Mies jäi kiinni pettämisestä - ero
Elän elämäni kamalinta aikaa. Mies jäi kiinni salasuhteesta jo toistamiseen. En näe muuta vaihtoehtoa, kuin eron. Jos asian voisi jotenkin pyyhkiä muistoista ja teeskennellä tekemättömäksi, tekisin sen. Olen kuitenkin ollut kynnysmattona riittävän kauan. En voi tehdä itselleni sitä, että jäisin suhteeseen, jossa minua ei kunnioiteta.
Miten olette vastaavissa tilanteissa löytäneet voimia? Pitäisi järjestää ero, myydä talo, hoitaa lapset ja jatkaa arkea. Itkettää.
Kommentit (3)
Voi ei! Saman kokeneena tiedän, ettei ole helppoa. Kovasti voimia!
Nähtävästi miehesi mielestä teillä on avoin suhde.Jää ja elä miehesi kanssa kuin olisi kämppäkaveri jonka kanssa sitten vaikka satunnaista seksiä,mutta saat katsella sillä silmällä ihan vapaasti ulkona ollessa ja ei haittaakkaan jos pidemmälle menee.Pitää ottaa sellainen samanlainen asenne kuin miehellä,sitä ne ei siedä.
Itse ehkä jäisin,riippuen miten teillä muuten menee,mutta ilahduttaisi tieto,että voi haikailla taas kihelmöivien treffien perään,eikä miehellä ole juuri sanomista.Ja jos löytää itsensä pidemmältä,voikin sitten poistua talosta. :)
Oikea päätös on juuri tuo ero, ja sinulla on sentään rohkeutta ja voimia edes ajatella eroa ja selvästikin myös toteuttaa se! Niin moni on jäänyt suhteeseen, jossa on kynnysmattona ja petettynä jatkuvasti. Voimia sinulle ja tsemppiä! Varmasti aurinko paistaa vielä tuohonkin risukasaan ja jonakin päivänä kun olet tuosta päässyt yli, voit löytää uuden ihmisen rinnallesi joka kunnioittaa sinua. Silloin viimeistään tajuat miten hyvän päätöksen teit!