Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen laukeatko pelkässä normiseksissä?

Vierailija
23.07.2020 |

Näin aika moni nainen ilmoittaa tapahtuvan mutta että mitä se tarkoittaa käytännössä jää mysteeriksi... Omaa masturbaatiota, miehen käsi- ja suu touhuja, riittävää klitoriskiihotusta yhdynnässä ilman erillistä stimulaatiota, vai vaginaorgasmia? ...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan naiseni puolesta: Viimeksi sai orgasmin kun pantiin suihkussa takaapäin. Saa aina orgasmin oli mies päällä tai alla ja useimmiten ilman että ensin olisi sormetettu/hyväilty klittaa.

Tosin vain naiseni osaisi vastata mihin tiettyyn kohtaan penistäni hankaa orgasmin saadakseen. Aika helposti yleensä tulee ihan vaan panemalla.

Vierailija
2/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan naiseni puolesta: Viimeksi sai orgasmin kun pantiin suihkussa takaapäin. Saa aina orgasmin oli mies päällä tai alla ja useimmiten ilman että ensin olisi sormetettu/hyväilty klittaa.

Tosin vain naiseni osaisi vastata mihin tiettyyn kohtaan penistäni hankaa orgasmin saadakseen. Aika helposti yleensä tulee ihan vaan panemalla.

Eri, mutta miten tuotakin viestiä voi alapeukuttaa? Palstalla on tainnut tänään viihtyä joku poikkeuksellisen kitkeräksi mehustunut tapaus, jotenkin olen ollut panevinani merkille ekstra-annoksen negatiivista värinää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se "normiseksi" olla miehelle yhdyntä..ja se ei ole kyllä naiselle PELKÄSTÄÄN paras...se on ihan saletti useimmille. ja sitähän miehet vaan tarjoilee.  Kun sen kalun reseptorit ovat kalussa, ja naisen klitoriksessa, niin ne ei silloin ihan kohtaa kuin hyvien merkkien alla ainoastaan, ja jos mies jaksaa painaa kunnolla jotta se kiihottuu, ja ensin hyvin lämmitelty. En edes tajua miksi pitäisi, kun ihan muuten saa parhaat orgasmit! Mutta joku on keksinyt että se pitää saada sillai, vaikka laimeana.

Miksi? Jotta mies sais olla siitäkin tyytyväinen...hallelujaa.

Vierailija
4/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa se "normiseksi" olla miehelle yhdyntä..ja se ei ole kyllä naiselle PELKÄSTÄÄN paras...se on ihan saletti useimmille. ja sitähän miehet vaan tarjoilee.  Kun sen kalun reseptorit ovat kalussa, ja naisen klitoriksessa, niin ne ei silloin ihan kohtaa kuin hyvien merkkien alla ainoastaan, ja jos mies jaksaa painaa kunnolla jotta se kiihottuu, ja ensin hyvin lämmitelty. En edes tajua miksi pitäisi, kun ihan muuten saa parhaat orgasmit! Mutta joku on keksinyt että se pitää saada sillai, vaikka laimeana.

Miksi? Jotta mies sais olla siitäkin tyytyväinen...hallelujaa.

Ei vaan siksi, että varmasti jokainen nainen on kiinnostunut myös vaginaorgasmista ja ilmeisesti suhteellisen moni nainen sen saa ja loput haluaisivat oppia.

Kyllä itsekin tunnen hyviä viboja siellä sisälläni ja juuri emättimessä/kohdunkaulan alueella, että väärin sanoa sitä aluetta tunnottomaksi. Fiilis voi olla hyvinkin nautinnollinen ja voimakas että saa voihkimaan ja vääntelehtimään, mutta vaatii niin rajua ja pitkäkestoista panoa mieheltä, että ei pysty eikä jaksa tarpeeksi kauan.

Lisäksi se on fiiliksenä aivan eri kuin klitorisstimulaation tuoma nautinto, niin tottahan haluaisin siihenkin paremmin tutustua...

Vierailija
5/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja siinä on just se että sitten kun voihkin ja vääntelehdin, niin mies laukeaakin viimeistään viiden sekunnin kuluttua...

Vierailija
6/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... ja siinä on just se että sitten kun voihkin ja vääntelehdin, niin mies laukeaakin viimeistään viiden sekunnin kuluttua...

Ja taas sai mies mitä halusi! En tiedä mitä nainen sitten sai vai saiko mitään.

Vierailija
7/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on normiseksi sitten? Ja kenen mielestä?

Vierailija
8/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin tulen pelkässä yhdynnässä. On se vaan erilainen ja ihana orgasmi sitten kun tulee. Vaatisi mieheltä kestävyyttä ja tiettyä liikettä, että tulisin useammin. Myöskin pienikin asennon /työntötahdin vaihto saattaa pilata sen. Joten ei sellaista voi vaatia tai se loisi ainakin paineita liikaa.

Hyvin tuota tyydyttyy muulla tavoin 🙂

Vierailija
9/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sai jotain! 🙂 Luulen että kaikki naiset, jotka ovat joskus harrastaneet ensimmäisen kerran seksiä miehen kanssa, johon ovat olleet hyvin rakastuneita, tietävät tämän tunteen just siellä pillun sisällä. Silloinhan se tuntuu ihan pään räjäyttävältä, kun mies työntyy sisään. Se on nautinnollista kuin mikä ja aiheuttaa jänniä ääniä, eikä sillä oo klitoriksen kanssa mitään tekemistä. Tää kai vaatii et on jo valmiiks tosi kiihottunut (kuten on kun rakkauden kohde viimein vastaa tunteisiin...)

Mut mää en sit tarkota tällä mitään yhden yön juttuja, vaan oon kristitty ihminen ja seksi avioliiton ulkopuolella ja ilman avioitumustarkoitusta on syntiä.

Vierailija
10/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän yrität nyt olla oikea riidankylväjä!

Vierailija
11/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan todellinen keskustelija. Kerro sinä sitten mitä se on se normiseksi. - ja sehän sitten on  sinun omaa normiseksiäsi.

Vierailija
12/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tämä nyt avata mitä on normiseksi, ja kenen kannalta se sitä on?

Vierailija
13/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan todellinen keskustelija. Kerro sinä sitten mitä se on se normiseksi. - ja sehän sitten on  sinun omaa normiseksiäsi.

Nimenomaan - meidän normiseksiä, kuvaillaan nyt kun pyysit. Esileikkinä lämmittelen vaimon yhteen orgasmiin nuollen ja sormin, ja hän virittelee siinä samalla minua. Lämmittelyt hän itse mieluummin sivuuttaisi ja menisi suoraan asiaan, mutta kokemuksesta tiedän, että se vaihe tarvitaan, jotta homma luistaa. Sitten varsinaiseen panoon, jossa hän saa orgasmeja sen verran kun jaksaa vastaanottaa, ja lopuksi hän vauhdittaa minua hieman, kun ei halua minun enää pitkittävän. Käytännössä aina lähärissä minä polvillani, ykköseen, ilman apuvälineitä tai sormiapuja. Ehkä kerran sadasta takaapäin tai ratsastaen, mutta tuo peruskaava on kummankin suosikki, kun se parhaiten toimii.

Hän saa tästä orgasmeja riittävästi viikoksi, minä hoitelen kerran pari itselleni täydennystä viikon mittaan, tai hän tekee minulle käsin. Jos nyt sitten ”normiseksiksi” lasketaan vaikka emätinyhdyntä ilman käsiä, niin hän saa orgasmeistaan 90% sillä tavalla, minä ehkä 30%.

Mutta pahinta kaikesta on nyt sitten varmaan se, että minä miehenä saan taas kerran seksistä sen mitä haluankin, sen paheksuminenhan tässä on tuntunut olevan illan teema?

Vierailija
14/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa seksiä ja nainen haluaa turvaa, rahaa ja valtaa( helppoa elämää). Kuukausikierrossa on muutama päivä jolloin nainen haluaa myös jatkaa sukua, mutta se tarve katoaa enenpitkää. Näistä lähtökohdista suhde rakentuu.

Vierailija
15/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. miksi luulet noin? en ollenkaan tajua. Ja toi emätinyhdyntä...no senhän mies tietää tokikin parhaiten.  se on selvää. Mutta hyvä jos teillä sujuu hienosti - emättimessähän onkin julmetusti  niitä tuntoaisteja.. joten jatka panemista. Kyllä se siitä, iloksi sulle muuttuu aina.

Ja jottet käsitä väärin , niin yhdyntä on erijuttu, ja kivaa ja nautinnollista..koska se on se yhteys. Mutta yritä itse saada orgasmi vaikka vain siitä että naisesi hieroo sun pallejasi, niin ymmärrät paremmin..

Vierailija
16/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut pelkästään yhdynnässä ilman klitoriksen stimulaatiota.

N45

Vierailija
17/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah. miksi luulet noin? en ollenkaan tajua. Ja toi emätinyhdyntä...no senhän mies tietää tokikin parhaiten.  se on selvää. Mutta hyvä jos teillä sujuu hienosti - emättimessähän onkin julmetusti  niitä tuntoaisteja.. joten jatka panemista. Kyllä se siitä, iloksi sulle muuttuu aina.

Ja jottet käsitä väärin , niin yhdyntä on erijuttu, ja kivaa ja nautinnollista..koska se on se yhteys. Mutta yritä itse saada orgasmi vaikka vain siitä että naisesi hieroo sun pallejasi, niin ymmärrät paremmin..

Siis mitä et nyt ymmärrä? Sitäkö että minä panen vaimoani joka siitä nauttii ja saa siitä orgasmit, enkä sinua, joka ilmeisesti saa sitten jostain muusta?

Tai ehkä sinä todellakin olet selvännäkijä ja tiedät, että 24 vuotta vaimoni on feikannut saavansa panemalla ja feikkiään tehostaakseen pyytää sitä aina uudestaan koska miehen pitää saada ja sitä rataa. Oikeasti hän tulisi, jos näykkisin vasenta korvannipukkaa mutisten samalla Paavo Väyrysen aforismeja ulkomuistista. Kokeilen.

Herää jo unestasi. Et ole naissukupuolen tyyppiyksilö, jonka mukaan kaikki toimivat, ja jos eivät toimi, niin feikkaavat kuitenkin. Onko se niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset ja fysiologiat ovat erilaisia? Naisillakin.

Vierailija
18/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä et nyt ymmärrä? Sitäkö että minä panen vaimoani joka siitä nauttii ja saa siitä orgasmit, enkä sinua, joka ilmeisesti saa sitten jostain muusta?

Tai ehkä sinä todellakin olet selvännäkijä ja tiedät, että 24 vuotta vaimoni on feikannut saavansa panemalla ja feikkiään tehostaakseen pyytää sitä aina uudestaan koska miehen pitää saada ja sitä rataa. Oikeasti hän tulisi, jos näykkisin vasenta korvannipukkaa mutisten samalla Paavo Väyrysen aforismeja ulkomuistista. Kokeilen.

Herää jo unestasi. Et ole naissukupuolen tyyppiyksilö, jonka mukaan kaikki toimivat, ja jos eivät toimi, niin feikkaavat kuitenkin. Onko se niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset ja fysiologiat ovat erilaisia? Naisillakin.

Ja sinä olet agressiivinen kuten miehet nyt ovat...

Ja puhut naisen toiminnoista, kun olet asiantuntija, okei.   Mutta olen nainen kyllä, ja erittäin seksuaalinen sellainen, joten jotain tiedän myös naisen elämästä! Mihenkin elämästä tiedän, sillä samaa miestä rakastanut/riidellyt jo jopa 37 vuotta, joten väitänpä, että perspektiiviä löytyy!

Vierailija
19/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin etten voisi saada ilman klitoriksenpään koskemista kun olin lukenut jonkun tutkimuksenkin, jossa ilmoitettiin että 2,5 cm on ratkaiseva etäisyys. Jos siis virtsa- aukko ja vagina siis on kauempana toisistaan niin klitta on vielä kauempana eli et koskaan saa yhdynnässä vain. Uskoin, mulla oli etäisyys 2,6 cm, toivo mennyttä :D

No sain kyllä ihan hyvin klittaa stimuloimalla. Ekassa raskaudessa aloin ihan vahingossa tuntea aivan erilailla myös pillun sisäpuolelta (eikä kaikilla edellytä raskautta, en sitä tarkoita). Vaikea selittää, mutta aloin vaan tuntea oikeastaan saman tunteen joka klitassa alkaa tuntua riittävässä kiihotustilassa vaan 10 kertaa laajemmalla alueella. En osaa edes sanoa missä spotissa se tuntuu, alkaa vaan tuntua koko pillussa.

Mulle toimii hyvin se, että mies panee aika kovaa ja itse vaan työnnän käsillä vähän vastaan, koitan sillä tavalla säädellä vauhtia/voimakkuutta. Jopa ennenaikaisen orgasmin olen kokenut, se tuntuu kyllä muuten oudolta :D sitä ei siis ollenkaan tuntenut kun se tuli, yhtäkkiä vaan koko alakerta "räjähtää" ja ainoa ajatus oli lähinnä "ei, apua, mitä vittua, apua!" En siis osannut nauttia kun tuli niin yllättäen.

Mutta siis saan yhdynnässä jos seksi on tarpeeksi "hyvää" siis sellaista että kiihotun täysillä, annan mennä ja mies antaa mennä, yhtäkkiä vaan se yhdyntä tuntuu uskomattoman hyvältä eikä vaan hyvältä. Sitten laukean tai joskus en. Muilla tavoin varmemmin.

Vierailija
20/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan yhdynnässä, kunhan asento on sopiva ja saan kunnon paineen klitoriksen kohdalle. Itseäni kutkuttaa se, että saan joskus unissani ilman minkäänlaista simulaatiota. Olen joskus miettinyt sitä että voisinko siis saada ihan vaan ajatuksen voimalla 🤔 Pitänee alkaa harjoitella.