Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin/miksi pikkuhousunsuojia käytetään?

Vierailija
15.06.2013 |

Kyselee 39-vuotias nainen, joka ei ole moisia koskaan käyttänyt...  

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte sen pikkuhousunsuojan pysymään paikoillaan ja niin, ettei se ryttäänny? En ole koskaan osannut käyttää phs:ää, se on aina mytyssä keskellä pikkareita tai pahimmillaan karvoissa kiinni, kun liimaus ei pidä. En tajua kuka niitä vapaaehtoisesti suostuu käyttämään!

Vierailija
22/28 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 12:36"]

Kannattaiskohan hankkia kuukuppi, jos joutuu tamponin takia käyttämään pikkuhousunsuojaa?

[/quote]

Kuukuppia minäkin suosittelen. Ei ärsytä, ei hierrä, ei hankaa, ei tule ylivuotoja, ei sotkeudu  housut. On siisti käyttää ja ennen kaikkea säästyy rahat, kertainvestoinnilla pärjää vuosikausia. 

En enää ikinä rupeaisi pelleilemään pikkuhousunsuojien ja tampoonien kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 00:50"]

Kyselee 39-vuotias nainen, joka ei ole moisia koskaan käyttänyt...  

[/quote]

Et tarvitse niitä mihinkään, jos olet tuohon ikään asti ilman selvinnyt.

Vuotojen määrä ja niiden häiritsevyys on täysin yksilöllistä. Itse käytän niitä siksi, että en pidä siitä hiukan märästä ja tahmaisesta tunteesta, joka tulee, jos pikkareihin valuu yhtään mitään. En kestä sitä edes työpäivän ajan, joten pikkareiden tiheämpi vaihtaminen ei ole ratkaisu. Öisin olen ilman pikkareita, joten silloin ei tarvitse suojaakaan, paitsi tietty kuukautisten aikaan. Käytän pikkahousunsuojaa myös menkkojen aikaan kuukupin kanssa lisäsuojana. 

Vierailija
24/28 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaamaan valkovuodolta. Mulla sitä välillä tulee niin runsaasti että tulee housuista läpi.

Vierailija
25/28 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomea turhaan kutsuta sääntöjen maaksi. Täällä kun halutaan antaa yhteiset säännötkin siitä kuka ja milloin saa pikkuhousunsuojaa käyttää. Keskustelen kyllä gynekologini kanssa alapääni asioista, mutta ohjeita en halua täti tavallisilta. Jokaisella on erilainen värkki, toisilla kuivempi, toisilla märempi.

Vierailija
26/28 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 13:08"]

Suojaamaan valkovuodolta. Mulla sitä välillä tulee niin runsaasti että tulee housuista läpi.

[/quote]

Ja lisään vielä että tuo "välillä" tarkoittaa lähinnä ovulaation aikoihin. Jatkuvasti en käytä.

Vierailija
27/28 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetti soikoon on tämäkin taas aloitus. "Minun pillu on parempi, kun minun ei tarvi käyttää pikkuhousunsuojiakaan".

Vierailija
28/28 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa kuukautiset päivän tarkkuudella, mutta se vaihtelee alkaako aamusta vai illasta. Jos olen lähdössä vaikkapa töihin ja tiedän, että tänään alkavat menkat, niin laitan pikkuhousunsuojan varuiksi. Kun ei viitsi töissä alkaa mitään vara-alushousuja kantamaan ja kytätä kauhuissaan, että milloin lorahtaa housuun. Tai vaihtoehtoisesti tunkea tamponia kuivaan pimpsaan.

Käytän myös seksin jälkeen. Vaikka tekee asianmukaiset pesut, tuppaa spermaa vielä valumaan toimituksen jälkeenkin. Voisi olla aika epämukava olo, jos tuntisi märkää valahtavan housuun etenkin yleisellä paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän