Naiset miksi suostutte aina olemaan the ehkäisijöitä?
Pillerit vie halut, samoin kuin kaikki ovulaation vievät hormonivalmisteet, kierukka on kauhea kapistus (jollaista ei kukaan mies kuunaan suostuisi sisällensä ottamaan) joka muun muassa sallii hedelmöittymisen...
Ainoa ratkaisu olisi miesten pilleri, jonka kehittäminen on jäänyt kesken koska naiset kautta maailman suostuvat popsimaan hormoneja. Ja miesten pillerit on vedetty pois markkinoilta kauheiden sivuvaikutusten takia, jotka ovat käytännössä samoja joita naistenkin e-pillerit aiheuttavat! Naisia nyt vaan aina voidaan alistaa ja jyrätä kun he kiltisti suostuvat siihen! Miesten seksuaalisuus on niin pyhä asia että siihen kyllä ei kukaan uskalla kajota! Näin on saatu naisista e-pillereiden syöjinä ja rahoittajina joku ihmeen uusi normaali, jota muka miehillä on oikeus vaatia!!!!
Kommentit (30)
Ainoa ratkaisu miesten pilleri? Mitenköhän me sitten on yli 20 vuotta pantu kumilla, ihan tuurilla vissiin?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ratkaisu miesten pilleri? Mitenköhän me sitten on yli 20 vuotta pantu kumilla, ihan tuurilla vissiin?
Tätä itsekin oon pitänyt esillä, mutta luopunut siitä kun se on niin monelle niin hirveä kauhistus että on naiselta suunnilleen ihmisoikeusrikos edes ehdottaa omalle puolisolle sitä.
Itselleni riittää että oon aviossa, eikä tuo haittaisi vaikka vielä lapsikin tulisi. En tarvitse mitään ehkäisyä. Usein ei se lapsi kuitenkaan ilman erityistä yrittämistä saa alkuaan (toki pieni ongelma on se kuumin himotus juuri oviksen aikaan...)
Eiks kierukallakin ollut joitain sivuvaikutuksia, kuten ylimääräisiä verenvuoto-ongelmia, ehkä jotain kipua ja että pitää varoa tamponien kanssa... ?
Vierailija kirjoitti:
Eiks kierukallakin ollut joitain sivuvaikutuksia, kuten ylimääräisiä verenvuoto-ongelmia, ehkä jotain kipua ja että pitää varoa tamponien kanssa... ?
Joillain on, toisilla ei.
Itselläni ollut kuparikierukka vuosia, ei mitään ongelmia ja käytän ihan normaalisti kuukuppia
No minulla on hormonikierukka, vaikka nyt sinkku olenkin. Ei tarvitse kärsiä kuukautisista. Eikä sitä muuten huomaa, laitto tai vaihto hetken sattuu, mut niin sattuisi kuukautisetkin. Olisihan se kiva jos miehetkin joutuisi kantamaan vastuunsa ehkäisystä suhteessa, kukaan mies ei ole edes ikinä maksanut puolia pillereistä mitä aiemmin söin. Ne oli kuitenkin ihan vaan ehkäisyyn. Kunhan moni mies olisi valmis pilaamaan mahdollisesti halunsa joillain pillereillä. Tuskin kukaan. Naisilta tuota taas kyllä odotetaan.
Niinpä, vaikka naisen halut ovat jo luonnostaan todella paljon matalammalla. Kyllähän naisen seksuaalisuutta olisi paljon tärkeämpää suojella kuin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, vaikka naisen halut ovat jo luonnostaan todella paljon matalammalla. Kyllähän naisen seksuaalisuutta olisi paljon tärkeämpää suojella kuin miehen.
Joku haluaa oikein ehdoin tahdoin ylläpitää tätä myyttiä että ei nainen seksiä halua???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku haluaa oikein ehdoin tahdoin ylläpitää tätä myyttiä että ei nainen seksiä halua???
Kyllä haluaa mutta keskimäärin kait vähemmän. Johtuu varmaan osaltaan siitäkin, että miehet on niin monesti itsekkäitä ja tylyjä vaimolleen, että kuka sellaista haluaisikaan. Ei mieskään himoitse narsistista, itsekeskeistä hirmuvaimoa. Sellainen on vaan naisilla harvinaisempaa, luulen.
Mut olikohan se nyt niin että seksivietti on testosteronihormonin varassa, ja sitä on miehillä moninkertainen määrä naisiin verrattuna. Mutta en oo ihan varma. Kyllä mä ainaki miestäni aina haluan, jos hän on mukava ja suloinen. Kuten ennen oli aina.
