Toivon, ettei vaimo ala imettämään, menee tissit pilalle
Kommentit (27)
Toivon, että et ole oikeasti lapsesi isä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 10:21"]
Toivon, että et ole oikeasti lapsesi isä.
[/quote]
Olen kyllä.
Et voi tietää varmasti. Jopa viidennes isistä ei tiedä, että eivät ole lapsen isiä.
Joopa joo ja terveisiä porvoosta.
Ja raskaus ne pilaa, ei imetys (jos tätä nyt et vielä tiennyt).
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 10:25"]
Et voi tietää varmasti. Jopa viidennes isistä ei tiedä, että eivät ole lapsen isiä.
[/quote]
hieno yritys :D
No siinä on isä, jonka arvomaailma on kohdillaan. Oikea idiootti.
Toivottavasti myös saa keisarileikkauksen, ettei värkki venähdä
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 10:20"]
m31
[/quote]
Mitä tarkoittaa, että tissit on pilalla? Eikö niitten funktio ole imetys? Luulis et sitte on tissit jotenki pilalla/vialliset, jos imetys ei onnistu.
Hoida itse se imetyspuoli, niin vaimon ei tarvitse pilata tissejään. Hanki vaikka tää Mr. Milker:
http://greatinventions.tv/home/product/mr-milker-male-breastfeeding/
Taas varmistat jo tiedetyn, suomalaismies on toivoton luuseri-idiootti.
Raskaus ei pilaa rintoja, vaan yletön lihominen raskausaikana.
Pelkkä raskaus ilman imetystä voi "pilata" rinnat. No ovat ne hormonit!
Sitten on monen lapsen äitejä, jotka ovat imettäneet vuosikausia ja tissit ovat kuin 1950-luvun filmitähdillä. Siis sellaiset, kuin ne olivat niillä tähdillä 1950-luvulla, ei tänään ;)
Vartalon ja rintojen muutokset tapahtuvat jo raskausaikana. Relaksiinihormoni jo itsessään löystyttää kehon kudoksia mahan kasvua ja synnytystä varten (vaikuttaen koko kehoon), ja isompi hormonicocktail valmistaa rintoja imetykseen jo etukäteen. Jos et halua naisesi rintoihin pienintäkään muutosta, älä lisäänny hänen kanssaan.
Jos taas haluat vain vähentää muutoksia, kannusta imettämään ja pitkään. Imetys alentaa riskiä sairastua rintasyöpään (jolloin voi koko rinnat lähteä) ja lapsentahtinen eli hidas vieroitus on kudosten palautumisen kannalta paljon parempi kuin lyhytkestoinen ja nopeasti alasajettu imetys.
Ja ennenkaikkea, me ei täällä voida vaikuttaa vaimosi imetyspäätöksiin, joten puhu hänelle äläkä salaa haaveile jossain netissä.
Jep, mun tissit ei ole mitenkään kärsineet, vaikka olen imettänyt yhteensä neljä vuotta. Kyllä ne tisut siitä roikahtaa lähes jokaisella, kun ikää kertyy. Meillä kyllä on aina nautittu seksistä, myös imetysaikana. Voihan sen ajan käyttää hyödyksi ja kokeilla jotain utta.
Ei mulla vaan ole menny pilalle.
Nimim. A-kupista pysyvään ryhdikkääseen E-kuppiin :)
Öö onko ne tissit ap sua varten vai vauvan ruokintaa varten? Olet todella tollo ja keskenkasvuinen, mutta senhän toki olit jo tajunnut etukäteen kun tänne tulit asiaa mainostamaan.
niin. rinnathan ovat ensisijaisesti miesten miellyttämistä varten, jotkut tyhmät ja harkintakyvyttömät naiset kuitenkin käyttävät niitä lapsen ravitsemiseen :O
Tissit ne on pienin murhe.Menee väkisinkin emätin ja maha erilaisiksi.
Siis tärkein kysymys on tietenkin: miksi pistit vaimosi paksuksi? Jos vaimosi ei olisi raskaana, sinulla ei olisi näitä huolia! Unohtuiko sinulta kondomi? Sehän on miehen ainoa varma ehkäisy raskauksia vastaan (pillerithän voivat pettää).
Jos ei ole kondomi ollut pelissä mukana, sinulla ei ole asiaan vastaan sanomista. Kestä häviösi kuten mies!
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 16:00"]
Nyt cmoon naiset. Älkää vahvistako stereotypioita naisten huumorintajuttomuudesta. On aivan selvää että tämäkin ketju on aloitettu provosoimismielessä, ja alkuperäinen kirjoittaja varmaan nauraa tälläkin hetkellä teille onnettomille jotka otatte koko jutun niin hirveän tosissaan. Selvä trolli.
[/quote]
Totta, mutta ilmiö on ikuinen. Naiset...
ap