Minusta ei vois tulla hieroja..
Mä en ikimaailmassa kestäis hieroo nuorten miesten selät, pikkasen tulisi kuumat olot.
Olen ihan tosissaan! Mä en ymmärrä miten hierojat osaavat olla noin kylmiä. Miettikää nyt kun tulee hyvänäköisiä asiakkaita!! Olipa ne miehiä tai naisia.
Kommentit (27)
Oon hieronut 10 vuotta, eikä kertaakaan ole tullut vastaan tuollaista tilannetta. Sitä vaan ajattelee kaikki asiakkaat työasioina.
käykö nuoret miehet muka hieronnassa? No urheiluhieronnassa joo
Vähän lisää ikää, niin mieli rauhoittuu.
Mustakaan ei voisi tulla hieroja, koska vanhojen, lihavien ja karvaisten miesten hieronta olisi liian ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Oon hieronut 10 vuotta, eikä kertaakaan ole tullut vastaan tuollaista tilannetta. Sitä vaan ajattelee kaikki asiakkaat työasioina.
onko lihavia vai laihoja kivempi hieroa?
Mitenköhän lääkärit pystyy olemaan himoitsematta potilaitaan? Voi luoja teidän lasten juttuja.
Hieronnassa käyvät taitaa kuitenkin olla pääosin keski ikäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Hieronnassa käyvät taitaa kuitenkin olla pääosin keski ikäisiä naisia.
Aika harvoin sellaisia tulee vastaanotolle. t. urheiluhieroja
No minäpä mietin.... Ei tule mitään tuntemuksia, koska ne ovat vain asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko lihavia vai laihoja kivempi hieroa?
No eipä oikeastaan väliä.
Haloo ihmiset!! Eikö sytyttäis ollenkaan? Ja ikäni on siis 32v.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Ei minua sytytä joku satunnainen ihminen edes silloin, kun hän ei ole asiakkaani. Ikää 36
Vierailija kirjoitti:
Ei sytyttäisi. Ei sitten vähääkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan terve kolmekymppinen ole niin himojensa vietävissä, että asiakkaista syttyisi. Ellei ole maksullinen nainen tai vastaava. Hekään tuskin kaikista asiakkaista syttyvät.
Hierojana kannattaa muistaa sama kuin epävarmalle luennoitsijalle annetaan vinkiksi: kuvittele yleisösi alasti. Aiheesta on muuten paljon videoita xxx-sivustoilla.
sinusta ei voi tulla hieroja? ei niin, kyllä sen sinun lapsesi pitää ihan opiskella hierojaksi. vai tarkoititko hierojaa?
Hierojatkin on ihmisiä, samaten kun vaikka parturit ja fysioterapeutit. Kyllähän he varmasti viehättävät ihmiset huomioi....
Vierailija kirjoitti:
Hierojana kannattaa muistaa sama kuin epävarmalle luennoitsijalle annetaan vinkiksi: kuvittele yleisösi alasti. Aiheesta on muuten paljon videoita xxx-sivustoilla.
Hierojana tuota ei paljoa edes tarvitse kuvitella. Se hierottava osa kun useimmiten on paljaana :D
Jaa. Että sellasta tänään.