Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon, ettei vaimo ala imettämään, menee tissit pilalle

Vierailija
15.06.2013 |

m31

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
22/27 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen rintojen pitäisi miellyttää miestä? Mies itse voi olla kaljamahainen tai huonot hampaat tai kaljun alku päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

m31, toivon ettet saa lasta. Inhottavaa ajatella, että noin turhamainen ihminen kasvattaa myös lasta omaksumaan noin tyhmät ajattelutavat. Kasva ensin itse aikuiseksi ja hanki sitten vasta lapsia!

Vierailija
24/27 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat taas polttaa päreensä jonkun pöljän provoilusta :)

Vierailija
25/27 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt cmoon naiset. Älkää vahvistako stereotypioita naisten huumorintajuttomuudesta. On aivan selvää että tämäkin ketju on aloitettu provosoimismielessä, ja alkuperäinen kirjoittaja varmaan nauraa tälläkin hetkellä teille onnettomille jotka otatte koko jutun niin hirveän tosissaan. Selvä trolli.

Vierailija
26/27 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 15:44"]

Miksi naisen rintojen pitäisi miellyttää miestä? Mies itse voi olla kaljamahainen tai huonot hampaat tai kaljun alku päässä.

[/quote]

Ai voi vai? No jos teille naisille kelpaa kaljamahainen mies niin oma vika, mutta eiköhän se nyt ole kuitenkin niin että parisuhteen molempien puolien pitää miellyttää toisiaan. Että niin kauan kun lihaksikas ja komea mies on teille tärkeä, niin turha valittaa jos tissit eivät miehelle kelpaa.

Vierailija
27/27 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rinnat meni pilalle ihan raskausaikana kun kasvoivat suunnilleen viikossa kolme kuppikokoa. Repesivät ihan täyteen arpia. Siinä ei imetys enää tuntunut miltään. Arvet on ja pysyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme