Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me naiset: Susannaa ei kiinnosta seksi

Vierailija
23.07.2020 |

Jä hänen kaltaisiaan luonnonoikkuja on kuulema Suomessa useampikin kuin tämä yksi. Onko tuo joku uskonnollinen selibaatti vai mikä? Eikö se seksin halu ole normaali asia niin eläimille kuin meille ihmisille myös?

https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/susanna-ei-halua…

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kun useimmat naiset eivät seksistä välitä niin eikö se ole normaalia.

On, mutta jutun nuori nainen haluaa olla spesiaali sateenkaarilainen.

Hölmä huomionhakija.

Puhumattakaan siitä että suurin osa sateenkaariväestä ei pidä a-seksuaalia seksuaalisena suuntautumisena vaan heteroseksuaalisuuden häiriönä tai poikkeamana.

No just.

Vierailija
22/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmä huomionhakija.

Puhumattakaan siitä että suurin osa sateenkaariväestä ei pidä a-seksuaalia seksuaalisena suuntautumisena vaan heteroseksuaalisuuden häiriönä tai poikkeamana.

Eli edes sieltä aseksuaalit eivät saa ymmärrystä?!?

Surullista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös ihimsiä jotka kaipaavat seksiä, mutta romantiikka ja sitoutumnen ei kiinnosta. Miksi heitä useinkaan ei hyväksytä ja heidän moraaliaan pidetään jollain oudolla tavalla huonona?

Koska seksi on hyvin intiimiasia eikä mikään mekaaninen ja tekninen suoritus, johon olisin valmis tai halukas kenen tahansa kanssa. Näi se on siis ainakin minulle. Olen mies jos sillä tällä kohtaa on mitään väljä. 

Miksi sitä silti pitäisi pitää huonona? Itse olen kanssa mies enkä koe pienintäkään tarvetta sitoutua, rakastaa tai lisääntyä, mutta jes pliis! seksi kauniin nuoren naisen kanssa - AH!

Miksi tätä saa kritisoida ja leimata minut tunteettomaksi hyväksikäyttäjäksi? En tajua.

Vierailija
24/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju jo todistaa miksi valistusta aseksuaalisuudesta tarvitaan ja paljon!

Vierailija
25/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös ihimsiä jotka kaipaavat seksiä, mutta romantiikka ja sitoutumnen ei kiinnosta. Miksi heitä useinkaan ei hyväksytä ja heidän moraaliaan pidetään jollain oudolla tavalla huonona?

Koska seksi on hyvin intiimiasia eikä mikään mekaaninen ja tekninen suoritus, johon olisin valmis tai halukas kenen tahansa kanssa. Näi se on siis ainakin minulle. Olen mies jos sillä tällä kohtaa on mitään väljä. 

No joillekin se on tekninen suoritus, kuin urheilun ja lääkärin tutkimuksen yhdistelmä, ja jotkut pitävät siitä juuri siksi, ja toiset inhoavat sitä juuri siksi.

Sitten on sinunkaltaiset, jotka rakastelevat, haluavat työntyä toiseen romanttisin elkein, tai ottaa toisen sisäänsä rakkaudesta, ja niitä joita sellainen rakastaminen inhottaa.

Vierailija
26/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju jo todistaa miksi valistusta aseksuaalisuudesta tarvitaan ja paljon!

Miksi ja mihin?

On ihan normaalia jos seksi ei kiinnosta, ei siihen mitään valistamista tai lokerointia tarvita.

Miksi sateenkaari-ihmisillä on tarve lokeroida kaikki tavallisetkin asiat ja tehdä niistä isoa draamaa ja näytelmää. Eikö ole oikeita ongelmia.

Vierailija
27/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmä huomionhakija.

Surullista...

Tampereella on ainakin muodostunut perinteeksi että pridekulkueessa aseksuaalit mopotetaan. Viimevuonna meidän päälle heitettiin kananmunia ja jauhoja.

Vierailija
28/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmä huomionhakija.

Surullista...

Tampereella on ainakin muodostunut perinteeksi että pridekulkueessa aseksuaalit mopotetaan. Viimevuonna meidän päälle heitettiin kananmunia ja jauhoja.

Siis mitä hittoa?!

Oikeasti?

Vierailija
29/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmä huomionhakija.

Surullista...

Tekopyhät kiusaajat stana. Huutavat oikeuksiensa perään ja samalla kohtelevat huonosti yhtä myös seksuaalivähemmistöihin kuuluvaa ihmisryhmää. Tosin Seta on jo pitkään vaikuttanut porukalta, jonka riveihin hakeutuvat ne pahimmat sekopäät ja kiihkoilijat.

En tue Setaa enää millään tapaa.

Vierailija
30/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin että jos tällaiset ihmiset olisivat ihan rehellisiä uuden partnerin tavatessaan eivätkä antaisi ymmärtää että muutakin kuin seksiä on ehkä mahdollisesti kuvioissa, ei heitä niin paljon morkattaisi. Jos joku ryhtyy tuollaisen ihmisen kanssa suhteesen ymmärtäen alusta asti että tämä on pelkkä seksisuhde, ei pitäisi olla moitteelle sijaa. Valitettavasti liian monet pelkkää seksisuhdetta haluavat vaivihkaa edesauttavat väärinymmärryksiä päästäkseen nopeasti punkkaan. Pettymys on katkera kun se toinen sitten tajuaa ettei pelissä olekaan toisella tunteita lainkaan.

Vierailija
31/32 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa minulle nyt joku vastaus tähän palstalta jostain syystä kiellettyyn kysymykseen, että miten ihmeessä ihminen voi ihastua mikäli ei tunne mitään seksuaalista vetoa toisiin?

Vierailija
32/32 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa minulle nyt joku vastaus tähän palstalta jostain syystä kiellettyyn kysymykseen, että miten ihmeessä ihminen voi ihastua mikäli ei tunne mitään seksuaalista vetoa toisiin?

Vanha ketju, mutta vastaan silti. Voi hyvinkin ihastua, ja kyllä siihen liittyy tietty seksuaalinen jännite. Tekee mieli koskettaa, mennä lähelle, vatsanpohjassa kutittaa jne. Mutta kyseiseen henkilöön ei silti halua yhtyä. Nämä on mulla ihan eri lokeroissa päässä, seksuaalinen vetovoima ja itse se seksi.

T. Aseksuaali nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi