Minusta ei vois tulla hieroja..
Mä en ikimaailmassa kestäis hieroo nuorten miesten selät, pikkasen tulisi kuumat olot.
Olen ihan tosissaan! Mä en ymmärrä miten hierojat osaavat olla noin kylmiä. Miettikää nyt kun tulee hyvänäköisiä asiakkaita!! Olipa ne miehiä tai naisia.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Hierojatkin on ihmisiä, samaten kun vaikka parturit ja fysioterapeutit. Kyllähän he varmasti viehättävät ihmiset huomioi....
Huomioi suunnilleen näin: "Tuossa seuraava asiakkaani. Hänelle oli varattuna puolihieronta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hierojana kannattaa muistaa sama kuin epävarmalle luennoitsijalle annetaan vinkiksi: kuvittele yleisösi alasti. Aiheesta on muuten paljon videoita xxx-sivustoilla.
Hierojana tuota ei paljoa edes tarvitse kuvitella. Se hierottava osa kun useimmiten on paljaana :D
Kuuluuko hierojan antaa happiendi?
Ei. Hapen antaminen on ambulanssi/sairaalahenkilökunnan tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieronnassa käyvät taitaa kuitenkin olla pääosin keski ikäisiä naisia.
Aika harvoin sellaisia tulee vastaanotolle. t. urheiluhieroja
No joo, mutta tämä lienee aika suuri osa asiakasryhmästä näillä perus hierojilla joiden tarkoitus on vähän lääppiä niskaa ja selkää niin että se tuntuu hyvältä mutta ei kuitenkaan varsinaisesti auta mihinkään, tarkoituksena saada helpolla vaan rahat pois ja asiakas tulemaan kohta uudelleen.
Mulla oli toisinpäin. Supertimmi bodaaja oli hierojana. Lopetin.
Vierailija kirjoitti:
Hierojana kannattaa muistaa sama kuin epävarmalle luennoitsijalle annetaan vinkiksi: kuvittele yleisösi alasti. Aiheesta on muuten paljon videoita xxx-sivustoilla.
Miten tuo auttaa sen jo valmiiksi paljaana olevan ihoalueen kohtaamisessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo ihmiset!! Eikö sytyttäis ollenkaan? Ja ikäni on siis 32v.
Ei kukaan terve kolmekymppinen ole niin himojensa vietävissä, että asiakkaista syttyisi. Ellei ole maksullinen nainen tai vastaava. Hekään tuskin kaikista asiakkaista syttyvät.
No minä ainakin syttyisin komeista miesasiakkaista!
t. terve nelikymppinen
Kuuluuko hierojan antaa happiendi?