Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suudelma pettämistä?

Vierailija
15.06.2013 |

Eroaisitko puolisostasi, jos tämä olisi suudellut toisen naisen/miehen kanssa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se pettämistä, mutta sen verran pikku juttu, että on anteeksiannettavissa. Mies on kerran suudellut toista naista ja minä kerran toista miestä. Molemmat mokat tapahtuivat baarissa, kännissä, tuntemattoman kanssa. Mitään suurempaa kriisiä ei niistä syntynyt.

Vierailija
2/39 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on kunnon suudelmasta eikä mistään poskipususta, niin on pettämistä. Ainakin harkitsisin eroa, koska tilanne merkitsisi pahaa luottamuspulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet sitä salaa puolisoltasi niin on.

Vierailija
4/39 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mikäli siihen ei ole saanut puolisolta lupaa.

Vierailija
5/39 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi sillä keinoin, että olin baarissa ystäväni kanssa ja illan aikana seuraamme liittyi kaksi miestä. Tanssimme heidän kanssaan pöydillä ja vaihtelimme poskipusuja. Ystäväni vaihtoi toisen miehen kanssa pitempiä kielareita, mutta itse pysyin halailu ja poskipusu linjalla. Ilta jatkui ja lähdimme heidän kanssaan jatkoille. Jatkoille lähti lisäksi myös kolmas poika/mies, joka ei ollut entuudestaan noiden toisten miesten kaveri. Jatkoilla ei tapahtunut enää kenenkään välillä yhtään mitään. Olimme jatkoilla korkeintaan jonkun 10 minuuttia ja lähdimme sitten kotiin. Jatkoilla olo aikana alkoi jo seuraava aamu painamaan mieltäni ja sanoin, että mitenköhän minä kerron tämän kaiken miehelleni..? Ystäväni sanoi, että hän ei voi kertoa koko tapahtumasta yhtään mitään, koska mies varmasti suuttuisi. Itselläni oli koko ajan olotila, että minun on ainakin pakko kertoa. Tämä myöhemmin seuraamme liittynyt kolmas mies yrittti rauhoitella meitä, että ei hätää,hyvin se menee yms. Noh lähdimme jatkoilta pois ja tämä kolmas mies lähti meidän kanssa samalla ovenavauksella. Ulkona hän vielä sanoi, että hänellä itsellä on kämppä tässä ihan lähellä, että voimme mennä sinne vielä käymään, mutta olimme kuitenkin sitä mieltä, että nyt lähdemme kotiin. Sanoin hänelle, että jos tilanne olsi toinen voisin EHKÄ lähteäkin hänen matkaan, mutta minulla on oma mies kotona. Kiitin häntä illasta ja halasin ja sitten huulemme kohtasi..kyseessä ei todellakaan ollut mikään kielari vaan hyvänyönsuukko. Ja sitten myös ystäväni halaamassa ja antamassa miehelle suukon. Tilanteessa ei ollut minun puoleltani mitään tunteita, enemmänkin sellainen kaverisuukko, joka tapahtui spontaanisti. Asia vain tapahtui ja samontein ajattelin, että v**tu, että mä olen tyhmä! Asiaa ei tietenkään olisi saanut tapahtua, mutta olisiko mieskin kuitenkin "avittanut" ja vielä sillä keinoin yrittänyt, että lähtisin hänen matkaansa. Aamulla asiasta ei voinut puhua, koska kun  mainitsimme, että tanssimme baarissa muutamien miesten kanssa, kaverini mies oli asiasta jo NIIN hermona, että loppuillan tapahtumista ei voinut kertoa mitään. Itse kerroin parin päivän päästä miehelleni ihan kaiken ja sanoin, että en tiedä miksi niin tapahtui, kun en minä ikinä käyttäydy tuolla tavoin. Itse olen yleensä niin ujokin, että en edes puhu kellekään baarissa, mutta ystäväni houkutteli miehet meidän pöytään. En syytä kaveriani, itsehän kuitenkin tein mitä tein. Mieheni oli tosi ymmärtäväinen ja antoi anteeksi ja sanoi, että edelleenkin luottaa minuun. Ja tietää, että minä en yleensä todellakaan käyttäydy tuolla tavoin. Kuitenkin ollaan oltu yhdessä jo 9 vuotta. Ikinä en ole mitään tehnyt, vaikka tilanteita olisi varmasti ollut. Sanoin, että tiedän tästä lähtien kyllä rajani erittäin tarkkaan, että en edes tanssi muitten miesten kanssa. Kaiken lisäksi meillä meni ja menee edelleen todella hyvin. Asia käytiin silloin perusteellisesti läpi ja päästiin sen asian yli ja elämä jatkui normaalisti. Mutta nyt asia on alkanut pikkuhiljaa palata minun mieleeni ja minulla on ihan järkyttävän paha mieli, että miten olen voinut loukata toista ihmistä niin paljon?! Ihmistä jota rakastan yli kaiken! Olen puhunut nytkin miehelleni asiasta ja hän sanoi, että ei ole miettinyt asiaa tapahtuneen jälkeen ja ihmetteli, että miten minulle tuli tuo asia nyt mieleen. Auttakaa miten pääsen tämän syyllisyyden yli? Tuntuu, että olen ihan hirveä ihminen...

Vierailija
6/39 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Poskisuudelma ei, jos se on siis tehty jonkun ihme ranskalaisen kanssa ja vastaa tervehdystä. Baarissa poskipusujen vaihtaminen vieraan miehen kanssa on soidinmenoja = pettämistä.

Vierailija
7/39 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi yhden suudelman takia. Ehkä niiden syiden takana miksi suudelmaan päädyttiin - riippuu keissistä. Pettämistä se on (ellei olla muuta sovittu), mutta tuskin sellaista, josta ei toinen pääsisi yli.

Vierailija
8/39 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailu ei ole pahasta. Löysätkää nutturaa.

Vierailija
9/39 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 10:10"]

[/quote]

Totta hemmetissä on. Monen mielestä suuteleminen on pahempaa kuin nussiminen.

Vierailija
10/39 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 10:10"]

[/quote]

Mulle ei ole ihan valjennut tuo vieraiden kanssa pussailun funktio, mikä siinä on pointti?

Vierailija
11/39 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itselleni tuo tanssiminen ja poskipusut olivat vain hauskanpitoa. näin jälkikäteen ajateltuna toki nekin todella väärin sillä minä en yleensä käyttäydy tuolla tavoin. Se loppuillan suukko oli vain ajattelemattomuutta, en sillä hetkellä tajunnut kuinka paljon se loukkaisi miestäni..mutta sanoin miehelleni, että itsekin antaisin anteeksi jos tietäisin että siinä ei olisi mitään muuta! En todellakaan tiedä suukon kohteena olleen miehen nimeä tai mitään muutakaan hänestä. Se vain tapahtui, samalla kun halasin häntä! Mieheni on asian kanssa jo ihan sinut, mutta minun mieltäni painaa. Sanoi, että ei tämän takia ei 9 vuoden parisuhdetta todellakaan lopeteta. Tuntuu välillä, että minä olen maailman ainoa ihminen joka ikinä käyttäytynyt näin tyhmästi....

Vierailija
12/39 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin saanut 10 sekunttia lisää miettimisaikaa niin mitään ei olisi tapahtunut..mutta kaikki tapahtui niin spontaanisti hetkessä. Suukko oli yhtä tunteeton, että se olisi voinut sattua jonkun kaverin kanssa, siis olimennen.

Vierailija
13/39 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ole pettämistä. Harmittomia suukkoja voi kuuluukin antaa.

Ei asia sitten on, jos tunteet on mukana.

Vierailija
14/39 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pettämistä. Mua ainakin satuttais jos mun mies suutelisi jotain toista. Yleensä suutelemisessa on enemmän tunteita mukana kuin nussimisessa. 

Vierailija
15/39 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 11:07"]

Kyllä on pettämistä. Mua ainakin satuttais jos mun mies suutelisi jotain toista. Yleensä suutelemisessa on enemmän tunteita mukana kuin nussimisessa. 

[/quote]

No, ehkä naisilla, mutta ei miehillä.

Vierailija
16/39 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten harmittaa kun en usko että mitään tälläistä olisi käynyt jos olisin ollut eri ystävän kanssa liikenteessä. Ystäväni ei paljon miettinyt mitä teki eikä häntä asia vaivannut ainakaan sillä hetkellä. Itse tein virheeni ja en voi muuta kuin katua, vaikka en haluaisi alkoholillakaan asiaa selittää, mutta kyllä se alkoholi jotenkin laskee harkinta/ajattelukykyä. Olin aika humalassa ja en yleensä juo kovin paljoa. Itse en käyttäisi sanaa suutelu, sillä minun mielestä siinä on tunnetta mukana. Mitään kourimista ja muuta ei tapahtunut tämän miehen kanssa. Halaus ja suukko. todellakin toivon, että nekin olisi saanut jäähä tapahtumatta, mutta tehty mikä tehty.

Vierailija
17/39 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä sen verran, että olisin voinut kuvitella, että vastaa tilanne olisi sattunut esimerkiksi vaikka jonkun oman tai miehen kaverin kanssa, vaikka tanssin päätteeksi. ilman mitään tunteita ja sen enempää. Itse en laske tanssimista pettämiseksi. Siis ihan perustanssia, jos on kourintaa tai kiehnäämistä niin se on sitten eri asia. Tapahtumasarja oli tosi monien huonojen sattumien summa..

Vierailija
18/39 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta ei eron verran.

Vierailija
19/39 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 11:07"]

[/quote]

No, ehkä naisilla, mutta ei miehillä.

[/quote]

Kyllä miehilläkin. Miehet ei edes anna poskipusuja ilman että siinä on jotain muutakin

Vierailija
20/39 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettämistä mutta tuskin jättäisin pelkän suukon takia. Toki tilannekohtasesti pitäis arvioida, jos mies ois korviaan myöten rakastunu kyseiseen hlöön ni se ois sitte siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi