Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rippijuhlavieraan vaatetus?

Vierailija
15.06.2013 |

http://i7.aijaa.com/b/00314/12341616.jpg

vai

http://i8.aijaa.com/b/00220/12341617.jpg

Toivottavasti linkit näkyy.. Ovatko ihan järkyttäviä viritelmiä kirkkoon ja myöhemmin juhlakahveille? Liian lyhyitä? Pahus, kun olen taas myöhään liikkeellä!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäinen on nätti. Vierastan (varsinkin kesällä) täysin mustaa juhlavaatetusta.

Meillä lapsen kummi oli sinisissä farkuissa ja ihan normi-t-paidassa eli aika kirjavaa on nykyisin juhlapukeutuminen.

Vierailija
2/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi jälkimmäinen on kivempi. Pusero istuu sulle tosi nätisti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, kiitos kovasti! :) Ehkä siis laitan tämän kakkosvaihtoehdon.. Minkälaisia koruja asuun voisi yhdistää? Pitäisikö harteilla olla jotain kirkossa?

Vierailija
4/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon ehkä kävisi joku vähän isompikin kaulakoru, kaula-aukko on nimittäin mun mielestä sen muotoinen, että varsinkin jos on tukka kiinni/lyhyt tukka, niin voi näyttää vähän paljaalta ilman mitään korua. Kirkossa näkee nykyään tosi monenlaista pukeutumista ja sen kai voi itse päättää, onko olkapäiden peittäminen tärkeää. Alun perinkin taitaa olla enemmän katolisen kirkon juttu tuo olkapäiden peittäminen. Mutta jos sulla sattuu olemaan joku siisti neuletakki tai joku, niin voithan sen ottaa mukaan. Kivoja juhlia! - 3

Vierailija
5/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin ääni kakkosmekolle. Rohkea olet, kun kuvasti uskallat täällä esittää ja kiva, kun olet saanut ystävällisiä vastauksia.

Vierailija
6/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa saanut ihmee asiallisia vastauksia. Ei yhtään av-tyyliä. ;)

Minustakin toka vaihtoehto on parempi. Laittaisin kuitenkin kirkkoon jonkin mustan siistin neuleen hartioille. Its een ole kovin vanhoillinen, enkä uskonnollinen (en kuulu kirkkoon), mutta jostain syystä vierastan kovin avointa ykäosaa kirkossa. Ja jos on kovin viielä sää, niin kirkossa voi olla vilakkaa. 

Vierailija
7/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 - pahus kyllä mulla ei taida olla mitään kauhean massiivista.. Hiukset jätän alustavasti vaan suoraksi auki (mustat, puoleen selkään). 

6 - kiitos! Odotin kauheaa paskamyrskyä, kun missin mitat ovat tästä kropasta kaukana, mutta onneksi sain yllättyä positiivisesti!

Vierailija
8/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kakkosvaihtoehto :)

Ja sä näytät ihan hemmetin hyvältä siinä :)!

Olisko sulla jotakin "huomionkerääjää" kaulakoruksi? Sen ei tarvitse olla massiivinen, jos siinä on jokin huomion herättävä juju :)

Ja sanon vielä kerran: näytät upealta! Hyviä pippaloita :)

Vierailija
9/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä kakkos kuva on parempi. Kivoja juhlia!

Vierailija
10/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQfZ3cf7Bso1KctCzpZyYj9mYPeVxGHvnYzatuh1vMCTp0LY8YT

Tämäntapainen "isompi koru" mulla ainakin olisi kaulaan, mutta muuten ovat vaihtoehdot vähissä..

9 - kiitos, kiitos! Olen kauhean epävarma vartaloni suhteen, koska kaikki ylimääräinen on kertynyt lantion ja reisien seudulle ja pelkään että tuollainen piukka vaatetus vaan korostaa huonoja paikkoja!

Vierailija
11/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 21:59"]

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQfZ3cf7Bso1KctCzpZyYj9mYPeVxGHvnYzatuh1vMCTp0LY8YT

Tämäntapainen "isompi koru" mulla ainakin olisi kaulaan, mutta muuten ovat vaihtoehdot vähissä..

9 - kiitos, kiitos! Olen kauhean epävarma vartaloni suhteen, koska kaikki ylimääräinen on kertynyt lantion ja reisien seudulle ja pelkään että tuollainen piukka vaatetus vaan korostaa huonoja paikkoja!

[/quote]

Ihan turhaa olla epävarma! Mä huolisin sun vartalon heti :) Todella kauniin mallinen ja naisellinen olet, ja tuo pukeutuminen korostaa sitä ihanasti :)

Turha sitä koruakaan niin stressata, kun tuo yläosa on kaunis kuin koru itsessäänkin. Jos laitat tuon tyylisen kaulakorun minkä linkitit, se sopii oikein hyvin :) Mun mielestä just sopiva rippijuhlavieraalle, ei liian "pyntätty" (joskus esim. näkee niitä iltapuvuissa hillujia, hooooohoooooo....) mutta kuitenkin juhlava! :) Just passeli :)

Vierailija
12/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sulla on just kivat muodot ainaki näissä kuvissa mitä näkyy, oot sopusuhtasen näkönen!

Vierailija
13/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh eikä, onkohan kuvakulma nyt niin imarteleva, että kommentit ovat tätä luokkaa! 12 - kiitos ja kumarrus! :)

Vierailija
14/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen

Vierailija
15/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://cdn.varner.eu/Global/Cubus/Collection/2013_spring_summer/121212_assc_cu/7136118_Earring_ida_clear_assc_A.png.transform?w=288&cp=true

Entäs sitten, olisko tuollaiset korvikset kaulakorun sijaan överit? Ostin ne vast ikään, enkä ole vielä päässyt käyttämään.. Mutta toisaalta kukkaprintin kanssa yhdistäisin ennemmin helmiä kuin timantteja.. Hmm.

Vierailija
16/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin jakun tai neuleen tai vähintään huivin kirkkoon.

Muuten on ihan kiva asu.