Taas mut ghostattiin. Ottaa päähän olla tavallinen vanha pieru
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipäse mitään auta. Vi t u tt aa vaan tämä ainainen yksinäisyys.
Missä päin asut? Olen normaali 30v mies, joka käy säännöllisesti kuntosalilla ja on muutoinkin terveelliset elämäntavat. Voisin olla kiinnostunut tapailemaan seksin ja läheisyyden merkeissä. Sitten kun löydät jonkun, joka haluaa sitoutua, niin voidaan päättää suhde ;) Haluaisin vaan uusia kokemuksia ja kiihottaa ajatus vanhemmasta naisesta. Miten ois, eipähän sun tarvis olla yksinäinen ☺️
Hyvin jalomielistä, että olet valmis uhrautumaan ja jakamaan myös vähemmän saaville omastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut? Olen normaali 30v mies, joka käy säännöllisesti kuntosalilla ja on muutoinkin terveelliset elämäntavat. Voisin olla kiinnostunut tapailemaan seksin ja läheisyyden merkeissä. Sitten kun löydät jonkun, joka haluaa sitoutua, niin voidaan päättää suhde ;) Haluaisin vaan uusia kokemuksia ja kiihottaa ajatus vanhemmasta naisesta. Miten ois, eipähän sun tarvis olla yksinäinen ☺️
Et ole normaali MIES, ne nauraa sut ulos kun kerrot, että vonkasi p i llua mammapalstalla.
Häpeä mammapoika.Ja sinä olet vissiin normaali mies, kun oikein uskallat alkaa haukkumaan muita täällä? :) Huvittavaa. Toki kyllähän mummotunnelista tai baarista varmaan löytäis myös vanhempaa seuraa, mut tänään ajattelin kotisohvalta kokeilla tämmöstä. No offence bro, stay calm and have fun mate ☺️
Kuten sanoin, et ole MIES!
Ei se ole haukku, tosiasia vain.Aika rankkaa on sinun elämäsi. Jaxuhaleja kultsi! 😘
Puistattaa ajatuskin kaltaisesi halauksesta. Hyi!
Olen nainen ja totuuden uskallan sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole normaali MIES, ne nauraa sut ulos kun kerrot, että vonkasi p i llua mammapalstalla.
Häpeä mammapoika.Ja sinä olet vissiin normaali mies, kun oikein uskallat alkaa haukkumaan muita täällä? :) Huvittavaa. Toki kyllähän mummotunnelista tai baarista varmaan löytäis myös vanhempaa seuraa, mut tänään ajattelin kotisohvalta kokeilla tämmöstä. No offence bro, stay calm and have fun mate ☺️
Kuten sanoin, et ole MIES!
Ei se ole haukku, tosiasia vain.Aika rankkaa on sinun elämäsi. Jaxuhaleja kultsi! 😘
Puistattaa ajatuskin kaltaisesi halauksesta. Hyi!
Olen nainen ja totuuden uskallan sanoa.
Heh. Saat ihan avoimesti vihata.
Yyyyyyhhhyhyhyhyhyyyyyy.
Tuommosten miesten takia en enää deittaile.
Vierailija kirjoitti:
Yyyyyyhhhyhyhyhyhyyyyyy.
Tuommosten miesten takia en enää deittaile.
Ai kun haluavat seksiä ja läheisyyttä?
Lässyttäjäkin vielä.