Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkkaako ikä mitään aidossa rakkaudessa?

Vierailija
15.06.2013 |

Voiko 30- vuotias mies rakastua itseään 10-15 vuotta vanhempaan naiseen tosissaan....? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on yksi asia lisää listaan : hankala luonne,häntäheikki,puuman metsästäjä,jne.jos se epäilyttää alussa siitä tulee jossain kohtaa negatiivinen juttu.

Vierailija
2/6 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei etsi äitiä niin sitten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin mun mies väittää. Ollaan oltu naimisissa 14 vuotta ja se on mua 12 vuotta nuorempi.

Vierailija
4/6 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi merkata, joskus ei. Se mitä itse olen elämäni aikana oppinut on se, että aina se rakkaus ei vaan riitä. Siis vaikka kuinka rakastaisi, niin on sellaisia tekijöitä että se rakkaus ei auta pelastamaan suhdetta. Okei, tämä nyt meni vähän asian vierestä, mutta sainpahan avautua.

Vierailija
5/6 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hakee kuitenkin äitihahmoa? Tosin mitä siitäkään haittaa on.

Vierailija
6/6 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä väliä. Ensihuuman haihduttua huomaa että ikä ei tosiaakaan ole vain pelkkiä numeroita. Mua ainakin alkoi ärsyttää itseäni reilusti vanhemman miehen jutut ja tietty jämähtäminen menneille vuosikymmenille, joista mulla ei ollut mitään muistikuvaa. Toinen ärsyttävä asia oli se että mies ikäetumatkansa vuoksi pyrki joka asiassa saamaan viimeisen sanan ja olemaan minua viisaampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi