierailija
7/66 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten uskoon hurahtaminen muutti? Eikö ihmisen silloin juuri pitäisi tehdä parannus?

Voihan se olla että jotkut on niin valaistuneita silmät laajentuneina. Muuta puheenaihetta olekaan kuin uskonasoita.

Vierailija
8/66 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seniili ja kalkkishan se on, hautaansa etsivä zombi.

Vierailija
9/66 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen puhelinmyynnissä töissä ja sattui Aira olemaan listalla. Esitin asiani ja sain ylimielisen vastauksen "etkö SINÄ tiedä kuka MINÄ olen, MINULLE ei soitella". Joo sori en tiedä numeron perusteella kuka olet, sori vaan.

Vierailija
10/66 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa olla kylmä kuin jää.

Vierailija
11/66 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin asiakkaana inhottava. Kuvittelee olevansa oikeutettu erikoispalveluun.

Vierailija
12/66 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työni puolesta hänen kanssaan yhteyksissä. Ihana, ystävällinen ja välitön. Toivon hänelle kaikkea hyvää.

Vierailija
13/66 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aira on Helsingin edustaja HUS psykiatrialautakunnassa.

Helsinkiläisten mahdollisuus saada psykoterapiaa HUS alueella on huonompi kuin muissa kunnissa.

Että sellainen nukke. Tehtävästään ei tajua mitään. Ehkä pitäisi jo jäädä politiikasta.

Vierailija
14/66 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti karulta kun Veitola oli yökylässä. Feministi ei ainakaan ole.

Vierailija
15/66 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin työpaikan tyky-päivänä Hyrsylän mutkassa ja Aira emännöi meitä. Herttaisesta vanhasta rouvasta ei ollut tietoakaan, aikamoinen riivinrauta tuntui olevan ☠️

Vierailija
16/66 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/66 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aira on hyvä tyyppi. Tosi terävä ja skarppi myös edelleen.

Vierailija
18/66 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aira on Helsingin edustaja HUS psykiatrialautakunnassa.

Helsinkiläisten mahdollisuus saada psykoterapiaa HUS alueella on huonompi kuin muissa kunnissa.

Että sellainen nukke. Tehtävästään ei tajua mitään. Ehkä pitäisi jo jäädä politiikasta.

"Aira Samulinin molemmat lapset ovat olleet sairaalahoidossa mielenterveysongelmien vuoksi."

"Lopulta Aira kertoo menettäneensä toivonsa siitä, että Pirjo koskaan paranisi. Pirjo menehtyi viime syksynä, 71-vuotiaana. Hän oli hoidossa elämänsä loppuun asti."

"Myös Jari sairastui. Aira sanoo, että kesti, koska ei voinut muutakaan.

– Jarikin on ollut hyvin paljon hoidossa. Hän on ollut suljetulla osastolla ja kaikkea, Aira kertoo."

https://www.is.fi/viihde/art-2000006009668.html

Vierailija
19/66 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapsensa ainakin tulivat hulluiksi. Se on jotenkin outoa.

Vierailija
20/66 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen lausuntonsa Peter Nygårdin tapauksesta saivat miettimään että onko jo ikä tehnyt tehtävänsä, sen verran asiattomia olivat.