Itse en ainakaan haluaisi kuparikierukkaa survoa kohtuuni, kohtu on aika herkkä, olla sitten ihan aneeminen ja vuotaa kuiviin.... Joo ympäristö sitten kiittää kun käytän päivässä paketin siteitä... Eikun kuukuppia, eihän pilluun ole ikinä survottu tarpeeksi tavaraa...
Miksi naisia täytyy aina haukkua jos eivät tee niinkuin joku toinen nainen tekisi? Raskauden ehkäisyä tarvitsevista naisista kai vain puolet käyttää erilaisia pillereitä, sellaisia jotka itselleen sopii terveyden tai elämäntilanteen vuoksi. Onhan pillerit helpompi lopettaa kuin vaikka viiden vuoden kapseli jos haluaakin raskaaksi.
Itselläni seksihalut ovat säilyneet samalla tasolla kuin ne olivat ennenkin keltarauhasehkäisyä, en siis huomannut muutosta. Ekotekoni on niitä käyttää eikä synnyttää enempää pillereitä syöviä tai vaativia ihmisiä tälle pallolle. Olkaa hyvä.
Ja hei mä kuulkaa luulen, että naisten yleisempi vähempi seksuaalinen halukkuus parisuhteissa ihan oikeasti johtuu siitä, että naiset kärsii raskaudet ja synnytykset, imettää, valvoo ja on eristyksissä muusta maailmasta lasten kanssa ihan pikkasen miehiä enemmän. Se voisi ihan oikeasti selittää tätä tilastoa eikä se, että naisia ei vaan seksi kiinnosta kun ovat naisia.
Hormonikierukka on tehnyt elämästäni helppoa ja kivutonta. Ei loputonta vuotoa ja vatsakipua eikä pelkoa raskaudesta. Ja halut on tallella.
Ehkäisyä en luottaisi kenenkään muun käsiin, siinä asiassa haluan pitää kontrollin itselläni. En viitsisi huolehtia siitä muistaako mies syödä pillerinsä säännöllisesti.
Voi myös elää ilman seksiä, ei tarvitse ehkäistä!
Itse olen elänyt paljonkin ilman seksiä ja se on ihan helppoa, onhan sormet keksitty.
Ei ole mikään pakko olla miesten kanssa.
Pillereitä en ole ikinä syönyt enkä syö.
Meillä ehkäisemme molemmat, kondomi + pillerit.
Pääasia että lapsia ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Ja hei mä kuulkaa luulen, että naisten yleisempi vähempi seksuaalinen halukkuus parisuhteissa ihan oikeasti johtuu siitä, että naiset kärsii raskaudet ja synnytykset, imettää, valvoo ja on eristyksissä muusta maailmasta lasten kanssa ihan pikkasen miehiä enemmän. Se voisi ihan oikeasti selittää tätä tilastoa eikä se, että naisia ei vaan seksi kiinnosta kun ovat naisia.
Tämä on aivan totta. Raskauden aikaiset muutokset ovat naiselle riski. Samoin synnytys on naiselle riski. Nainen lisäksi väkisinkin kiintyy vauvaa jota kantaa ja synnyttää. On aivan totta että näistä syistä naisen kumppani valinta on huomattavasti tarkempaa kuin miehellä. Luonto ei ole reilu, tässäkään asiassa.
Väittely tällä palstalla on kohdistunut siihen saako sanoa naisten halujen olevan "luonnostaan" pienemmät, ei syihin väitteen takana.
"Miksi naisia täytyy aina haukkua jos eivät tee niinkuin joku toinen nainen tekisi?"
En mielestäni haukkunut, ihan naisten asiaa mulla ap:llä tässä oli tarkoitus ajaa. Monet ei edes huomaa omaa parastaan ja me ollaan kaikki niin totuttu näihin sovinistisiin käytäntöihin, että ei vaan huomatakaan niitä. Tai tajuta, että parempiakin vaihtoehtoja on. Voi jopa nähdä, että me eletään jatkuvan sovinistisen aivopesun keskellä, ja naisten pitää varoa etteivät anna sen vaikuttaa.
Esim tää ristiriita on ihan sietämätön, että miehet haukkuvat naisia pihtaajiksi ja valittavat vaimojensa haluttomuutta, ja samalla pitävät oikeutenaan sitä että vaimo vastaa ehkäisystä yleensä hormoneilla, mikä alentaa naisten libidoa. Eli naisten vain pitäisi hampaat irvessä suostua kaikkeen mitä miehet vaatii ja samalla alentaa omaa halukkuuttaan. Ja sitten varmaan vielä mennä johonkin terapiaan omaa halukkuuttaan lisäämään, ilman että miehen tarvii tehdä mitään senkään eteen.
Vierailija kirjoitti:
No minulla on hormonikierukka, vaikka nyt sinkku olenkin. Ei tarvitse kärsiä kuukautisista. Eikä sitä muuten huomaa, laitto tai vaihto hetken sattuu, mut niin sattuisi kuukautisetkin. Olisihan se kiva jos miehetkin joutuisi kantamaan vastuunsa ehkäisystä suhteessa, kukaan mies ei ole edes ikinä maksanut puolia pillereistä mitä aiemmin söin. Ne oli kuitenkin ihan vaan ehkäisyyn. Kunhan moni mies olisi valmis pilaamaan mahdollisesti halunsa joillain pillereillä. Tuskin kukaan. Naisilta tuota taas kyllä odotetaan.
Hormonikierukka on ollut sinun oma valintasi. Tuskin kukaan mies on sanonut että laita. Ja mitä maksamiseen tulee niin se on aika laaja asia. Minä maksoin pillerit vaimolle ja kun oli muksujen aika niin niistä toki luovuttiin. Lapsien jälkeen tein vadektomian koska en halua naista jolla on hullun lehmän tauti hormonien takia. Kondomia ei käytetty koska vaimo ei halunnut. Näin meillä tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi naisia täytyy aina haukkua jos eivät tee niinkuin joku toinen nainen tekisi?"
En mielestäni haukkunut, ihan naisten asiaa mulla ap:llä tässä oli tarkoitus ajaa. Monet ei edes huomaa omaa parastaan ja me ollaan kaikki niin totuttu näihin sovinistisiin käytäntöihin, että ei vaan huomatakaan niitä. Tai tajuta, että parempiakin vaihtoehtoja on. Voi jopa nähdä, että me eletään jatkuvan sovinistisen aivopesun keskellä, ja naisten pitää varoa etteivät anna sen vaikuttaa.
Esim tää ristiriita on ihan sietämätön, että miehet haukkuvat naisia pihtaajiksi ja valittavat vaimojensa haluttomuutta, ja samalla pitävät oikeutenaan sitä että vaimo vastaa ehkäisystä yleensä hormoneilla, mikä alentaa naisten libidoa. Eli naisten vain pitäisi hampaat irvessä suostua kaikkeen mitä miehet vaatii ja samalla alentaa omaa halukkuuttaan. Ja sitten varmaan vielä mennä johonkin terapiaan omaa halukkuuttaan lisäämään, ilman että miehen tarvii tehdä mitään senkään eteen.
No näin kuule on! Mutta kun yrität naista puolustaa, toinen nainen hyväkkää kimppuusi. Meillä onneksi mies ymmärsi hyvin aina kaiken ja teki vasektomian. Mailman helpoin asia ja lisäsi ietysti molempien seksihalujakin, kun ei enää ollut mitää pelkoa mistään...ja se vaan jatkuu, vaikka ei enää muutenkaan olis pelkoa. Yes tuolle sinun kirjoituksellesi!
Meillä kumi käytössä ja mies myös ei tule sisälleni. Toimii.
Eipä kumitkaan ole koskaan menneet rikki, kun ne on tarkastanut. Miksi syödä hormoneja.
Mies käyttää joko kumia tai ottaa vasektomian. Jos asia ei sovi miehelle, etsin sellaisen jolle sopii. Itse yhden veritulpan kärsittyäni en koske mihinkään hormoneihin enää koskaan.
Höpsistä pönttöön nyt taas ;)
Yli 60% sterilisaatioista tehdään nykyään miehille, joten et mitenkään voi väittää noin, lisäksi tauteja voi ehkäistä VAIN kondomilla, joka on siis miehen vehkeen päällä yleisimmin.
En ole ikinä käyttänyt hormonaalista ehkäisyä enkä tule käyttämäänkään, en myöskään tue tuota miesten pilleriä koska sekin on samaa ympäristölle haitallista pascaa kuin naistenkin pillerit yms.
Ainoat hyväksymäni ehkäisyvälineet on kuparikierukka ja kumit, niillä luulisi ihmisten pärjäävän.
Kuparikierukka ei tunnu kaikilla missään, eli ei haittaa elämää mitenkään.
Luonto ei ole reilu.