Toivon, ettei vaimo ala imettämään, menee tissit pilalle
Kommentit (27)
Miksi naisen rintojen pitäisi miellyttää miestä? Mies itse voi olla kaljamahainen tai huonot hampaat tai kaljun alku päässä.
m31, toivon ettet saa lasta. Inhottavaa ajatella, että noin turhamainen ihminen kasvattaa myös lasta omaksumaan noin tyhmät ajattelutavat. Kasva ensin itse aikuiseksi ja hanki sitten vasta lapsia!
Mammat taas polttaa päreensä jonkun pöljän provoilusta :)
Nyt cmoon naiset. Älkää vahvistako stereotypioita naisten huumorintajuttomuudesta. On aivan selvää että tämäkin ketju on aloitettu provosoimismielessä, ja alkuperäinen kirjoittaja varmaan nauraa tälläkin hetkellä teille onnettomille jotka otatte koko jutun niin hirveän tosissaan. Selvä trolli.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 15:44"]
Miksi naisen rintojen pitäisi miellyttää miestä? Mies itse voi olla kaljamahainen tai huonot hampaat tai kaljun alku päässä.
[/quote]
Ai voi vai? No jos teille naisille kelpaa kaljamahainen mies niin oma vika, mutta eiköhän se nyt ole kuitenkin niin että parisuhteen molempien puolien pitää miellyttää toisiaan. Että niin kauan kun lihaksikas ja komea mies on teille tärkeä, niin turha valittaa jos tissit eivät miehelle kelpaa.
Mun rinnat meni pilalle ihan raskausaikana kun kasvoivat suunnilleen viikossa kolme kuppikokoa. Repesivät ihan täyteen arpia. Siinä ei imetys enää tuntunut miltään. Arvet on ja pysyy.
Huono provo